Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina epäviehättäville annetaan samat neuvot

Vierailija
15.01.2026 |

Kasvata pitkät hiukset.. Vaikka kaikille ei edes sovi pitkät... Onko se joku virstanpylväs pois jos ei vain yksinkertaisesti ole kiinnostunut jatkuvasta hiustenhoidosta koska pitkät hiukset ovat ainakin itselleni hankalat.. Koettu on. 

Pudota normipainoon . . Eli vain normipainoiset on hyvännäköisiä.. Ja kaikki näyttävät hyvältä normipainossa. Mua pidettiin silloinkin rumana ja kyllä tämä on totta ei mikään mun mielipide. 

Kyllähän kirpparilta saa vaatteita.. Niin öö kyllä mutta ne on toisten vanhoja.. Eikä kovin hyvässä kunnossakaan välttämättä. 

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te epäviehävär olette niin h€lvetin rumia.

Vierailija
122/126 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kokevat velvollisuudekseen neuvoa epäviehättäviä, 'kasvattaisit edes pitkät hiukset', 'käyttäisit edes ripsiväriä'. Sitten kun yrittää laittautua naisellisesti, sitä kuitenkin naureskellaan.

Tuollainen pinnallisten pellejen puhe kannattaa torpata alkuunsa. "Luuletko oikeasti että joku haluaa kuunella sinun kauneusvinkkejä? Mitäpä jos vilkaisisit peiliin ja mietit uudelleen."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, no pitkät ohuet hiukset ne vasta korostavat rumuutta, eivätkä kaikki rumat todellakaan ole ylipainoisia. Jos on kirveellä veistetty naama, koristeluyritykset näyttävät vain koomisilta. Parempi että on omintakeinen tyyli.

Joo, kyllä kynitty kanaperce-kampaus on eh-dot-to-masti kauneinta mitä on.

Ja hämäläinen murjotus se vasta naisen kaunistaakin.

Hyvin te vedätte, mutta sukupuuttonhan tässä ollaankin matkalla.

Mitä väliä, jos ruma ei kelpaa kaunistautumisyrityksistä huolimatta? Miksi silloin yrittäisi noudattaa tyyliä, josta miehet oletettavasti pitävät, jos he eivät silti pidä? Ja miksi pitäisi miellyttää tämän kirjoittajan tapaisia ihmisiä? Oma tyyli on parempi kuin päälle liimattu.

Vierailija
124/126 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sinä kaunis kuin kukka? Vai siksikö haukut kun olet epävarma viehättävyydestäsi?

Vierailija
125/126 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä spurgu olet kännissä jo heti aamusta.

Vierailija
126/126 |
16.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ajatreke, josboket pituusrajoitteinen mies, kuten vaikka ninä alle 166 cm pituisena, niin kaikki, mitä olen yrittänyt tehdä kropalkeninon aina pilkan ja vit..lun kohde.

Esimerkiksi hoikkana olin hukkapötkä 

Kun treenasin näkyvät vatsalihakset olin pullistelija. 

Kun olin vähön normaalipainoinen niin olinnpuutarhatonttu.

Ja totta kai koska olennlyhytbkasvuinen niin totta kai oken myös huonoitsetuntoinen ja koska oken alke 13 vuotiaan mittainen varmasti myös psyykkeeni ja ymmärryskykyni on alke 11 vuotiaan lapsen tasoa. Mitenkähän tässä tekisibitsestään fiksumman oloisen? Pitäisikö aloittaa hiusten siurrosta niin saanbkaljuuntuvan nuppini komeamman vai pitäisikö hankkiableuka implantti? Vai riittäkö, että teetän uudennpurukaluston, niin saan pepsodent irvistyksen? 

Ihmisiä hermostuttaa, jos ympärillä olevista joku muuttuu selvästi, se voi liittyä valtasuhteisiin? Eli jos tahdot muuttaa itsessäsi jotain, älä yhtään kuuntele muita, heillä kaikilla on omat epävarmuutensa. Hollywoodin tähdetkin eroavat ja niin pois päin. 

Tee, mitä itsestäsi hyvältä tuntuu, ja vanhana tätinä olen edelleen sitä mieltä,  että tärkeimmät sukuelimet ovat korvien välissä. 

Itse olen 66-vuotias, ja laihdutanpa, pukeudunpa hyvin, tai en lainkaan, en 'kelpaa' yhdellekään palstamiehelle. Maailma on muualla kuin somessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi