Uutisissa neuvottiin kutsumaan työnantajia kahville jotta saisi töitä
Eihän niitä satoja työhakemuksia kukaan lue.
Itse olen vain mennyt käymään työpaikoilla ja vähän kuulostellut ja haastatellut, vienyt vähän pullaa ja suklaata. Nyt oon työssä.
Kommentit (54)
Järkevä neuvo, ikinä en oo posteja laitellu
Kyllä pullat pöytään niin ura urkenee.
Ja työnanatajat jaksavat kahvitella satojen ihmisten kanssa? 😂
Mä tarjosin piparia ja sain töitä.
Vierailija kirjoitti:
Juju onkin siinä ettei kovin moni vaivaudu, paikalla kävijät jäävät mieleen
Entäs sitten, jos satoja tyyppejä alkaa ramppaamaan työpaikan ovista ja ruinaamaan töitä? Loppuu aika nopeasti tuo suora kontaktointi.
Jaa että työnantaja haluaisi juoda kahvia kanssani tässä pikkuyksiön keittokomerossa? Kelpaisikohan sille leipäjonosta saatu pulla?
Vierailija kirjoitti:
Jep 🤣
Kyllä mulla yrittäjänä on aikaa tai halua istua kahvilla ties kenen kanssa... tai sitten ei.
Siis treffeillä ei voida tarjota tsuffeja treffikumppanille, mutta nyt pitäis ruveta tarjoomaan pullakahveja työttömänä ihmisenä potentiaalisille työnantajille?
😅
Eiköhän toi cv riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja työnantajakin sai kahvia juodakseen.
Ei tarvitse enää kahvejakaan itse maksaa, vähän aiemmin jo työntekijöiden perehdyttäminkin tuntui jo liian kallliilta.
Aion mennä heti maanantaina Herliinin juttusille kahvipannun kanssa.
Itse menen ysimillinen povarissa työpaikan pomon toimistoon. Vilautan povaria ja asia tulee nopeasti selväksi. Työsopimus allekirjoitetaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Jaa että työnantaja haluaisi juoda kahvia kanssani tässä pikkuyksiön keittokomerossa? Kelpaisikohan sille leipäjonosta saatu pulla?
Mietin samaa. Pitää varmaan varastaa kahvipaketti kaupasta, että sais töitä.
Lähetin jo Keskon ja Fortumin toimareille kutsut, mulle kävis ensi viikolla mikä päivä vaan. Katsotaan mitä vastaavat.
Jungner elää tosi syvällä omassa kuplassaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin jo Keskon ja Fortumin toimareille kutsut, mulle kävis ensi viikolla mikä päivä vaan. Katsotaan mitä vastaavat.
Luulen että kiinnostuvat kovasti! Lol.
Kyllä se on ihmisten pilkkaamista, että pakotetaan tekemään satoja hakemuksia ja siitten vaih kehutaan, että kahvilla pääsee jonon ohi tuosta vaan.
Ja työnantajakin sai kahvia juodakseen.