Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella on lume-ero? Me nimittäin tehtiin just sellainen.

Vierailija
15.01.2026 |

Oli pakko. Nyt olen yh, asumistuella ja toimeentulotuella (silloin, kun en saa riittävästi tunteja). Mies opiskelee, eli ei pysty maksamaan lapsista elatusta, joten valtio maksaa. Miehellä on asunto opiskelupaikkakunnalla, Kela puolsi suuremman asunnon vuokraamista (2h+k+p), koska "lapset vierailevat isänsä luona vuoroviikkoin".  Meillä on yhteensä noin 900 euroa ENEMMÄN rahaa käytössä eron jälkeen. JA meillä on 2 asuntoa! Miehen asunto on 150 metrin päässä suuren järven rannasta, kesät ollaan kaikki siellä. Tavallaan se on kesämökki, vaikka kerrostalossa!. Olemme niin onnellisia! Elämä on paljon helpompaa, koko perhe on paljon onnellisempi! On varaa laittaa toinen lapsi futiskerhoon, toinen judoon. Lapset ovat niin sikamaisen onnellisia, eivät ole olleet näin onnellisia ainakaan 2 vuoteen. On huono omatunto tukirallista, mutta ilman sitä elämä oli yhtä pimeyttä. Suosittelen.   

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on.

Vierailija
2/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän ok hienoa. Mene sinäkin opiskelemaan, vaikka novelleja tai pakinoita voisit opetella kirjoittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota on tänä vuonna edessä paljon, tuilla elävä ajettu niin ahtaalle

Vierailija
4/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saa suuttua? Baittihan tämä on jos mikä.

Vierailija
5/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut usein tiukkaa rahasta.Olen kuitenkin ollut aina rehellinen ja uskonut ja luottanut et kaikesta selviää.Näin olen saanut olla siunattu, asiat ovat järjestyneet.

En ole lähtenyt huijauksiin koska sehän on väärin.

Näin on opetettu lapsillekkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme