Kolmiodraama ohjelman tavis Jenni Antoi pakit tavis miehille koska tykkää pahis miehistä.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011750377.html?utm_term=Autofe…
Tuo nyt ei mikään yllätys ole että tavis nainen antaa pakit. Tuokin halua komean jännämiehen jolla on tatuointeja.
Kommentit (34)
Sanoo selvästi että se halua pahis jännämiehen. Eli haluaa väkivaltaisen miehen koska pahikset on aina väkivaltaisia. Ei kelpaa kiltti miehet.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo selvästi että se halua pahis jännämiehen. Eli haluaa väkivaltaisen miehen koska pahikset on aina väkivaltaisia. Ei kelpaa kiltti miehet.
Luulisi, että kun Jenni on yksinhuoltaja, niin hän ENSISIJAISESTI etsisi kumppania sillä ajatuksella, että "millainen mies sopisi isäpuoleksi mun lapselle?", eikä sitä, että "millainen mies sytyttää mua romanttisesti".
Olli olisi ollut just hyvä kumppani jennille, koska Olli olisi sopinut isäpuoleksi . Hän on mukava, fiksu, turvallinen ja isopalkkaisessa työssä ja osaa olla lasten kanssa kun hänelläkin on lapsia.
Melko karun näköinen emäntä ja vielä yh. Saahan sitä toivoa kaikenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että kun Jenni on yksinhuoltaja, niin hän ENSISIJAISESTI etsisi kumppania sillä ajatuksella, että "millainen mies sopisi isäpuoleksi mun lapselle?", eikä sitä, että "millainen mies sytyttää mua romanttisesti".
No ei sille kelpaa kiltti mies vaan pahis mies. Ilmeisesti teki lapsen miehen kanssa joka ei olut tarpeeksi kova pahis joten otti eron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan moni mies hyppis riemusta kun tullut "valituksi" vain varaisäksi. Jee.
Mutta se on kyllä totta, että Jennin preferenssit ovat vähän oudot.
Usein noissa treffi ohjelmissa ei naisille kelpaa se kunnollinen mies. Joten Jennikin haluaa pahiksen. Olen varmaan katsonut jokaiset treffi ohjelman 10 viime vuoden aikana niin aina se kunnollinen tavis mies jätetään.
Kilttimies pääsee heti pahikseksi, kun vaan käy ottamassa muutaman tatuoinnin. Yksi tietenkin kaulaan.
Se on se naisten harha, että jos se mies onkin ollut ennen väkivaltainen pettäjä, niin MUN kanssa se ei sitä tietenkään ole.
Kiltit miehet on hyviä avioliittoon.
Jännämiehet seksisuhteisiin.
Tiedän, koska olen kiltin seksiä inhoavan miehen kanssa naimisissa.
Todellakin kiinnostaa ne jännämiehet - mutta vain hetkellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies pääsee heti pahikseksi, kun vaan käy ottamassa muutaman tatuoinnin. Yksi tietenkin kaulaan.
Ei pääse. Tuo nainenhan antoi pakit myös Pessille, joka on tatuoitu. Ihan kaulassakin on yksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiltit miehet on hyviä avioliittoon.
Jännämiehet seksisuhteisiin.
Tiedän, koska olen kiltin seksiä inhoavan miehen kanssa naimisissa.
Todellakin kiinnostaa ne jännämiehet - mutta vain hetkellisesti.
Mulla on kiltti, seksistä tykkäävä mies. Jee!
Vierailija kirjoitti:
Usein noissa treffi ohjelmissa ei naisille kelpaa se kunnollinen mies. Joten Jennikin haluaa pahiksen. Olen varmaan katsonut jokaiset treffi ohjelman 10 viime vuoden aikana niin aina se kunnollinen tavis mies jätetään.
Olet varmaan myös seurannut Ensitreffit alttarilla -sarjaa. Siinä minun mielestäni on aika lailla fifty fifty, että miehet ja naiset antavat pakkeja yhtä usein. Tässä esimerkkejä viime vuosilta unelmapareista, joissa mies antoi pakit upealle naiselle,:
Assi&Otto
Salla&Lauri
Henni&Miikka
Juudit&Tommi
Mira&Matti
Ihan kun tolla oksetuksella olis paljonkin valinnanvaraa. Jos joku "pahis" ton roskan huolii niin alistettavaks mällipatjaksi.
Tylyä on meininki nykyään kun ei kunnon mies kelpaa kun Jennin näköisillä on varaa valita. Jenni ei ole kaunis edes
Tavismiesten puolesta sanon että olkaa hyvä vaan jännikset ja pitäkää Jenni.
Vierailija kirjoitti:
Tylyä on meininki nykyään kun ei kunnon mies kelpaa kun Jennin näköisillä on varaa valita. Jenni ei ole kaunis edes
Tylyä on meininki kun oletus on vain tyytyä tyytymissuhteeseen. "Noh, ei vois vähempää kiinnostaa mut ollaan nyt suhteessa kun muitakaan ei ole". Voi tätä tunteen ja intohimon paloa!
Itse siis miehenä ihmettelen että vaikka väittämä pitäisi paikkansa, niin mitä sitten?
Jos siis ongelma on ettei naista saa, niin ratkaisuhan on sitten löytynyt, ja aivan äärimmäisen yksinkertainen, sekä edullinen.
Tatska tai pari maksaa n. 100e ja kusipäänä oleminen on ilmaista ja todella yksinkertaista.
En näe ongelmaa. Olettaen siis että nainen on tarkoitus parisuhteeseen saada.
Jennille on tainnut alko maistua. Kasvot ovat ehkä siksi pöhöttyneen näköiset.
Pakit saa antaa ihan kelle vain. Tiesitkö tämän: naisen ei ole pakko valita ketään miestä.
Sun selitykset syistä on harhaisia. Miehillä on tämä ihmeellinen tarve projisoida.
Jos naiset tykkäisivät kusipäistä, sulle olisi jono.