Miten uskallan sanoa vaimolle, että hänellä on ruvennut kasvamaan leuassa karvoja😬
Hän ei siis selkeästi ole niitä itse huomannut, koska ei hän ikinä antaisi parran kasvaa itselleen. On tarkka näistä asioista, mutta aika huononäköinen. Tiedän kuitenkin, että jos mainitsen asiasta, hän suuttuu...
Kommentit (48)
Menet vessaaan lukitset oven ja huudat karvanaama. Valmistaudu viettämään yö veeseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko jotain lestoja kun muija ei hoida kasvoja aamuin illoin? Mä huomaisin silmät sidottinakin kaikki muutokset
Mummo oli lesta ja huomasi kyllä harvat partakarvansa. "Alkoivat kasvaa kun maha ei enää."
Nyppäsi pois ysikymppiseksi asti. Lestadiolaisuus ei estä ihonhoitoa.
Itse huomasin, että se vaalea nukka on muuttunut pidemmäksi nyt nelikymppisenä nimenomaan kun meikki tarttui siihen ja katsoi tietyssä kirkkaassa valossa.
Aikalailla kaikilla yli 30 vuotiailla kasvaa karvaa leuassa ja ylähuulen päällä
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata nyppiä. Menee vain pahemmaksi. Sheivatkaa. Kokemusta on.
Aja millä ajat ja Braunilla loput.
Minulla kasvoi jo teininä tummempaa haituvaa suun vieressä joka korostui kun laittoi huulirasvaa 😄 Silloin ajoin ja nykyään nypin ne tummemmat karvat. N. 25v huomasin leuan alla kasvavan yksittäisen pitkän tumman karvan jota olen nyppinyt yli kuusi vuotta ja silti se kasvaa aina takaisin. Teininä epämääräisen ohueksi nypityt kulmat eivät kuitenkaan kasvaneet takaisin vaikka nypin niitä vähemmän...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljastan sulle totuuden ap, incel poju.
Naisilla kasvaa kasvojen alueella, myös leuassa ja ylähuulessa karvoja - koko aikuiselämänsä ajan. -
Naiset nyppii niitä pois. Vanhoilla ihmisillä ne näkyy, koska vanhat naiset ei enää välitä.
Mitä sä tarkoitat tässä karvoilla? Joo, kyllä mulla on kasvanut sellaista nukkaa kasvoissa koko elämäni ajan, mutta varsinaisia pitempiä yksittäisiä karvoja on alkanut kasvaa vasta n. 43-vuotiaana. Nypin ne pois. Aikaisemmin ei ole tarvinnut nyppiä mitään, koska ei ole ollut, mitä nyppiä. Ei kannata yleistaa omaa karvatilannetta muihin.
Oho ! Minulla ei kasva kuin tukka, kulmakarvat, ripset ja alapäässsä ja olen puolta vanhempi
Mulla alkoi kasvaa jo parikymppisenä yksittäisiä karvoja naamassa ja nännipihoilla.
Sä olet aika outo ihminen, jos sulla ei ole jaloissa, käsissä, kainaloissa eikä nenässä karvan karvaa.
Et lemmiskele vaimoasi tarpeeksi, hänen täytyy ruveta mieheksi talossa. Siitä se karvankasvu johtuu. Tämä on tieteellisesti todistettu.