Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallan sanoa vaimolle, että hänellä on ruvennut kasvamaan leuassa karvoja😬

Vierailija
15.01.2026 |

Hän ei siis selkeästi ole niitä itse huomannut, koska ei hän ikinä antaisi parran kasvaa itselleen. On tarkka näistä asioista, mutta aika huononäköinen. Tiedän kuitenkin, että jos mainitsen asiasta, hän suuttuu...

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hiljaa ja ala homoksi

Vierailija
22/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastan sulle totuuden ap, incel poju. 

Naisilla kasvaa kasvojen alueella, myös leuassa ja ylähuulessa karvoja - koko aikuiselämänsä ajan. - 

Naiset nyppii niitä pois. Vanhoilla ihmisillä ne näkyy, koska vanhat naiset ei enää välitä. 

Kiva kun kerrot, mutta vielä ei ole kasvanut  ja ikää 68😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi mainita? Vai meinaatko ettet itse ollenkaan huomaa kun hiusrajasi pakenee päälaelle ja sisuskumi alkaa paistamaan? Vaatiiko se asian ääneen sanomisen vaimolta, että hoksaat tapahtuneen?

Vierailija
24/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla kasvaa kasvojen alueella, myös leuassa ja ylähuulessa karvoja - koko aikuiselämänsä ajan. - 

Naiset nyppii niitä pois. Vanhoilla ihmisillä ne näkyy, koska vanhat naiset ei enää välitä. 

Mitä sä tarkoitat tässä karvoilla? Joo, kyllä mulla on kasvanut sellaista nukkaa kasvoissa koko elämäni ajan, mutta varsinaisia pitempiä yksittäisiä karvoja on alkanut kasvaa vasta n. 43-vuotiaana. Nypin ne pois. Aikaisemmin ei ole tarvinnut nyppiä mitään, koska ei ole ollut, mitä nyppiä. Ei kannata yleistaa omaa karvatilannetta muihin.

Oho ! Minulla ei kasva kuin tukka, kulmakarvat, ripset ja alapäässsä ja olen puolta vanhempi

Vierailija
25/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle, että hiuksesi ovat alkaneet pikkuhiljaa öisin siirtyä hänen leukaansa kun nukutte yhdessä. Koska hänen leuassaan hiuksesi viihtyvät paremmin. <3

Vierailija
26/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huononäköinen !  Eikö ole silmälaseja ? ?

Vierailija
27/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienotunteista nimenomaan ON sanoa. 

T. nainen

Vierailija
28/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lerpahtiko?

Vierailija
29/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne karvat ovat kavalia, tulevat tietämättä ja tilaamatta. Leukaan ja pirskatti minulla poskeen josta täytyy aina muistaa nypätä pois. Ei ne mun maailmaa kaada, ap jos hävettää kerro vaimollesi🙄

Vierailija
30/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nyppinyt, ei ole ollut tarvetta. Mut ehkä kohta on. Naiset kun vanhenevat alapään karvoitus harvenee ja naamaan tuuheentuu. Eli kyse ei ole nyppimisestä. Joillekin tosin kasvaa jo nuorena niitä nypittäviä naama karvoja. Jotka näkyvät kauas.

Vierailija
31/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaani. Olet niin vetovoimainen, että hiuksenikin haluavat olla sinussa!"

Vierailija
32/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nyppinyt, ei ole ollut tarvetta. Mut ehkä kohta on. Naiset kun vanhenevat alapään karvoitus harvenee ja naamaan tuuheentuu. Eli kyse ei ole nyppimisestä. Joillekin tosin kasvaa jo nuorena niitä nypittäviä naama karvoja. Jotka näkyvät kauas.

Mikä ihmeen naamakarvojen jankkaaminen täällä on ?  Ei ollut mummolla, ei äidillä eikä minulla ja tyttärellä 

Vierailija
33/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen naamakarvojen jankkaaminen täällä on ?  Ei ollut mummolla, ei äidillä eikä minulla ja tyttärellä 

Sulla on varmasti joku tuttu, joka työskentelee vanhuspuolella? Kysy häneltä, onko joillain mummoilla partakone, jolla kasvot ajellaan sileäksi.

Vierailija
34/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jotain lestoja kun muija ei hoida kasvoja aamuin illoin? Mä huomaisin silmät sidottinakin kaikki muutokset 

Vierailija
35/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla, 67v. on jo jonkun aikaa kasvanut muutamia karvoja leukaan, ja kärsii siitä kovasti. Kaiken järjen mukaan liittyy hormonitoimintaan kuten myös pesän kuivuus johon ei liukkari auta.

Pelkää hormonikorvaushoitoa ihan kauheasti.

Noin 2-3 viikon välein kuskaan rouvan kauneushoitolaan jossa "repäisevät" karvat pois ajatuksella että rouvan omatoiminen katkaisu/nyppiminen ei poista ongelmaa.

Kun käymme viikonloppuostoksilla hän käyttää maskia mutta jos käymme muualla "pärstät paljaana" niin sitä ennen tosiaan kauneushoitolan kautta.

Vierailija
36/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko jotain lestoja kun muija ei hoida kasvoja aamuin illoin? Mä huomaisin silmät sidottinakin kaikki muutokset 

Joo, kaikki, jotka eivät ole niin kuin sinä, ovat lestoja. Hieno havainto.

Vierailija
37/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon viikset kun alkaa rehottaa niin todennäköisesti olet eksynyt väärään vuoteeseen punaviiniä nauttiessasi.

Vierailija
38/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se vaimo koskaan koske kasvojaan? Ne karvat nimittäin tuntee,helpommin ne käsin kopeloimalla löytää kuin peilistä katsomalla. Pitää olla hyvä valaistus ja oikea kulma tai muuten ne karvat ei näy, vaikka ne on paksuja ja pitkiä, minulla ainakin ne karvat ei ole niin tummia että ne selvästi erottuisi.

Vierailija
39/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit ei pahemmin karvojaan ajele. Miettiny raivaussahaa omalle vaimolle

Vierailija
40/48 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaikki, jotka eivät ole niin kuin sinä, ovat lestoja. Hieno havainto.

Ollos hyvä ja mukavaa illanjatkoa rämemajavasi kanssa