Paras tapa aloittaa päivä?
Kommentit (280)
Kokeilet näitä kaikkia tässä järjestyksessä niin eiköhän se päivä siitä lähde käyntiin.
Skrollata puhelinta [avata vauvapalsta] ja sitten aamupala
Hitaasti herääminen, ilman herätyskelloa, sitten koomailua puhelimen ruudun ääressä sängyssä, halimista. Sitten joku muu keittää kahvin tai teen ja tuo sen sänkyyn, jonka jälkeen mieluinen aamupala. Kiiretön pukeminen ja kävelylenkki auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Lasi vettä, kuppi appelsiinimehua, kulhollinen ruiskaurapuuroa, pala ruisleipää, lasi piimää, kuppi kahvia ja kaurakeksi. Tuolla kävalla olen aloittanut päiväni viimeiset 20 vuotta.
Hirvee määrä ruokaa ja juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasi vettä, kuppi appelsiinimehua, kulhollinen ruiskaurapuuroa, pala ruisleipää, lasi piimää, kuppi kahvia ja kaurakeksi. Tuolla kävalla olen aloittanut päiväni viimeiset 20 vuotta.
Mikä hirvee määrä? Minimi annos aikuiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
130kg?
Kolme raakaa kananmunaa, lenkki ja kylmä suihku
Paras tapa aloittaa päivä on avata silmät. Siitä eespäin onkin sitten ihan paskaa.
Lasi vettä, kuppi appelsiinimehua, kulhollinen ruiskaurapuuroa, pala ruisleipää, pari viivaa kokaiinia, lasi piimää, kuppi kahvia ja kaurakeksi. Tuolla tavalla olen aloittanut päiväni viimeiset 20 vuotta.
Kun kissa tulee työntämään kuononsa nenään kiinni ja tarkistamaan että jokohan tuo eukko olisi herännyt että saisi jo ruokaa
Nukkumaan meneminen. Itse menen tuossa 10 minuutin päästä.
Hyvän huomenen toivotus omalta rakkaalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
130kg?
75kg/166cm/66v mies
Aloian aina kahvilla voileivän kera ja sen jälkeen tupakalle.
Herää luonnollisesti ilman herätyskelloa. Aamupesujen jälkeen pettaa sängyn, pukee päälle ja lähtee kävelylle koiran kanssa. Aamulenkin jälkeen terveellinen ravitseva aamiainen ja siinä samalla kuuntelee hyvää musiikkia ja suunnittelee päivän ohjelmaa.
Kahvi on vaan lyömätön aamulla