Kolmiodraama ohjelman tavis Jenni Antoi pakit tavis miehille koska tykkää pahis miehistä.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011750377.html?utm_term=Autofe…
Tuo nyt ei mikään yllätys ole että tavis nainen antaa pakit. Tuokin halua komean jännämiehen jolla on tatuointeja.
Kommentit (52)
Täällä oppii uusia termejä.
Mää oon kai sellainen jännänainen sitten jos se kriteeri on vaan tatskat ja mun mies on ihana, kiltti, tavismies, en vaihtais.
Nykypäivänä voi voittaa miehenä deittailussa joko olemalla Jamal tai tatuoitu väkivaltainen elämämkallu vaikka feministit yrittää toista väittää. Kohtelia ja työssäkäyvä veronsa maksava mies ei ole hottia.
Naiset kaipaavat elämäänsä draamaa, jotta voivat sitten pähkäillä ja analysoida tunteita.
Tuskin kumpikaan noista miehistä viihtyisi Jennin kanssa. Jenni tykkää, että häntä haastetaan, väitetään vastaan. Sellaiset ihmiset ovat rasittavia jos itse ei pidä haastamisesta ja väittelyistä..
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kumpikaan noista miehistä viihtyisi Jennin kanssa. Jenni tykkää, että häntä haastetaan, väitetään vastaan. Sellaiset ihmiset ovat rasittavia jos itse ei pidä haastamisesta ja väittelyistä..
Pitää ihmetellä miten jotkut nauttii siitä että kaikki asiat tehdään vaikeimman kautta ja kokoajan pitää olla draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiltit miehet on hyviä avioliittoon.
Jännämiehet seksisuhteisiin.
Tiedän, koska olen kiltin seksiä inhoavan miehen kanssa naimisissa.
Todellakin kiinnostaa ne jännämiehet - mutta vain hetkellisesti.
Miten voit olla seksiä inhoavan miehen kanssa naimisissa? Onko hän rikas ja 87-vuotias?
Kauhea pälättäjä tuo Jenni. Miten kukaan mies jaksaa tuollaista papupataa kuunnella? Ainoa ihminen koko sarjan henkilöistä, jonka seurassa en jaksaisi olla viittä minuuttiakaan. Eihän tuossa vastapuoli ennätä mitään sanoakaan, kun yks vaan puhuu ja puhuu.
No, voihan tää nainen odottaa että Harri Puhjo pääsee vankilasta
Kamala se pinkki sortsihaalari emännällä! Hän haluaa pitkän, tumman itsestään huoltapitävän miehen, eikö pitäisi myös itsestään pitää huolta?
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän, että joku 20-vuotias nainen luettelee ulkonäköön liittyviä ominaisuuksia, kun kysytään, että millaista kumppania etsii, mutta kyllä jo Jennin ikäisellä naisella ne kriteerit kumppanille pitäisi olla paljon syvällisempää, kuten, että mies on mukava, fiksu, turvallinen, hyvässä työssä ja tienaa hyvin ja on samanlaisia kiinnostuksen kohteita.
Totta. Tapasin mieheni, kun oltiin 19 ja mun kriteerit olivat just mainitsemasi, mutta olemmekin olleet yhdessä vain 55 v😅
Aika paljon kriteerejä ja vaatimuksia Jennillä on miehen ulkonäölle. Jos jo aikuisen ihmisen ikäinen yh-mies pystyynnostetun sian ulkonäöllä esittäisi samanlaisia vaatimuksia naisen ulkonäölle..
Jennillä on ruma luonne ja ruma ulkonäkö, ei jatkoon.
Jaffa on todella lyhyt, ei jatkoon.