Paras tapa aloittaa päivä?
Kokeilisin huomenna.
Kommentit (38)
Kokeilet näitä kaikkia tässä järjestyksessä niin eiköhän se päivä siitä lähde käyntiin.
Hitaasti herääminen, ilman herätyskelloa, sitten koomailua puhelimen ruudun ääressä sängyssä, halimista. Sitten joku muu keittää kahvin tai teen ja tuo sen sänkyyn, jonka jälkeen mieluinen aamupala. Kiiretön pukeminen ja kävelylenkki auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Lasi vettä, kuppi appelsiinimehua, kulhollinen ruiskaurapuuroa, pala ruisleipää, lasi piimää, kuppi kahvia ja kaurakeksi. Tuolla kävalla olen aloittanut päiväni viimeiset 20 vuotta.
Hirvee määrä ruokaa ja juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasi vettä, kuppi appelsiinimehua, kulhollinen ruiskaurapuuroa, pala ruisleipää, lasi piimää, kuppi kahvia ja kaurakeksi. Tuolla kävalla olen aloittanut päiväni viimeiset 20 vuotta.
Mikä hirvee määrä? Minimi annos aikuiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
130kg?
Paras tapa aloittaa päivä on avata silmät. Siitä eespäin onkin sitten ihan paskaa.
Lasi vettä, kuppi appelsiinimehua, kulhollinen ruiskaurapuuroa, pala ruisleipää, pari viivaa kokaiinia, lasi piimää, kuppi kahvia ja kaurakeksi. Tuolla tavalla olen aloittanut päiväni viimeiset 20 vuotta.
Kun kissa tulee työntämään kuononsa nenään kiinni ja tarkistamaan että jokohan tuo eukko olisi herännyt että saisi jo ruokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
130kg?
75kg/166cm/66v mies
Rukous