Miten uskallan sanoa vaimolle, että hänellä on ruvennut kasvamaan leuassa karvoja😬
Hän ei siis selkeästi ole niitä itse huomannut, koska ei hän ikinä antaisi parran kasvaa itselleen. On tarkka näistä asioista, mutta aika huononäköinen. Tiedän kuitenkin, että jos mainitsen asiasta, hän suuttuu...
Kommentit (48)
Häh, miten voi muka olla tarkka, jos näkö on niin huono ettei tuota huomaa. Voithan ostaa hänelle lahjakortin vaikka kosmetologille, asia tullee siellä puheeksi tai vaimo ehkä kirkkaassa valaistuksessa huomaa itsekin tämän.
Paljastan sulle totuuden ap, incel poju.
Naisilla kasvaa kasvojen alueella, myös leuassa ja ylähuulessa karvoja - koko aikuiselämänsä ajan. -
Naiset nyppii niitä pois. Vanhoilla ihmisillä ne näkyy, koska vanhat naiset ei enää välitä.
Sano vaan reippaasti, sitten hän vasta suuttuukin kun huomaa ne ha ihmettelee miksei kukaan ole kertonut.. Mä huomasin partakarvani itse ja nyt tiedän nyppiä ne kaikki kolme kerran viikossa.
Sano suoraan. En mä ainakasn suuttuisi, vaan olisin kiitollinen siitä, että toinen kertoisi mulle asiasta jota itse en ole huomannut.
N56
Vierailija kirjoitti:
Naisilla kasvaa kasvojen alueella, myös leuassa ja ylähuulessa karvoja - koko aikuiselämänsä ajan. -
Naiset nyppii niitä pois. Vanhoilla ihmisillä ne näkyy, koska vanhat naiset ei enää välitä.
Mitä sä tarkoitat tässä karvoilla? Joo, kyllä mulla on kasvanut sellaista nukkaa kasvoissa koko elämäni ajan, mutta varsinaisia pitempiä yksittäisiä karvoja on alkanut kasvaa vasta n. 43-vuotiaana. Nypin ne pois. Aikaisemmin ei ole tarvinnut nyppiä mitään, koska ei ole ollut, mitä nyppiä. Ei kannata yleistaa omaa karvatilannetta muihin.
Vierailija kirjoitti:
Sano suoraan. En mä ainakasn suuttuisi, vaan olisin kiitollinen siitä, että toinen kertoisi mulle asiasta jota itse en ole huomannut.
N56
Joo, enemmän se häiritsee, jos mies ei katso eikä näe muulloin kuin halutessaan seksiä.
Ap, on ihan sama kerrotko, vai et. Vaimo luultavasti suuttuu joka tapauksessa ja kääntää asian sinun syyksi. Tavalla tai toisella!
Ei tarvii sanoa. Mä tässä olen koko illan räpiny leukakarvaani,pitää hakea pinsetit. Sitäpaitsi eilen illalla tunsin takareidessäni varmaan 10cm pitkiä haaleita karvoja. Vedin sormen ympärille rullalle ja vedin pois. T. Vaimo
Ihan muina miehinä kysyt, että haluaako rakkahain lainata sun partakonetta.
Minä valittelin tässä taannoin miehelleni, että mullakin pian kasvaa parta, niin mies tuumas vaan, että kyllä sä saat mun konetta lainata.
Ihminen on luonnostaan karvainen.
Ne kaikki ihanan tummat ja tuliset latinat on kaikki järkyttävän karvaisia jos eivät ajele, ihan jo lapsesta asti kuulemma on meikäläisiä enemmän karvaa tytöilläkin.
Laita vessaan parempi valaistus. En mäkään näe vessan peilistä hyvin mitkä karvat pitäs naamasta nyppiä. Sit töissä näen peilistä naamakarvani, eikä mulla siellä ole pinsettejä T. Vaimo
Meillä mies vain sanoi, että hienosti kiiltää sun partasi makkarin yölampun valossa. En suuttunut, mutta en nauranutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan muina miehinä kysyt, että haluaako rakkahain lainata sun partakonetta.
Minä valittelin tässä taannoin miehelleni, että mullakin pian kasvaa parta, niin mies tuumas vaan, että kyllä sä saat mun konetta lainata.
Ihminen on luonnostaan karvainen.
Ne kaikki ihanan tummat ja tuliset latinat on kaikki järkyttävän karvaisia jos eivät ajele, ihan jo lapsesta asti kuulemma on meikäläisiä enemmän karvaa tytöilläkin.
Kyllä. Pienillä tytöilläkin saattaa kasvaa viikset ja siitä kohden ylähuuli on sinertävä.
Paksuhiuksisella on usein paljon karvaa, mullakin, hiukset on tosi paksut ja pitkät, karvat onneksi vaaleita. Pelkäsin etukäteen millainen parta tulee menopaussissa, mutta ei onneksi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies vain sanoi, että hienosti kiiltää sun partasi makkarin yölampun valossa. En suuttunut, mutta en nauranutkaan.
😅👌
Miksi tuosta pitäisi suuttua? Minulla tunkee välillä leuasta ja ylähuulen päältä ärsyttäviä jouhia Kasvavat tosi nopeasti, aina en muista nyppiä, joten aivan varmasti mies on ne nähnyt. So what?
Yrität nyppäistä pois, kun näkyvissä. Sanot, että näytti irtonaiselta hiukselta. Katsoo sen jälkeen tarkemmin.
Toimii myös miehen nenäkarvoihin, parranajon jälkeinen irtokarvako se jäi siihen.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä kasva kaikilla.
Kyllä hän jossain vaiheessa huomaa.