Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistetaahan olla ystävällisiä!

Vierailija
17.01.2026 |

Muistetaan olla ystävällisiä tai edes neutraaleja muille, koska ikinä et voi tietää kuinka hennolla otteella kohtaamasi ihminen pitää elämänlangastaan kiinni! Ulospäin ei aina näy mitä ihminen käy läpi elämässään.

Se, että kohtelet ikävästi voi katkaista sen hennonkin otteen!

Ei mulla muuta.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nin kaiku vastaa, kun sille huutaa. 
Jos itse katsot oikeudeksesi olla persläpi, koska traumat tmv. niin kestä seurauksetkin. 
Turha huudella sääliä ja sympatiaa. 
Muut ihmiset eivät ole vastuussa sinun ohuesta elämänlangastasi tmv. 
Kun käyttäydyt itse ystävällisesti ja asiallisesti, sinua kohdellaan ystävällisesti ja asiallisesti. 

Mutta kun olen 🤓erityinen. Minulla on lupa. 

Vierailija
22/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse katsot oikeudeksesi olla persläpi, koska traumat tmv. niin kestä seurauksetkin. 
Kun käyttäydyt itse ystävällisesti ja asiallisesti, sinua kohdellaan ystävällisesti ja asiallisesti. 

Sinä olet siis sitä mieltä, eträ elämänsä päättänyt kiusattu nuori ihminen on oikeutettu kohtaloonsa?

Jos siltä löytynyt empatiaa kiusaavalle narsistille? 

Näköjään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun olen 🤓erityinen. Minulla on lupa. 

Näin osa tuntuu ajattelevan ja kun heidän omaan huonoon käytökseensä puututaan, aletaan selittää kiusaamistaustaa ym. aivan kuin sillä oikeutettaisiin se oma huono käytös ja muiden pitäisi vaan sietää ja hyväksyä. 

Vierailija
24/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tähän ketjuun kerääntyi kiusaajia vastaamaan negatiiviseen sävyyn. Siinä ois isoilla pojilla urakkaa.

Vierailija
25/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet siis sitä mieltä, eträ elämänsä päättänyt kiusattu nuori ihminen on oikeutettu kohtaloonsa?

Jos siltä löytynyt empatiaa kiusaavalle narsistille? 

Ei ole löytynyt empatiaa kummallekaan osapuolelle. Setviköön keskenään sotkematta ulkopuolisia. 

Tämä. Naislapset itkekööt keskenään. 

Vierailija
26/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat ovat heikkoja surkimuksia. 

Vierailija
27/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko uskoa, että päikyn roskilsessa oli kymmenittäin keitettyjä kananmunia ja useita rivejä kinkkusiivvuja 🤢

Vierailija
28/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Luonnonvalintaa. 

Muista, että luonnonlait ei päde aina eikä pelasta siltä, että on kiusaamisella tai muulla härkkimisellä ajanut jonkun äärimmäiseen ratkaisuun päästää irti elämänsä langasta.

Vierailija
29/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein tuntemattomat aikuiset (pl. jotkin päihdehuuruissa riehuvat) haukkuvat näitä ketjussa mainittuja kiusattuja nuoria?

Valitettavasti se taitaa mennä niin, että yleensä pirullisimmat nuoret ovat niitä, jotka kohtelevat sekä aikuisia että ala-arvoisina pitäminään ikätovereita huonosti.

Narsistiset aikuiset toki kyykyttävät vaikka työkavereitaan tai asiakaspalvelijoita. Ei sekään ole ok. Mutta ei taida kovin usein tällainen narsistinen keski-ikäinen huudella kamalia kommentteja ohikulkeville. Nuorisojoukot sen sijaan harrastavat tällaista.

Vierailija
30/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos aloittajalle oivallisesta ja AINA ajankohtaisesta muistutuksesta!

Muistakaamme myös, että aikuiset ansaitsee samanlaisen empaattisen ja välittävän kohtelun kuin lapset ja nuoretkin.

Kohtele toisia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan.

Jos ei saa samaa ystävällistä kohtelua takas, paiskase ovi ns nenän edestä kiinni. Kiusaamista, vainoa ja alistamista ei tarvitse kenenkään sietää missään muodossa.

Up.

Vierailija
31/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusattiin ala-asteella porukalla luokan pienintä tyttöä joka oli ihan saatananmoinen  kielikello ja persläpi. Se juoksi open helmoihin rääkymään ja opettaja vaan että menepä nyt siitä. Yhtenä päivänä se ei enää tullu kouluun, toivottavasti  teki henkilökohtaisen ratkaisun. 

Kerroit varmaan opelle myös olleesi kavereinesi kielikelloja ja persläpejä?

Vierailija
32/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itkuinen ja paha olo? Kipuilet ja oireilet, ahdistaa ja uuvuttaa? Nyyh😢

Vierailija
33/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein tuntemattomat aikuiset (pl. jotkin päihdehuuruissa riehuvat) haukkuvat näitä ketjussa mainittuja kiusattuja nuoria?

Valitettavasti se taitaa mennä niin, että yleensä pirullisimmat nuoret ovat niitä, jotka kohtelevat sekä aikuisia että ala-arvoisina pitäminään ikätovereita huonosti.

Narsistiset aikuiset toki kyykyttävät vaikka työkavereitaan tai asiakaspalvelijoita. Ei sekään ole ok. Mutta ei taida kovin usein tällainen narsistinen keski-ikäinen huudella kamalia kommentteja ohikulkeville. Nuorisojoukot sen sijaan harrastavat tällaista.

Aikuisilta se malli joskus tulee nuorille. Koulun käytävillä välillä kuulee aikusen sanat "kyllä taas huomaa, että tuonkin vanhemmalla ei ole varaa lääkkeisiin eikä tuosta yhteiskuntakelpoista tule". Millainen aikuinen muiluttaa nuorempaa henkisesti noin? Hyväksyisikö oman lapsen kuultavaksi tuollaista?

Ei noin aikuiset ihmiset! Hakeudu vaikka kaatopaikalle töihin, älä kasvavan ihmisen lähelle!

Vierailija
34/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos aloittajalle oivallisesta ja AINA ajankohtaisesta muistutuksesta!

Muistakaamme myös, että aikuiset ansaitsee samanlaisen empaattisen ja välittävän kohtelun kuin lapset ja nuoretkin.

Kohtele toisia niin kuin tahtoisit itseäsi kohdeltavan.

Mummo menee vaikka jonnekin seurakunnan tilaisuuteen lässyttämään. 

Vierailija
35/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee kuinka paljon täällä on kiusaajia, siis puhtaasti pahoja ja huonoja ihmisiä.

Herätti jotenkin tämä ketju niin voimakkaasti, että jätän palstan pysyvästi tähän, täällä on aivan liian vähän terveitä ja hyviä ihmisiä.

Miksi tuhlata aikaa tällaisten kiusaavien mätäpäiden kanssa. Koko ajan on vauva.fi mennyt vain huonompaan suuntaan. Johtunee siitä että kyllä täältä tervejärkiset enemmin tai myöhemmin lopulta kaikkoaa.

Voikaa hyvikset hyvin ja pitäkää lippu korkealla!

Vierailija
36/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusattiin ala-asteella porukalla luokan pienintä tyttöä joka oli ihan saatananmoinen  kielikello ja persläpi. Se juoksi open helmoihin rääkymään ja opettaja vaan että menepä nyt siitä. Yhtenä päivänä se ei enää tullu kouluun, toivottavasti  teki henkilökohtaisen ratkaisun. 

Kerroit varmaan opelle myös olleesi kavereinesi kielikelloja ja persläpejä?

Turpa kii saatanan paskahuora. 

Itse olet, haiset tänne asti. Hyi helv...! 

Vierailija
37/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutava ystävällisyys ei kuulu perussuomalaisuuteen. Ajanhukkaa !

Suami nousuun eikä  hymyssäsuin vasuriista eikä muistakaa elätettävistä eroon päästä.

Vierailija
38/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkee kuinka paljon täällä on kiusaajia, siis puhtaasti pahoja ja huonoja ihmisiä.

Herätti jotenkin tämä ketju niin voimakkaasti, että jätän palstan pysyvästi tähän, täällä on aivan liian vähän terveitä ja hyviä ihmisiä.

Miksi tuhlata aikaa tällaisten kiusaavien mätäpäiden kanssa. Koko ajan on vauva.fi mennyt vain huonompaan suuntaan. Johtunee siitä että kyllä täältä tervejärkiset enemmin tai myöhemmin lopulta kaikkoaa.

👵🏻: YHHYY PAHOJA JA TUHMIA IMMEISIÄ PALSTA TÄYNNÄ, LIIAN VÄHÄN MEITÄ HYVIKSIÄ YHHYYY

Vierailija
39/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kommentti saa av-palstan Kuukauden imelin lässytys -palkinnon 🏆

Onnea!

Vierailija
40/53 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy kiusaamista, vainoa tai alentamista millään muotoa. Eikä anteeksi antoa edellä mainutusta teosta tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme