Mitä suorotoistopalveluja käytät?
Kommentit (56)
1337x.to
Ihan ilmaiseksi saa katsoa mitä haluaa. Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan katsonut suorapalveluna Dexter: New Blood, Original Sin tai/ja Resurrection? Mitä suoratoisotopalvelua olette käyttäneet? New Blood pitäisi olla Hulussa ja siten Disney+-palvelussa, mutta onko sitä Suomessa näkyvässä Disney+-palvelussa?
Ihmeellistä salapoliisityötä on selvittää, mikä kulloinkin on eri suoratoistopalveluiden tarjonta. En ole löytänyt kattavaa listausta oikein mistään. Disney+ minulla oli viime vuoden loppupuolella, mutta en huomannut siellä Dexterin jatko-osia. En haluaisi sitoutua kolmeksi kuukaudeksi tilaajaksi (tarjous tällä hetkellä), mikäli siellä ei kiinnostavaa katsottavaa ole.Noita näyttää löytyvän skyshowtimesta ainakin ruudun kautta
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan katsonut suorapalveluna Dexter: New Blood, Original Sin tai/ja Resurrection? Mitä suoratoisotopalvelua olette käyttäneet? New Blood pitäisi olla Hulussa ja siten Disney+-palvelussa, mutta onko sitä Suomessa näkyvässä Disney+-palvelussa?
Ihmeellistä salapoliisityötä on selvittää, mikä kulloinkin on eri suoratoistopalveluiden tarjonta. En ole löytänyt kattavaa listausta oikein mistään. Disney+ minulla oli viime vuoden loppupuolella, mutta en huomannut siellä Dexterin jatko-osia. En haluaisi sitoutua kolmeksi kuukaudeksi tilaajaksi (tarjous tällä hetkellä), mikäli siellä ei kiinnostavaa katsottavaa ole.
Tsekkaa uflix.cc, sieltä löytyy kattava listaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Onko kukaan katsonut suorapalveluna Dexter: New Blood, Original Sin tai/ja Resurrection? Mitä suoratoisotopalvelua olette käyttäneet? New Blood pitäisi olla Hulussa ja siten Disney+-palvelussa, mutta onko sitä Suomessa näkyvässä Disney+-palvelussa?
Ihmeellistä salapoliisityötä on selvittää, mikä kulloinkin on eri suoratoistopalveluiden tarjonta. En ole löytänyt kattavaa listausta oikein mistään. Disney+ minulla oli viime vuoden loppupuolella, mutta en huomannut siellä Dexterin jatko-osia. En haluaisi sitoutua kolmeksi kuukaudeksi tilaajaksi (tarjous tällä hetkellä), mikäli siellä ei kiinnostavaa katsottavaa ole.
Oho kiitos paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä salapoliisityötä on selvittää, mikä kulloinkin on eri suoratoistopalveluiden tarjonta. En ole löytänyt kattavaa listausta oikein mistään. Disney+ minulla oli viime vuoden loppupuolella, mutta en huomannut siellä Dexterin jatko-osia. En haluaisi sitoutua kolmeksi kuukaudeksi tilaajaksi (tarjous tällä hetkellä), mikäli siellä ei kiinnostavaa katsottavaa ole.Noita näyttää löytyvän skyshowtimesta ainakin ruudun kautta
Okei, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä vinkistä!
Ruutu+, urheilun takia. Tai siis seuraamani lajin liigamatsit on vain Ruudussa.
Itselläni on käytössä vain Yle Areena ja MTVKatsomo. Olen työtön, eikä itselläni ole mahdollista maksaa suoratoistopalveluista. Katson sitä mitä noissa on ja se saa riittää.
Tidal musiikin kuunteluun, TV suoratoisto palveluita ei ole maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Suoro 😂
Suoris?
Minä muinoin lyhensin lukiossa auditorion audikseksi (audis) ja sana jäi elämään, muutkin alkoivat sitä käyttää. Samoin erään opettajan pitkän kaksiosaisen sukunimen lyhensin -is-loppuiseksi ja sitäkin jotkut muut käyttivät kuin vain minä. -is loppu on lyhenteenä hyvin kätevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainitulta sivustolta ei todellakaan löydy mitään kattavaa listausta, vaan jokin piraattipalvelu. Sitä ei edes pääse tarkastelemaan, vaan meno on melkolailla phishing. Caveat emptor.
Edelleenkään ei ilmeisesti ole olemassa ohjelmaoppaan kaltaista sivustoa, mistä löytyisi päivitettyä tietoa kunkin suoratoistopalvelun tarjonnasta.
Meillä on Viaplay total maksullisena, Spotifyn ilmaisversiot on molemmilla pöytäkoneella. Ilmaisista tv-suoratoistopalveluista katsotaan Yle Areenaa ja Ruudun Pluto-tv:tä.
Ainoastaan Spotify. Netflix lahjakortti odottelee tuossa hyllyllä aktivointia. Voisi taas vaihteeksi ottaa tuon käyttöön joksikin aikaa.
Suoro = sonnin k*rpä, joskus myös miesoletetun henkilön sukuelimestä käytetty termi. Sen toistopalveluja en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoro 😂
Suoris?
Minä muinoin lyhensin lukiossa auditorion audikseksi (audis) ja sana jäi elämään, muutkin alkoivat sitä käyttää. Samoin erään opettajan pitkän kaksiosaisen sukunimen lyhensin -is-loppuiseksi ja sitäkin jotkut muut käyttivät kuin vain minä. -is loppu on lyhenteenä hyvin kätevä.
Penaali => penis
Netflix ja Rakuten