Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama ohjelman tavis Jenni Antoi pakit tavis miehille koska tykkää pahis miehistä.

Vierailija
15.01.2026 |

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011750377.html?utm_term=Autofe…

Tuo nyt ei mikään yllätys ole että tavis nainen antaa pakit. Tuokin halua komean jännämiehen jolla on tatuointeja.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Draamaa on ohjelman nimi joten kunnolliset miehet pois ja pahis mies tilalle. Olen itse kunnollinen ja olen saanut pakit kymmeniltä tavis naisilta.

Vierailija
22/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terno Tampereelta sopisi jännistä kaipaavalle Jennille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös pahismies sopii parisuhteeseen jennille koska sillä on lapsi.

Vierailija
24/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän mielummin käteen loppuelämäni kuin sotken itseäni ja alan kusipääksi vain että "saisin" jennin kaltaisen superlaadukkaan naisen. Teki tiukkaa kirjoitttaa tuo nainen koska tuo olento ei tod ole oikea nainen.

Vierailija
25/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä useampi mies samalla kertaa? Jennistä riittäisi useammallekin.

Vierailija
26/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Vierailija
27/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen geissi. Onko seksuaalinen motiivi suljettu pois?

Vierailija
28/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän suhteensa oli alkanut viattomasti  puoluetovereiden keskusteluina ja kaverillisissa merkeissä kotimaakunnan puoluetapahtumissa, joissa käydessän Joakimin oli mahdotonta saada katsettaan irti tuosta hurmaavasta pellavapäästä  mutta se oli kasvanut joksikin kielletyksi, intohimoiseksi salaisuudeksi, joka kukoisti varjoissa, missä jokainen katse ja kosketus oli täynnä tukahdutettua tulta. Miko hymyili vinosti, hänen sormensa liukuivat hitaasti Joakimin kämmenselälle, ylös käsivarteen, viipyillen jokaisella sentillä, tuntien ihon alla sykkivän pulssin. 

Vierailija
29/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea stereotyyppi 🤣. Tumma, pitkä, tatuoitu ja jännä pitää olla. Onko tuo joku wt-ohjelma?

Vierailija
30/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut että tavis naisille ei kelpaa tavis mies.

Vierailija
31/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti miesten ei kannata hakea tuollaisiin ohjelmiin kun rumat naiset nöyryyttää tuolla lailla kunnollisia miehiä.

Vierailija
32/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti miesten ei kannata hakea tuollaisiin ohjelmiin kun rumat naiset nöyryyttää tuolla lailla kunnollisia miehiä.

Niin. Kiltille miehelle kyllä kelpaisi ruma nainen, hän alistuvasti tyytyisi kyllä lihavaankin, mutta kun läskille ei kelpaa 😭🤣 ootte te kilttikset niin kilttejä ja kunnollisia!

Vierailija
33/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kiltti miehet käydään maksullisen naisen luona. Itse ainakin olen käynyt. Oikeasti maksulliset naiset on kauniita.

Vierailija
34/34 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaisiko olla pahismies?

T: Pahismies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme