Miten Saara Aallosta ei ole tullut maailmantähti?
Katsoin pitkästä aikaa (Oulun kulttuuripääkaupungin avajaisten innoittamana) hänen X-factor-videoitaan. Aivan uskomattoman hienoja esityksiä
En tajua, miten hän ei ole nykyistä kuuluisampi
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Turusella on karismaa, Aallolla ei
Toisaalta Aalto pysyy vahvemmin nuotissa kuin Turunen. Ei sillä, että tuo olisi mikään ongelma Turusella, mutta joskus menee hiukan ohi nuotin, mutta Saaran kohdalla en ole vielä kertaakaan kuullut epävirettä laulussa
Vierailija kirjoitti:
Joku tässä ketjussa ihan tosissaan väittää että Diandra olisi lahjakkaampi kun Taylor Swift. TS on itse tehnyt laulunsa, omistaa ne, soittaa useaa soitinta. Hän ei olekkaan levy-yhtiön sätkynukke kuten 99% laulajista
Tässä ketjussa on puhuttu ensisijaisesti laulutaidosta, ja kyllä ainakin itse koen että Diandra on siinä suhteessa Taylor Swiftia lahjakkaampi
Vierailija kirjoitti:
En itse kuuntele pop-musiikkia, mutta mielestäni Chisu oli mieleenpainuvin pop-artisti aikoihin. Hän taisikin kirjoittaa itse omat biisinsä. Nämä Saarat, Jannikat ja Diandrat laulaa miesten kirjoittamia biisejä, jotka ovat valitettavasti tusinatavaraa.
Saaralla on vino pino omia biisejä. Hyviä biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tässä ketjussa ihan tosissaan väittää että Diandra olisi lahjakkaampi kun Taylor Swift. TS on itse tehnyt laulunsa, omistaa ne, soittaa useaa soitinta. Hän ei olekkaan levy-yhtiön sätkynukke kuten 99% laulajista
Tässä ketjussa on puhuttu ensisijaisesti laulutaidosta, ja kyllä ainakin itse koen että Diandra on siinä suhteessa Taylor Swiftia lahjakkaampi
Koe vaan, miljardi muuta on eri mieltä mutta tottakai SINÄ olet oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Aalto pysyy vahvemmin nuotissa kuin Turunen. Ei sillä, että tuo olisi mikään ongelma Turusella, mutta joskus menee hiukan ohi nuotin, mutta Saaran kohdalla en ole vielä kertaakaan kuullut epävirettä laulussa
Tavalliselle musiikinkuuntelijalle tällä ei ole mitään merkitystä
Jos ne olisi antanut Saran voittaa siihen joululevyn olisi tullut myyntiä enemmän. Englannissa. Ja Suomessa. Suomalainen sanonta hosumalla ei tule kuin kusipäisiä lapsia on totta että kun tekee asiat rauhallisesti pysyy kasassa.
Vierailija kirjoitti:
En itse kuuntele pop-musiikkia, mutta mielestäni Chisu oli mieleenpainuvin pop-artisti aikoihin. Hän taisikin kirjoittaa itse omat biisinsä. Nämä Saarat, Jannikat ja Diandrat laulaa miesten kirjoittamia biisejä, jotka ovat valitettavasti tusinatavaraa.
Saara ja Jannika B ovat kylläkin kumpikin olleet myös itse mukana tekemässä joitain biisejään.
Vierailija kirjoitti:
olikohan tämä rekkalespoksi pukeutuva manageri-vaimo liikaa kansainvälisille yhteistyökumppaneille
Saara myös itse pilasi ulkonäkönsä leikkamaalla ennen niin kauniisiin hiuksiinsa ruman ja lespahtavan sivusiilin.
Kumpikin on hyviä roivas ja Sara . YouTube oli jouluyö roivas ja aalto. Ja se toinen laulu oli parempi sinne kilpailuun mikä se nyt oli Euroopassa . Pitää kuunnella joskus yleisöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Diandra on lapsellinen, lässyttävä, karismaton tantta.Taylor Swift ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo voi olla, mutta jonkun pitää silti tehdä ne kappaleet. Ne eivät synny itsestään. Lisäksi jonkinlainen imago ja tyyli tarvitaan. Luulen että aika usein suuret esiintyjät ovat ihan oikeasti melko omia itsejään eivätkä koneiston luomia tuotteita, vaikka ammattilaisia ovatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Diandra on lapsellinen, lässyttävä, karismaton tantta.Taylor Swift ei ole.
Swift on yhtä kiinnostava kuin keitetty maustamaton kanan rintafilee. Ei herätä minussa mitään erikoista tunnetta. Samaa on Aallossa.
Eri jolle vastasit.
Mutta mukaan hyviä sopii niin Sillanpää kuin Sabotage Sini. Voutilainen olisi ollut parempi ellei jääkylmä bisnes olisi niin lujaa lemunnut. Katsokaas kun ihmiset yleisö on se joka maksaa sun palkan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliselle musiikinkuuntelijalle tällä ei ole mitään merkitystä
Ai että ei ole kuuntelijalle merkitystä jos on epävireessä? 😂
YouTube Ave Maria Sara Aalto . Ihan yhtä hyvä kuin muut. Mutta on myös Tarja Turunen YouTube oi maamme Suomi Tarja Turunen
Mitä parempi äänentoisto sen parempi kuulla ne maksavat kuuntelijat .
"Swift on yhtä kiinnostava kuin keitetty maustamaton kanan rintafilee. Ei herätä minussa mitään erikoista tunnetta. Samaa on Aallossa.
Eri jolle vastasit."
Onko sinusta Diandralla kiinnostavaa karismaa?