Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Saara Aallosta ei ole tullut maailmantähti?

Vierailija
17.01.2026 |

Katsoin pitkästä aikaa (Oulun kulttuuripääkaupungin avajaisten innoittamana) hänen X-factor-videoitaan. Aivan uskomattoman hienoja esityksiä

En tajua, miten hän ei ole nykyistä kuuluisampi

Kommentit (286)

Vierailija
261/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charmi nolla.

No ei ole. On todella omanlaisensa persoona, ja se näkyy myös esityksissä

Ei ole. Hän tarvitsee esityksen roolin, koska sitä vetovoimaa ei muuten ole. Arvostan häntä laulajana ja hänen työmoraaliaan yms. Mutta en näe hänen persoonaansa. Hän sopisi musikaaleihin. 

Vierailija
262/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saara Aallon kompastuskivi on Meri puoliso. Miksi ihmeessä työtön taksikuski oli muka yhtäkkiä pätevä manageroimaan artistia Suomessa, saatikka kansainvälisillä markkinoilla ? 

Tätä ilmiötä esiintyy laajemminkin,. Uusi seurustelukumppani täysin viihdebisneksen ulkopuolelta alkaa pätemään ja päsmäröimään artistin uraa. Mikä voisi mennä pieleen, heh heh. 

Esimerkkeinä Pepe Willbergin puoliso, Kirkan viimeisin vaimo..Plus varsinkin maailmalla on manageripuolisot kähveltäneet rahatkin puolisolta, Psndorallekin on niin käynyt. 

Ei tavallisissa  ammateissa sekaannuta ja määräillä puolison töitä. Varjelkoon jos minä maallikkona alkaisin neuvoa  puolisoni  töitä teollisuuden sähköautomaatiokunnossapidossa ! Juu en tietenkään, mutta miksi taidealoilla niin toimitaan ? 

Suuret taiteilijat on sellaisia persoonia että tarvitsevat peräänkatsojaa ja huolehtijaa joka hoitaa käytännön asioita ja taiteilija voi luoda visioita ja showta. Taiteellisesti taitavia mutta käytännön asioissa vähän nojoo. Se heille suotakoon, saadaan nauttia hyvästä kulttuurista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitää muistaa saaralla ei ole suomessakaan yhtään hittiä

Ei ole monella muullakaan.

Vierailija
264/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta että Thaimaan nuoret on tehnyt laulusta One way Ticket nykyversion YouTube. 

Vierailija
265/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortodoksihelluntailainen vapaamuurari pelle .  On niin monia uskontojeesuksia myyntijeesuksia vääriä Jeesuksia . Ja vielä käydään Jeesuksen uskoisien kimppuun .  Ja synagogat ei tunnusta Jeesusta messiasta .  

Vierailija
266/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinduhenki vinkuu nimittää kuin budhanmunkit Tiibetissä. 

Vierailija
267/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budhan gurumunkit kaataa kumoon sitten naurattaa . Niin.  

Vierailija
268/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle uskoi Saaraan kun lähetti hänet Euroviisuihin. Etukäteen Saara ilmoitti, että hänellä on siellä upea show. Joopa oli, ja tulos sen mukainen. Turha reissu.

Se lavashow oli todella vaatimaton.

Saara voisi olla se suomalainen euroviisuedustaja joka laulaa voimakkaan ballaadin rauhallisesti yksin lavalla. Nyt on Ylelläkin osaamista spektaakkelin luomisessa. Jotain Whitney Houston tyylistä. X factor in finaalissa oli ihan huippu. Sitä Saaraa minä kaipaan. Pelkkä upea ääni, kaunis laulaja, ilman showta. 

Vierailija
269/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin jo 25 vuotta sitten, että 

Suomi, alle 6 miljoonaa ihmistä, on vihoviimeinen maa, missä haluaisin olla julkimo. Etenkin naisena. Ehkä miehenä, mutta en missään nimessä naisena. Se ulkonäön jatkuva revittely ja seksualisointi on brutaalia. Salakuvat Seiskassa? Ei kiitos.

Kun muutin tänne, tuntematon lokaali nainen kysyi minulta: 'Oletko joku maailmanluokan tähti? Sinussa on maailmantähden viba.' Tämä tapahtui minulle, vaikka asuna kaupassa streetwear casual. Sama kysymys on minulle esitetty monta kertaa. Syytä tähän en tiedä. En esitä mitään, olen vain luonnollisesti oma itseni.. 

Olen ollut usein tilanteessa, jossa julkinen hlö hakeutuu > minun luokseni, minun seuraani. Ei toisinpäin. Aloite julkimolta

suuntaani.

Tietäisittepä vain, ette kuunaan uskoisi. 

E

Olet varmaankin itsevarma ja positiivinen, kannat itsesi itsevarmasti. Se triggeröi rajusti suomalaisia. Täällä pitää olla harmaa ja nöyrä muuten sinut kivitetään.

Vierailija
270/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charmi nolla.

No ei ole. On todella omanlaisensa persoona, ja se näkyy myös esityksissä

Minusta hänellä ei ole karismaa ja jatkuvasti sellainen vähän nokkava, nyrpistelevä ja vastenmielinen olemus, joka ei varmasti vedä suosiota puoleensa.

Heitän villin veikkauksen, että hän kuuluu hyvin vahvasti ihmisiin, jotka pahoittavat mielensä monista asioista ja hyvin herkästi.

Vierailija
271/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kiinnostava LESBO.

Vierailija
272/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara Aallon kompastuskivi on Meri puoliso. Miksi ihmeessä työtön taksikuski oli muka yhtäkkiä pätevä manageroimaan artistia Suomessa, saatikka kansainvälisillä markkinoilla ? 

Tätä ilmiötä esiintyy laajemminkin,. Uusi seurustelukumppani täysin viihdebisneksen ulkopuolelta alkaa pätemään ja päsmäröimään artistin uraa. Mikä voisi mennä pieleen, heh heh. 

Esimerkkeinä Pepe Willbergin puoliso, Kirkan viimeisin vaimo..Plus varsinkin maailmalla on manageripuolisot kähveltäneet rahatkin puolisolta, Psndorallekin on niin käynyt. 

Ei tavallisissa  ammateissa sekaannuta ja määräillä puolison töitä. Varjelkoon jos minä maallikkona alkaisin neuvoa  puolisoni  töitä teollisuuden sähköautomaatiokunnossapidossa ! Juu en tietenkään, mutta miksi taidealoilla niin toimitaan ? 

Ylimielisyydestähän se kertoo. Kuvitellaan että kuka

No kukaan ei ole seppä syntyessään, ei edes manageri. Ovat vielä nuoria ja alalla voi toimia ihan 80v saakka jos haluaa. Ala on myös erittäin julma, miesvaltainen, etenkin naisille.

Vierailija
273/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sillä upea ääni, mutta niin on miljoonalla muullakin.

Karismaa ja ulkonäköä ei ole ensinkään. 

Toisaalta ei minusta Taylor Swiftissäkään ole ja on maailmantähti. Sattumallakin on osuutensa.

Tässä on kyllä hyvä pointti, Aallossa ei ole kyllä "sitä jotain", mutta en minä ole nähnyt sitä tässä Swiftissäkään, että toiset voi nousta ihan jättitasolle "ilman mitään", tai sitten tossa on jotain mitä itse en näe?

ps ja tuo sattuma oli myös hyvä maininta, välillä asioita vain tapahtuu ja välillä ei ja selitys on "ei mikään"

Vierailija
274/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saara Aallon kompastuskivi on Meri puoliso. Miksi ihmeessä työtön taksikuski oli muka yhtäkkiä pätevä manageroimaan artistia Suomessa, saatikka kansainvälisillä markkinoill

Suuret taiteilijat on sellaisia persoonia että tarvitsevat peräänkatsojaa ja huolehtijaa joka hoitaa käytännön asioita ja taiteilija voi luoda visioita ja showta. Taiteellisesti taitavia mutta käytännön asioissa vähän nojoo. Se heille suotakoon, saadaan nauttia hyvästä kulttuurista.

Puoliso voi olla peräänkatsojana mutta jättää silti managerin hommat ammattilaiselle.

Vierailija
275/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakarinen ei nyt ehkä epäonnistunut ole. Ei menestynyt laulajana, mutta on saanut radiosta töitä ja varmaan pärjää ihan hyvin. Ei välttämättä kaikki edes halua julkisuudessa olla, jotkut vetäytyvät tietoisesti vaikka olisi karismaa ja ääntä. Huomaavat vain ettei tämä olekaan oma juttu.  

Kyllä haluavat, mutta miten olet, kun ketään ei kiinnosta?

Vierailija
276/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara on hyvä. Kannattaa kuunnella tubesta Saaran laulamia joululauluja ym. Saara on tosi hyvä, jos musiikki on hänen äänelle ja sielulleen sopivaa. 

Vierailija
277/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitää muistaa saaralla ei ole suomessakaan yhtään hittiä

Ei ole monella muullakaan.

Juuri näin, Saara ei ole maailmantähti eikä tähti edes Suomessa :D

Vierailija
278/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Saara on suomalainen nainen eikä suomalainen musiikkiteollisuus auta heitä mitenkään. Miesten räminäbändejä kyllä viedään ulkomaille, vaikka heillä ei varsinkaan ole karismaa. 

Vierailija
279/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Charmi nolla.

Ja liian itsekeskeinen. Olisi päässyt sen Britannian x faktorin jäljeen pitkälle, jos olisi tehnyt, kuten Simon Cowell sanoo, mutta ilmeisesti ei halunnut sitä. 

Mitä Simon Cowell sitten sanoi?

Vierailija
280/286 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy lähteä ulkomaille, jossa talentit huomataan, kuten Saara Aalto ja KAJ tekivät. Suomen musiikkiskene tuottaa vain geneeristä kuraa kotimaan yleisölle, joka kuuntelee Popedaa tai Haloo Helsinkiä, vuosikymmenestä riippuen.