Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lähes kolmikymppisenä naisena niin onnellinen että tajusin jättää perheen hankkimatta

Vierailija
15.01.2026 |

Ihanaa, kun kaikki tulot menevät itseen. Harrastan montaa asiaa, en todellakaan haluaisi luopua yhdestäkään kurssista. Voin koska tahansa lähteä ulkomaille ja olen täysin vapaa muuttamaan vaikka Kanadaan huomenna jos haluan. Ihanaa, kun ei ole seksiä ruinaavaa ukkoa joka halveksii minua ja pitää minua vähä-älyisenä seksileluna jonka ainoa tehtävä on porsia poikia hänen sukuunsa. Ja turha jankuttaa miten ei kaikki ja miten mitäs valitsit. Siinähän se pointti on. Ei tarvitse arvailla kuka vetää nyrkillä ja kuka ei, kun ei ota miestä ollenkaan. 

Elän elämääni vain itselleni ja  nauttien älyllisistä haasteista. Paljon parempaa elämää kuin miehen alamaisena eläminen ja ilmaisen työn tekeminen yhteiskunnalle, jonka jälkeen kaikki vihaavat ja syrjivät sinua vain enemmän. Yksikään maa ei arvosta perinteisiä perhenaisia, vaan tuottavaa työtä. Ihanaa päästä irti tuosta naisvihan kierteestä.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla luovut oikeudestasi valittaa suomen taloudellisesta tuhosta. Olet siihen yksi syyllinen. 

Vierailija
62/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla luovut oikeudestasi valittaa suomen taloudellisesta tuhosta. Olet siihen yksi syyllinen. 

Lisääntyneet taas luopuvat oikeudestaan valittaa ympäristöongelmista. Mikä kellekin on tärkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn aloitus kuulostaa vähän siltä, että lapsettomuus on ainoa vaihtoehto, jos haluaa elää kuten hän. Tai että lapset estää olemasta vapaa ja onnellinen. 

Itse olen muuten täysin samassa tilanteessa kuin ap, eli voin elää kokonaan itselleni, eikä ole miestä kuvioissa, mistä nautin suunnattomasti, mutta olen 54 ja neljä lasta on jo aikuisia ja onnellisesti omillaan. Aphen verrattuna "menetin" parikymmentä vuotta vapaudestani, mutta nyt ollaan samassa pisteessä, paitsi että mulla on ihanat lapset. Olen tällä hetkellä todella hyvässä kunnossa, taloudellinen tilanne on ok ja pystyn olemaan reissussa useamman kuukauden vuodessa jos haluan. 

Vierailija
64/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Onnellinen puolestasi. Nauti.

Vierailija
65/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä ne, jotka kehuvat olevansa onnellisia, ovat niitä kaikkein onnettomimpia. :)

Tämä. 

Sua vaan potuttaa🤭

Vierailija
66/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaa väittää että muka kaikki miesten kanssa olevat naiset olisivat "miesten alamaisia" tai "vähä-älyisiä seksileluja" tai heidän ainoa tehtävä olisi "porsia miehen sukuun". Huomaa miten pidät miesten kanssa olevia naisia jotenkin huonompina. Jokainen tehköön miten haluaa, mutta älä tuo lisää naisvihaa yhtään enempää, kun sitä jo on ihan tarpeeksi.

Hei, mutta niinhän se on🤭

Vierailija
67/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tämän tyyppiset ajatukset ovat vakuuttelua itselle ja muille asiasta jonka suhteen on ollut epäröivä. Jää vähän auki tämän keskustelunavauksen perimmäinen motiivi.  

Vakuuttelua perheellisilläkin🤭

Vierailija
68/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄLÄ VALEHTELE

Olet paskoja aloituksia tehtaileva palstahäirikkö. Kirjoitustyyli paljastaa armottomasti. Vaikka aihe olisi mikä, niin aina sieltä lemuaa tuttu paskan haju.

Sieltäpäin tuulee🤭

Vierailija
69/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina naurattaa lapsettomat velaluuserinaiset

Vierailija
70/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin perhepalstalla vuodattamassa asiaa...

Vierailija
71/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas viisikymppisenä, kolmen lapsen äitinä olen monesti miettinyt, että olisinpa vielä yrittänyt 1-2 lasta lisää. Mun elämä on ollut todella hyvää ja yksi suuri syy on siihen omat lapset ja lapsipuoli. Musta tuli myös mummipuoli vuosi sitten, aivan ihanaa. Toki mulla on ollut koko ajan oma ura, omat harrastukset, on matkusteltu paljon, on ystäviä. Elämä on ollut minulle hyvää juuri näin, olen onnekas, että olen saanut olla äiti ja äitipuoli

Vierailija
72/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap. Älä todella koskaan hanki lapsia.

Iskä

Kunpa minäkin olisin ollut yhä fiksu kuin sinä.

Äitisi

:DDDD

Vierailija
73/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että olet onnellinen. Moni yksinäinen on onneton, kaipaa puolisoa ja perhettä ympärille.

Vierailija
74/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn aloitus kuulostaa vähän siltä, että lapsettomuus on ainoa vaihtoehto, jos haluaa elää kuten hän. Tai että lapset estää olemasta vapaa ja onnellinen. 

Itse olen muuten täysin samassa tilanteessa kuin ap, eli voin elää kokonaan itselleni, eikä ole miestä kuvioissa, mistä nautin suunnattomasti, mutta olen 54 ja neljä lasta on jo aikuisia ja onnellisesti omillaan. Aphen verrattuna "menetin" parikymmentä vuotta vapaudestani, mutta nyt ollaan samassa pisteessä, paitsi että mulla on ihanat lapset. Olen tällä hetkellä todella hyvässä kunnossa, taloudellinen tilanne on ok ja pystyn olemaan reissussa useamman kuukauden vuodessa jos haluan. 

Kysymys on sama kuin viettäisikö 20v vankilassa tekemässä inhoamiaan pakkotöitä, jos tietäisi saavansa siitä miljoonakorvaukset. Useimpien mielestä ei olisi sen arvoista, etenkin kun uhrattavaksi joutuvat ns. elämän parhaat vuodet. 

Vierailija
75/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kadu mitään elämässäni niin paljon, kuin sitä että jäin lapettomaksi. 

N42

Vierailija
76/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet silti 54 v villi ja vapaa maailmanmatkaaja ja bilettäjä. :D

Ei kai, oikeasti hyvä että olet onnellinen.

Vierailija
77/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikos tämä nyt sellainen provokaatioaloitus?

Vierailija
78/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas viisikymppisenä, kolmen lapsen äitinä olen monesti miettinyt, että olisinpa vielä yrittänyt 1-2 lasta lisää. Mun elämä on ollut todella hyvää ja yksi suuri syy on siihen omat lapset ja lapsipuoli. Musta tuli myös mummipuoli vuosi sitten, aivan ihanaa. Toki mulla on ollut koko ajan oma ura, omat harrastukset, on matkusteltu paljon, on ystäviä. Elämä on ollut minulle hyvää juuri näin, olen onnekas, että olen saanut olla äiti ja äitipuoli

Tämä on kiva kuulla. Mutta sulla on käynyt myös tuuri kaiken itse tekemäsi työn lisäksi, että lapsesi ovat ilon lähteitä elämässäsi.  Siis tarkoitan, että oma lapsi (pahimmassa tapauksessa kaikki heistä!) voisi olla sairas fyysisesti tai psyykkisesti tai vammainen niin että se vaikuttaa sinunkin arkeesi vielä aikuisenakin. Minun mielestäni se on ihan mielettömän iso riski, ja erittäin tod.näk. nainen kantaa sen vastuun ja kärsii siitä eniten. Luin jostain sellaisesta naisesta, joka sai 4 kehitysvammaista lasta! Sääliksi kävi!

Vierailija
79/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän oot alle 30v, siinä iässä kuuluukin elää itselleen. Lapset parin kolmen vuoden päästä sitten

Vierailija
80/93 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisääntyneet taas luopuvat oikeudestaan valittaa ympäristöongelmista. Mikä kellekin on tärkeää.

No en valita. Varmadti enemmän valitetaan kun suomi menee pesuveden mukana kaivoon talouden vuoksi. Muistakaa että olette sitö itse aiheuttamassa. Joten ei ole mitään syytä siitä sitten valittaa. Omia valintoja.  Harmi että valitsette ja aiheutatte sen konkurssin myös muille valinnoillanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan