Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainut, joka vastasi lähtevänsä viisuihin, on Paalanen

Vierailija
15.01.2026 |

Muut kiemurteli. Joten ääni Antille. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut taisivat sanoa, että keskittyvät nyt miten UMK:ssa käy. En usko, että kukaan noista artisteista olisi niin suoraselkäisiä, että UMK voiton jälkeen itse boikotoisivat Euroviisuja. Päätös pitää tulla Yleltä.

Vierailija
2/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa laimeeta radiopoppia. Pitäis olla selkeemmin lähtökohtana, että UMK:n tarkoituksena on euroviisuvoitto ja jos se ei artistia kiinnosta, niin ei tartte osallistua. Biisit tehtäis sillä perusteella, että pitää olla vahva, erottuva kappale. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut taisivat sanoa, että keskittyvät nyt miten UMK:ssa käy. En usko, että kukaan noista artisteista olisi niin suoraselkäisiä, että UMK voiton jälkeen itse boikotoisivat Euroviisuja. Päätös pitää tulla Yleltä.

Ja muutoin päätökset tulee levy-yhtiöltä. Pääasia, ettå itse ei tarvitse päättää mitään, saa vaan nauttia urastaan niin kauan kuin se kestää. Levy-yhtiö päättää.

Vierailija
4/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut ovat Japanin saarien alkuperäiskansa.

M59

Vierailija
5/5 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suon kaikille niille esiintyjille halun kilpailla voitosta, jotka keskittyvät hyvään musiikkiin ja lavashowhun eli viihteeseen. Ne edustajat, jotka haluavat tuoda esiin muita mielipiteitään  kilpailun avulla on diskattava. Ei lippuja, poliittisia huutoja, vihjailevaa rekvisiittaa. Viihde on viihdettä, ei politiikkaa näissä kilpailuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme