Uutisissa neuvottiin kutsumaan työnantajia kahville jotta saisi töitä
Eihän niitä satoja työhakemuksia kukaan lue.
Itse olen vain mennyt käymään työpaikoilla ja vähän kuulostellut ja haastatellut, vienyt vähän pullaa ja suklaata. Nyt oon työssä.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Jaa että työnantaja haluaisi juoda kahvia kanssani tässä pikkuyksiön keittokomerossa? Kelpaisikohan sille leipäjonosta saatu pulla?
En usko että sinunlaistasi asenneongelmaista sosialistia palkataan muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja työnanatajat jaksavat kahvitella satojen ihmisten kanssa? 😂
Juju onkin siinä ettei kovin moni vaivaudu, paikalla kävijät jäävät mieleen
Seuraavaksi kannattaa varmaan kutsua lounaalle, sitten illalliselle, ehkä viikonloppu jossain Euroopan pääkaupungissa, vuorikiipeilyä, purjehdusta. Onhan näitä. Mitäpä ei työpaikan eteen tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin jo Keskon ja Fortumin toimareille kutsut, mulle kävis ensi viikolla mikä päivä vaan. Katsotaan mitä vastaavat.
Meillä työttömillä on se onni, että kalenteri on aika tyhjä. Tässä ehtii kahvittelemaan vaikka joka päivä.
Muistakaa tarjoilla niistä paremmista perintökupeista ja taitella servetit nätisti, niin pääsette heti pykälää parempaan palkkaluokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja työnanatajat jaksavat kahvitella satojen ihmisten kanssa? 😂
Juju onkin siinä ettei kovin moni vaivaudu, paikalla kävijät jäävät mieleen
Seuraavaksi kannattaa varmaan kutsua lounaalle, sitten illalliselle, ehkä viikonloppu jossain Euroopan pääkaupungissa, vuorikiipeilyä, purjehdusta. Onhan näitä. Mitäpä ei työpaikan eteen tekisi.
Vain taivas on totisesti rajana! Tai voihan sitä tehdä yhdessä vaikka tandemhypyn.
Eikö tuo olisi katsottavissa lahjonnaksi?
Kaveri meni intissä merivoimia komentavan amiraalin kanssa tekemään diilin loppuintin käymisestä ja sai sen.
Jokainen vetää tasollaan tai jää ilman.
Vartijat saattavat ulos jos tuppautuu rakennukseen pullapitko kainalossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että työnantaja haluaisi juoda kahvia kanssani tässä pikkuyksiön keittokomerossa? Kelpaisikohan sille leipäjonosta saatu pulla?
Eri. Ei niin. Kyllä ne työ- ja harjoittelupaikat on teille rikkaille k ermapyllyille, joilla on ja tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo olisi katsottavissa lahjonnaksi?
Kyllä jos kahvi maksaa yli 60 euroa.
Lähenkin heti huomenna termarin ja Marie-keksipaketin kanssa kierrokselle paikallisiin yrityksiin. Pitäkää peukkuja!
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Täällä Sari sairaanhoitaja tuletko kahville juteltaisiin töistä. Millähän odotuksilla tulevat?
Pimps.
Kahvikutsu on helpotus työntarjoajalle koska sen voi tehdä ilman huomiota.
Kutsu toimistolle käytäville pyörimään ehdokkaita kun alalla kaikki tuntevat toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Lähenkin heti huomenna termarin ja Marie-keksipaketin kanssa kierrokselle paikallisiin yrityksiin. Pitäkää peukkuja!
Ota mukaan pulleat munkit kaupasta kans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota mukaan pulleat munkit kaupasta kans.
Pulleat munkit on omasta takaa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten, jos satoja tyyppejä alkaa ramppaamaan työpaikan ovista ja ruinaamaan töitä? Loppuu aika nopeasti tuo suora kontaktointi.
Eipä väki lähde edes työhaastatteluun, miten ne muka menisi töitä kysymään oikeista yrtyksistä?
Meillä kesätyöntekijöiksi otetaan kaikki, jotka töitä kysyvät! Joskus on ollut 7 nuorta, nykyisin enää korkeintaan 2. Kun homma ei ole siistiä sisätyötä, niin se ei kiinnosta.
Tajunnan virta on ko. henkilöillä ihan ehtymätön. Katkee varmaa itseltäni aivosuoni tuon ko. kahvittelun jäljiltä.
typerin neuvo jonka olen koskaan kuullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri. Ei niin. Kyllä ne työ- ja harjoittelupaikat on teille rikkaille k ermapyllyille, joilla on ja tulee olemaan.
Olen itse loihtinut kaikki työpaikkani. Suurimpaan osaan niistä on minut pyydetty. Nykyisin rahakaan ei ole enää mikään motiivi vaan sen työ. Ja kyllä, miljonäärit soittavat minulle.
Just joo. Täällä Sari sairaanhoitaja tuletko kahville juteltaisiin töistä. Millähän odotuksilla tulevat?