P E R S K U T A R A L L A A ! Ahdistelu noussut puheenaiheeksi eduskunnassa - kaikki muistaa persu-Hakkaraisen väkivaltaisen pakkosuudelman
Teuvo Hakkarainen kävi rajusti käsiksi ja suuteli väkisin Veera Ruohoa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005495110.html
Hyvä, että persujen sikailu eduskunnassa saa taas huomiota.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanaa kuunnella katoavaa kansanperinnettä. PersuPoikien ulinaa.
Niitä viimeisiä hihhuliliikkeen korahduksia.
Aika noloa, että palstsn adminina on joku miehiä vihaava P ERSKUTARALLAA
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
T. P E R S K U T A R A L L A A
Kylläpä bihervassari alkoi kampanjoimaan kun paska osui omalle tontille niin taas alettiin kaivamaan vuosien takaisia asioita että pääsee jälleen huutamaan "mutta kun persut"
Aika epätoivoinen yritys kääntää huomio omalta tontilta persuihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä lehmä sanoo, kun äänestäjä astui sen lantaan:
Demuuu demuuu demuuu
MITÄ PERSUT ITKI KUN ASTUIVAT. PURRAN PASKAAN... YYYYY KANNATUS ROMAHTI POHJAMUTIIN. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Peliä ei ole pelattu vielä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.T. P E R S K U T A R A L L A A
Sellaiseksi sinut on helppo kuvitella. Et ole kovin koulutettu, sillä pilkkuja et näköjään osaa laittaa. Lisäksi kuulosi on ilmeisesti alentunut, koska huudat. Olet kuitenkin nainen, koska vaihdevuodet näyttää painavan kovaa vauhtia päälle.
Mikäli olen väärässä, niin ei hätää. Olet hyvää vauhtia tulossa tuollaiseksi, jahka olet kiima-aikasi elänyt.
Kyllä joka ryhmästä löytyy omat ahdistelijat ja rikolliset.
Jos niitä haluaa tosiaan käyttää kovaäänisesti lyömäaseena, niin voi olla, että löytää nopeasti itsensä myös toiselta puolen tätä asetta.
Ei tätä kannata ymmärtää niin, että haluaisin hyssytellä kenenkään tekemisiä. Mutta jokainen tunkio alkaa löyhkäämään jos sitä vain ahkerasti kaivellaan. Paitsi ei välttämättä joku ihan pieni marginaaliporukka, mutta kun sekin kasvaa, niin viimeistään silloin mukaan tarttuu kaikenlaista.
Älkää te olko huolissanme meistä persuista!
Annatte äänen demuille ja nautitte myös iusien äänestäjienne seurasta. Pihapelejä ja reseptien vaihtoa yhdessä pienellä matolla.
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihanaa kuunnella katoavaa kansanperinnettä. PersuPoikien ulinaa.
Aivan ihanaa kuunnella katoavaa kansanperinnettä. SolisalirattiPoikien ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
S O L I S A L I R A T T I R A L L A A ! Ahdistelu noussut puheenaiheeksi eduskunnassa - kaikki muistaa alastoman Lindtmannin sotaisan nattssitervehdyksen!
Lopeta! Ajatus kainaloa tuulettavasta Lindtmanista saa kaluni seisomaan.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä bihervassari alkoi kampanjoimaan kun paska osui omalle tontille niin taas alettiin kaivamaan vuosien takaisia asioita että pääsee jälleen huutamaan "mutta kun persut"
Aika epätoivoinen yritys kääntää huomio omalta tontilta persuihin
Häirintätapausten kehystys koko eduskuntaa koskevaksi pyrkii yleistämään asiaa, jolloin SDP:n rooli sumenee taustalle.
Nykyään on ahdistelua jos katsoo päinkään vaikka akalla pursuais tissit esillä joka paikassa, eikä muuhun vois vahingossakaan kiinnittää huomiota.
Demaripirujen puoluetoimiston aktiivi näköjään yrittää derailata keskustelua demarisaatanoista poispäin, kun nyt on demarisaatanat itse jääneet perseilyistä kiinni :D
Niin helvetin epätoivoista, nin epätoivoista :D :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
En muista. Voisitko tarkentaa, ap?
Juuri näin. SDP on tikun nokassa ja kameli puhii koko eduskunnan kiusaamisesta.
Eli yrittää kääntää katseen pois todellisesta asiasta eli SDP:n tulehtuneesta ilmapiiristä.
Pitkään ovat sitä kyllä pimittäneetkin.
Oli muuten karmee kuva kamelista Ylen otsikoissa.
Teuvo on laadukas kansainvälinen businessmies, jonkun juniorikansanedustajapimatsun pitöisi olla otettu siitä, että pääsisi Teuvon kanssa lähemmin tekemisiin. Ehkä siinä oli muita läsnä niin joutui järjestämään kohtauksen vaikka kuinka oli pitsipöksyt märkinä