Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lähes kolmikymppisenä naisena niin onnellinen että tajusin jättää perheen hankkimatta

Vierailija
15.01.2026 |

Ihanaa, kun kaikki tulot menevät itseen. Harrastan montaa asiaa, en todellakaan haluaisi luopua yhdestäkään kurssista. Voin koska tahansa lähteä ulkomaille ja olen täysin vapaa muuttamaan vaikka Kanadaan huomenna jos haluan. Ihanaa, kun ei ole seksiä ruinaavaa ukkoa joka halveksii minua ja pitää minua vähä-älyisenä seksileluna jonka ainoa tehtävä on porsia poikia hänen sukuunsa. Ja turha jankuttaa miten ei kaikki ja miten mitäs valitsit. Siinähän se pointti on. Ei tarvitse arvailla kuka vetää nyrkillä ja kuka ei, kun ei ota miestä ollenkaan. 

Elän elämääni vain itselleni ja  nauttien älyllisistä haasteista. Paljon parempaa elämää kuin miehen alamaisena eläminen ja ilmaisen työn tekeminen yhteiskunnalle, jonka jälkeen kaikki vihaavat ja syrjivät sinua vain enemmän. Yksikään maa ei arvosta perinteisiä perhenaisia, vaan tuottavaa työtä. Ihanaa päästä irti tuosta naisvihan kierteestä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei ole lapsia, enkä usko niitä haluavani. Täytän pian 34, joten kiirehän siinä tulisikin ja inhoan kiirettä :D Sen sijaan, ensimmäistä kertaa elämässäni mulla on nyt pari vuotta ollut sellainen ajatus, että parisuhteen haluan. Tuntuu, että mulla olisi parisuhteeseen paljon annettavaa. Olisi parasta jos kumppani olisi samalla paras ystävä. Ihminen, johon voi luottaa 110% ja silti elämän suurin seikkailu. En tiedä, jääkö vain haaveeksi mutta suhtaudun elämään niin, että se oma tyyppi voi ihan milloin vain tulla vastaan. Pitää pitää vain silmät auki ja sydän avoinna :) Täällä mä oon ja otan sut avosylin vastaan kun tavataan <3 N33

Mun kumppani on mun paras ystävä. Tää on ihan parasta. Kyllä säkin löydät!

Kiitos <3 🥹 Nyt vielä sydän särkyneenä kun niin lupaavalta tuntunut juttu päättyi ihan vähän aikaa sitten. Mutta sun viesti piristi, kiitos siitä. N33

Vierailija
42/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne, jotka kehuvat olevansa onnellisia, ovat niitä kaikkein onnettomimpia. :)

Tämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tälle pallolle sopii asumaan lapsettomat ja lapselliset, kerran täällä vain eletään. Hyvä että on ap oman ilonsa löytänyt. Ei kaikista ole edes vanhemmiksi.

Vierailija
44/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tälle pallolle sopii asumaan lapsettomat ja lapselliset, kerran täällä vain eletään. Hyvä että on ap oman ilonsa löytänyt. Ei kaikista ole edes vanhemmiksi.

Mä ainakin voin myöntää rehellisesti, että minusta ei ole.  

Vierailija
45/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei ole lapsia, enkä usko niitä haluavani. Täytän pian 34, joten kiirehän siinä tulisikin ja inhoan kiirettä :D Sen sijaan, ensimmäistä kertaa elämässäni mulla on nyt pari vuotta ollut sellainen ajatus, että parisuhteen haluan. Tuntuu, että mulla olisi parisuhteeseen paljon annettavaa. Olisi parasta jos kumppani olisi samalla paras ystävä. Ihminen, johon voi luottaa 110% ja silti elämän suurin seikkailu. En tiedä, jääkö vain haaveeksi mutta suhtaudun elämään niin, että se oma tyyppi voi ihan milloin vain tulla vastaan. Pitää pitää vain silmät auki ja sydän avoinna :) Täällä mä oon ja otan sut avosylin vastaan kun tavataan <3 N33

No toi vaikuttaa ihan normaalilta ajattelulta, hyvältäkin jopa.

AP aloitus on niin vihamielinen, että pakosti trolli, jonka tarkoitus on vaan kärjistää. Tunnetko ketään naista, joka kirjottaisi kuin AP

Vierailija
46/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee tähän köyhyyteen tarkkailuluokka Suomeen yhtään lasta kärsimään...   persut voivat tehdä lapsia ihan vapaasti niin paljon kun perse kestää.  😂😂😂😂

Vierailija
47/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta "lähes kolmekymppinen"? Nykyään moni myös lapsia haluava elää vielä lähes kolmekymppisenä noin. Niin minäkin, tein lapsia myöhemmin. Moni tuon ikäisenä ei vielä halua lapsia ja se on ihan normaalia. Luuletko olevasi erilainen? Katsotaan uudestaan elämääsi viisikymppisenä, sitten voit sanoa olevasi erilainen.

Vierailija
48/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu.

N31

Vierailija
49/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kell onni on, sen kätkeköön, vai miten se nyt meni?

Vierailija
50/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mutta olen mies. Sen jälkeen kun äitini kuoli ja sain ison perinnön niin en ole naista halunnut. Sitä ennen olin kiinnostunut yhdestä naisesta ja sitä ei kiinnostanut. Kun sain perinnön niin se nainen olikin heti kiinnostunut ja halusi alkaa parisuhteeseen kanssani koska veljeni kertoi sille että saimme paljon rahaa. Meni kiinnostus naisiin samantien koska tajusin että naiset haluaa miehen vain jos sillä on paljon rahaa. 9 vuotta tässä nyt mennyt sinkkuna ja hyvin menee en ole halunnut parisuhdetta. 

Vierailija
51/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä mieltä olet 10 vuoden päästä.

Vierailija
52/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaa väittää että muka kaikki miesten kanssa olevat naiset olisivat "miesten alamaisia" tai "vähä-älyisiä seksileluja" tai heidän ainoa tehtävä olisi "porsia miehen sukuun". Huomaa miten pidät miesten kanssa olevia naisia jotenkin huonompina. Jokainen tehköön miten haluaa, mutta älä tuo lisää naisvihaa yhtään enempää, kun sitä jo on ihan tarpeeksi.

Vierailija
53/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin voin myöntää rehellisesti, että minusta ei ole.  

Mistä tiedät?

Vierailija
54/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei vain kyvyt riitä perhe-elämään ja lapsiin. Erittäin hyvä että olet vajavaisuutesi tunnistanut ja osaat elää sen mukaan.

Vierailija
55/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjua en lukenut, mutta jos on huolissaan geeniensä jatkuvuudesta, nainenkin voi luovuttaa sukusolujaan. Fiksujen ja hyvännäköisten kannattaakin (kuten myös sellaisten miesten).