Vihreiden Sofia Virta syyttää eduskunnan miehiä ahdistelusta! - Roikkui itse väkisin nuoren miehen kaulassa kesällä!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/sofia-virran-kosteat-festaribileet…
Syyllistyikö Sofia ahdisteluun?
Vai onko tämä "sitä parempaa ahdistelua"?
Kommentit (20)
Tyypillistä vihreille. Saarnataan ja moralisoidaan, mutta sääntöjä ei itse noudateta.
Niinpä näyttää ettei ole Sofialla varaa paheksua.
On ahdistelua ja sitten on sitä pikkaisen parempaa ahdistelua...
Sofia itse lääppi poikaa ja teki tämän olon näkyvästi epämukavasti festareilla. Miltäköhän tuntuu elää ilman vastuuta omasta käytöksestään? Samaa tekevä mies kyllä olisi kivitetty mediassa.
Tämä on se iänikuinen kuvio: naisten ahdistelua ja lääppimistä ei lasketa. Metoon aikaan joka toinen nainen uhriitui, ja heistä vähintään joka toinen on harrastanut koko ikänsä kännissä miesten likistelyä. Sofian käytös Ruississa osoitti sitä millainen hän on: sivistymätön, käytöstavaton ja kaksinaamainen. Tällä kertaa hänen olisi kannattanut olla hiljaa.
Persujen Hakkarainen yritti pussata seduskunnasa naista väkisin ja väänsi niskan sairaala kuntoon... persut vaan hyssytteli...👍🏻👍🏻👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Sofia itse lääppi poikaa ja teki tämän olon näkyvästi epämukavasti festareilla. Miltäköhän tuntuu elää ilman vastuuta omasta käytöksestään? Samaa tekevä mies kyllä olisi kivitetty mediassa.
Oliko taaperoikäinen mieslapsi?
Sointu Borgin pisteet nousi, kun hän naisena myönsi tämän kaksoisstandardin.
Sofia ajeli diesel autolla pitkin eurooppaa. Se on sitä parempaa saastuttamista
Miehen pitäisi olla otettu, kun saa naiselta huomiota vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Sofia ajeli diesel autolla pitkin eurooppaa. Se on sitä parempaa saastuttamista
Sofian mies avohakkasi saaristometsää. Se on sitä parempaa avohakkuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko taaperoikäinen mieslapsi?
Kertoi ettei hänellä edes seisonut.
NAISVIHA ILMIANNETTU! Kaunis, nuori menestynyt nainen herättää aina suurta kateutta eräissä!
Vierailija kirjoitti:
Persujen Hakkarainen yritti pussata seduskunnasa naista väkisin ja väänsi niskan sairaala kuntoon... persut vaan hyssytteli...👍🏻👍🏻👍🏻
Tällaiselta mieheltä odotetaan, jopa vaaditaan, tällaista käytöstä ja jokainen nainen, johon huomioi kiinnittyy, hän voi olla ylpeä!
Sofia oli kuin pahoilaisen riivaaman domina-seireeni ja lähes röiskösi tuon viattoman poikaparan, joka vieläkin tärisee pelosta!
Vihreät - De tekopyhät