Mitä suorotoistopalveluja käytät?
Kommentit (56)
Mikä on suoratoistopalvelu? Onko se alun perin suomen kielen termi vai käännös esim englannista?
Riippuu, mistä pidät. Itselläni on Spotify ja C-More.
Yle Areena, Youtube, Ruutu+, Katsomo+, Netflix
Allenten satelliittipaketti on ollut vuosia. Siihen sisältyy myös Viaplay. Muutaman kerran on ollut Spotify.
Qobuz = korkealuokkainen musiikkipalvelu , sekä äänenlaadultaan, että valikoimaltaan.
Netflix ja Disney+
En mitään, 95% ylihinnoiteltuja...
AppleTV on suosikkimme. Sarjoja ei ole paljon, mutta laatu on muita palveluja parempi. Netflix ja HBO seuraavat. Primea ja Showtimea olemme tilanneett silloin tällöin kuukauden tai pari. Disneyssä ei ole mieille mitään kiinnostavaa ja omistamme jo kaikki vanhemmat elokuvat.
Areena, Katsomo, Disney+, Rakuten
Onko kukaan katsonut suorapalveluna Dexter: New Blood, Original Sin tai/ja Resurrection? Mitä suoratoisotopalvelua olette käyttäneet? New Blood pitäisi olla Hulussa ja siten Disney+-palvelussa, mutta onko sitä Suomessa näkyvässä Disney+-palvelussa?
Ihmeellistä salapoliisityötä on selvittää, mikä kulloinkin on eri suoratoistopalveluiden tarjonta. En ole löytänyt kattavaa listausta oikein mistään. Disney+ minulla oli viime vuoden loppupuolella, mutta en huomannut siellä Dexterin jatko-osia. En haluaisi sitoutua kolmeksi kuukaudeksi tilaajaksi (tarjous tällä hetkellä), mikäli siellä ei kiinnostavaa katsottavaa ole.
Mulla on Deezerin (musiikki) lisäksi pari kuukautta vuodessa Netlix ja pari kuukautta vuodessa HBO.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Deezerin (musiikki) lisäksi pari kuukautta vuodessa Netlix ja pari kuukautta vuodessa HBO.
Ai niin ja kirjoista ja podcasteista käytän vaihdellen Audiblea ja Storyteliä.
Areenaa käytän kuitenkin eniten.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on suoratoistopalvelu? Onko se alun perin suomen kielen termi vai käännös esim englannista?
Ah, autistikin heräsi palstalle.
HBO:ta aiemmin mutta kyllästyin, nyt amazonista fallout-sarjan verran. Sitten saa nähdä.
Onko kenelläkään tällä hetkellä Disney+? Löytyykö sieltä tosiaan Dexter: New Blood?
Yle Areena