Kolmiodraama ohjelman tavis Jenni Antoi pakit tavis miehille koska tykkää pahis miehistä.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011750377.html?utm_term=Autofe…
Tuo nyt ei mikään yllätys ole että tavis nainen antaa pakit. Tuokin halua komean jännämiehen jolla on tatuointeja.
Kommentit (34)
Terno Tampereelta sopisi jännistä kaipaavalle Jennille.
Varmaan myös pahismies sopii parisuhteeseen jennille koska sillä on lapsi.
Vedän mielummin käteen loppuelämäni kuin sotken itseäni ja alan kusipääksi vain että "saisin" jennin kaltaisen superlaadukkaan naisen. Teki tiukkaa kirjoitttaa tuo nainen koska tuo olento ei tod ole oikea nainen.
Entä useampi mies samalla kertaa? Jennistä riittäisi useammallekin.
Mielenkiintoinen geissi. Onko seksuaalinen motiivi suljettu pois?
Heidän suhteensa oli alkanut viattomasti puoluetovereiden keskusteluina ja kaverillisissa merkeissä kotimaakunnan puoluetapahtumissa, joissa käydessän Joakimin oli mahdotonta saada katsettaan irti tuosta hurmaavasta pellavapäästä mutta se oli kasvanut joksikin kielletyksi, intohimoiseksi salaisuudeksi, joka kukoisti varjoissa, missä jokainen katse ja kosketus oli täynnä tukahdutettua tulta. Miko hymyili vinosti, hänen sormensa liukuivat hitaasti Joakimin kämmenselälle, ylös käsivarteen, viipyillen jokaisella sentillä, tuntien ihon alla sykkivän pulssin.
Oikea stereotyyppi 🤣. Tumma, pitkä, tatuoitu ja jännä pitää olla. Onko tuo joku wt-ohjelma?
Olen sanonut että tavis naisille ei kelpaa tavis mies.
Kiltti miesten ei kannata hakea tuollaisiin ohjelmiin kun rumat naiset nöyryyttää tuolla lailla kunnollisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti miesten ei kannata hakea tuollaisiin ohjelmiin kun rumat naiset nöyryyttää tuolla lailla kunnollisia miehiä.
Niin. Kiltille miehelle kyllä kelpaisi ruma nainen, hän alistuvasti tyytyisi kyllä lihavaankin, mutta kun läskille ei kelpaa 😭🤣 ootte te kilttikset niin kilttejä ja kunnollisia!
Me kiltti miehet käydään maksullisen naisen luona. Itse ainakin olen käynyt. Oikeasti maksulliset naiset on kauniita.
No kannattaisiko olla pahismies?
T: Pahismies.
No Draamaa on ohjelman nimi joten kunnolliset miehet pois ja pahis mies tilalle. Olen itse kunnollinen ja olen saanut pakit kymmeniltä tavis naisilta.