Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lähes kolmikymppisenä naisena niin onnellinen että tajusin jättää perheen hankkimatta

Vierailija
15.01.2026 |

Ihanaa, kun kaikki tulot menevät itseen. Harrastan montaa asiaa, en todellakaan haluaisi luopua yhdestäkään kurssista. Voin koska tahansa lähteä ulkomaille ja olen täysin vapaa muuttamaan vaikka Kanadaan huomenna jos haluan. Ihanaa, kun ei ole seksiä ruinaavaa ukkoa joka halveksii minua ja pitää minua vähä-älyisenä seksileluna jonka ainoa tehtävä on porsia poikia hänen sukuunsa. Ja turha jankuttaa miten ei kaikki ja miten mitäs valitsit. Siinähän se pointti on. Ei tarvitse arvailla kuka vetää nyrkillä ja kuka ei, kun ei ota miestä ollenkaan. 

Elän elämääni vain itselleni ja  nauttien älyllisistä haasteista. Paljon parempaa elämää kuin miehen alamaisena eläminen ja ilmaisen työn tekeminen yhteiskunnalle, jonka jälkeen kaikki vihaavat ja syrjivät sinua vain enemmän. Yksikään maa ei arvosta perinteisiä perhenaisia, vaan tuottavaa työtä. Ihanaa päästä irti tuosta naisvihan kierteestä.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava lukea, että olet onnellinen. Onnellisuus on pääasia ja hyvä asia. Minä olen onnellinen äiti. Minulla on ihana mies ja ihanat lapset. En oikeastaan osaa kuvitella elämää ilman perhettä, aivan kuten joku ei voisi kuvitella elämää perheellisenä. Niin vaan me ollaan kaikki erilaisia.

Vierailija
102/103 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta kerro nyt ap vielä jotakin siitä, että eipähän tarvitse myöskään vaihtaa sukunimeä tai painosteta antamaan lapsille isän sukunimeä ja erityisesti painosteta synnyttämään poikia, jotka tuota nimeä jatkaisivat... 

Ja tiesitkö, että suurimmalla osalla alle kolmekymppisiä ei muutenkaan ole vielä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhana voit olla eri mieltä kun kukaan ei käy palvelukodissa tervehtimässä sinua.