Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä, joka puhuu jatkuvasti muista pahaa?

Vierailija
15.01.2026 |

Siinähän se ihmettelemäni kysymys tulikin. Mitä ajattelette tuollaisista tyypeistä?

Heistä, joille vain oma ajattelutapa ja elämäntapa on oikeita, ja muista sitten voi jauhaa loputtomasti tuomitsevaa marinaa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan alakoululaisia. Kuten aina , tai ainakin sillä tasolla olevia.

Vierailija
42/49 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa vai totuuden? 

Panettelua on tahallinen valheiden keksiminen toisten päälle. 

Totuutta taas saa ja pitääkin puhua, et kai halua asua vilpin ympärillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahaa vai totuuden? 

Panettelua on tahallinen valheiden keksiminen toisten päälle. 

Totuutta taas saa ja pitääkin puhua, et kai halua asua vilpin ympärillä?

Aikuisena ihmisenä muodostan itse mielipiteeni muista ihmisistä. En sen perusteella, että Sarin mielestä Antti on ihan hirvee. En halua kuulla Sarin mielipidettä Antista, ellemme ole jonkinverran läheisiä Sarin kanssa. Jos olemme läheisiä, tiedän, annanko Sarin mielipiteelle painoarvoa. Sarin mielestä hän tietää totuuden Antista, mutta minä en jaa hänen käsitystään asiasta.

Vierailija
44/49 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi leimaat henkilön rehellisyyden vaivaksi? Kysyt mikä rehellistä ihmistä vaivaa. Oletko miettinyt mistä johtuu haluttomuutesi käsitellä rehellisiä mielipiteitä? Onko todellisuus vaan liikaa? Ei se olisi nykyaikana ihme, koska meidän kaikkien altistus ikäville asioille on kasvanut valtavasti.

Itse en pidä pahoista asioista puhumista vaivana. Valehtelu tietenkin on väärin, mutta jos nyt tosiasioissa pysytään niin näkemykset voivat todellakin vaihdella.

Vierailija
45/49 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera, ajattelematon, purkaa pahanolonsa muihin, myrkyllinen ajatusmaailma, negatiiviset tunteet sekä kireys happamoittaa kehoa. Hapan keho sairastuu. 

Rasittavaa seuraa.

Ole se ihminen, jonka läsnäolo keventää huoneen. 

Vierailija
46/49 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleemmuuskompleksi, perussuomalaisuus tai jokin muu kusipäisyys.

Vierailija
47/49 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrys ja realismi, jos niitä nyt vaivoiksi voi sanoa.

Vierailija
48/49 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIksi leimaat henkilön rehellisyyden vaivaksi? Kysyt mikä rehellistä ihmistä vaivaa. Oletko miettinyt mistä johtuu haluttomuutesi käsitellä rehellisiä mielipiteitä? Onko todellisuus vaan liikaa? Ei se olisi nykyaikana ihme, koska meidän kaikkien altistus ikäville asioille on kasvanut valtavasti.

Itse en pidä pahoista asioista puhumista vaivana. Valehtelu tietenkin on väärin, mutta jos nyt tosiasioissa pysytään niin näkemykset voivat todellakin vaihdella.

Mua ei kiinnosta kaikkien ihmisten mielipiteet. Ei varsinkaan sellaisten, jotka haluavat tuputtaa niitä. En tee mitään sillä tiedolla, että sinä et pidä jostain ihmisestä. Se on ainoastaan pitkäveteistä ja vaivauttavaa.

Vierailija
49/49 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta kaikkien ihmisten mielipiteet. Ei varsinkaan sellaisten, jotka haluavat tuputtaa niitä. En tee mitään sillä tiedolla, että sinä et pidä jostain ihmisestä. Se on ainoastaan pitkäveteistä ja vaivauttavaa.

Täähän se ois.