Uutisissa neuvottiin kutsumaan työnantajia kahville jotta saisi töitä
Eihän niitä satoja työhakemuksia kukaan lue.
Itse olen vain mennyt käymään työpaikoilla ja vähän kuulostellut ja haastatellut, vienyt vähän pullaa ja suklaata. Nyt oon työssä.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Mä tarjosin piparia ja sain töitä.
Tällä tavalla lohkee soppari, CV:t huitsiin.
-Tj
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tarjosin piparia ja sain töitä.
Tällä tavalla lohkee soppari, CV:t huitsiin.
-Tj
Niin mäkin, valitsin kaupasta joulupiparit 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten, jos satoja tyyppejä alkaa ramppaamaan työpaikan ovista ja ruinaamaan töitä? Loppuu aika nopeasti tuo suora kontaktointi.
Eipä väki lähde edes työhaastatteluun, miten ne muka menisi töitä kysymään oikeista yrtyksistä?
Meillä kesätyöntekijöiksi otetaan kaikki, jotka töitä kysyvät! Joskus on ollut 7 nuorta, nykyisin enää korkeintaan 2. Kun homma ei ole siistiä sisätyötä, niin se ei kiinnosta.
Mikä paikka? Mulla on tuossa kaksi nuorta ilman kesätyöpaikkaa.
Tässäpä se ongelma on. Kun se paikka pitää tulla kotiin tarjoamaan, jotta nuori suostuu edes soittamaan tai käymään. Varasto- ja kiinteistönhoitotöitä pääosin, ei tarvita trukkikorttia, mutta käsityökalujen (porakone, ruu
Meillä myös pari tyttöä ja heidän kavereitaan vaikka kuinka monta. Hakevat kaikki kyllä kesätyöpaikkoja, mutta kun nyt mainostat, että teille otetaan kaikki, niin on kohtuullista ilmoittaa se paikka. Minkälaisia porakoneita, kivi- isku- vai mitä ja mitä siellä porataan ja mitä väännetään niillä vääntimillä ? Ovatko porat kiinni jossain traktorin näköisessä koneessa, vai ihan käsiporakoneita? Missä firma sijaitsee? Perehdytättekö, vai oletatteko, että kesätyöntekijät hyppäävät lomailevien työntekijöittenne saappaisiin heti. Pitääkö tyttöjen asua siellö jossakin?
Vierailija kirjoitti:
Lähenkin heti huomenna termarin ja Marie-keksipaketin kanssa kierrokselle paikallisiin yrityksiin. Pitäkää peukkuja!
Myös punalaputetut vesirinkelit ovat varma valinta halpiskahvin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja työnanatajat jaksavat kahvitella satojen ihmisten kanssa? 😂
Juju onkin siinä ettei kovin moni vaivaudu, paikalla kävijät jäävät mieleen
Siellä on ovet lukossa. Ei sinne pääse sisään, ellei ole erikseen sovittu.
Taitaa toimia vain jos on nätti nuori nainen.
UPM Pesonen sai palkkaa noin 3 milj vuodessa. Samaan aikaan hän siirsi ja lopetti tuotantoa mm. brasiliaan jne joista on raportoitu ihmisoikeuksia loukkavia asioita sekä sademetsän hävityksiä. Näitäkö pitää kutsua kahville kun samaan aikaan hallitus alensi heiltä perittäviä veroja sekä alensi 3 milj palkkatuloja saavan Pesosen tuloveroa. No eläkeläiset maksaa.
100 000 kahvikutsua odotettavissa. Kyllä saa työnantajat rampata sumpilla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo olisi katsottavissa lahjonnaksi?
Valtiolle ei tosiaan kannata yrittää töihin tuolla menetelmällä.
Terve tuleva pomo, lähetkö kahville? Mää tarjoon, sää maksat.