Kadutko sitä, että otit koiran?
Kommentit (50)
Ei ihmiset yleensä helposti kerro täälläkään että on tullut tehtyä virhe
Mulla ei ole koiraa vaan kissa. Oli kissoja, mutta toinen niistä kuoli sairauteen.
Nyt jälkeenpäin jos joku kyselisi, että kannattaako ottaa kissa, niin sanoisin, että ei, jos sinulla ei ole suurempaa asuntoa (esim. omakotitalo), jossa voit sulkea itsesi makuuhuoneeseen nukkumaan.
Suurin osa uniongelmistani ja vähäisestä unesta johtuu kissasta. Olisin varmasti jaksanut paljon enemmän tehdä vuosien aikana, jos ei olisi ollut kissaa häiritsemässä unta.
Kissaa takajaloista kiinni ja kierrätä täysillä ympäri vauhtiin. Tietenkin pidät kiinni loppuun asti.
Ihan hetkittäin, kun ärsyttää hoitopaikan etsintä reissujen ajaksi. Ja onhan se persoonaltaan aika rasittava välillä...
Pääsääntöisesti ei harmita, rakashan se on, ja kuinka ikävä sitten onkaan kun häntä ei enää ole... on jo seniori.
Elämäni paras päätös oli aikoinaan hankkia koira. Nyt niitä on ollut vuosikymmeniä, ja tulee olemaan niin kauan kuin pystyn niitä pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni paras päätös oli aikoinaan hankkia koira. Nyt niitä on ollut vuosikymmeniä, ja tulee olemaan niin kauan kuin pystyn niitä pitämään.
Se on elämäntapa.
Vierailija kirjoitti: Mulla ei ole koiraa vaan kissa. Oli kissoja, mutta toinen niistä kuoli sairauteen. Nyt jälkeenpäin jos joku kyselisi, että kannattaako ottaa kissa, niin sanoisin, että ei, jos sinulla ei ole suurempaa asuntoa (esim. omakotitalo), jossa voit sulkea itsesi makuuhuoneeseen nukkumaan. Suurin osa uniongelmistani ja vähäisestä unesta johtuu kissasta. Olisin varmasti jaksanut paljon enemmän tehdä vuosien aikana, jos ei olisi ollut kissaa häiritsemässä unta.
Vaakakuppien on oltava positiiisen puolella. Kissasi voisi viihtyä jonkun rennomman luona paremmin.
En kadu koiran hankkimista, vaikka se sitookin. Aivan ihana perheenjäsen. Mutta ymmärrän, että kaikkiin elämäntilanteisiin lemmikki ei sovi.
Ei, tosin tällä hetkellä ei enää ole, mutta kyllä oli rakas perheenjäsen ja antoi paljon.
En ole katunut, mutta näiden nykyisten jälkeen en enää ajatellut ottaa uutta.
Minulla on ollut nyt koiria yhtäjaksoisesti 20 vuotta ja iso osa ongelmaisia esy-tapauksia, joten niille ei ole oikein voinut edes hoitajaa hankkia. Mielenkiintoista ja palkitsevaa puuhaa kuntouttaa näitä haastavia tapauksia, mutta aika aikaansa kutakin.
Kadun.
Häpeän kulkea rakin kanssa.
Inhoan sen ääntä.
En todellakaan, vaan otin toisen ja sitten vielä kolmannen. ALD on ihana koira, nyt meillä on kolme ihanaa tyttöä perheenjäseninä.
En omista.
En varmaan jaksaisi ulkoilla koiran kanssa tarvittavia määriä, vaikka haluaisin.
Pelkään asunnon tuhoa koiran toimesta.
Jatkuva karvan määrä.
Koira sai ymmärtämään, että ovat monta kertaa parempia elämässä kuin yksikään ihminen.
Ei harmita, ensimmäisen koirani otin 23 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hetkittäin, kun ärsyttää hoitopaikan etsintä reissujen ajaksi. Ja onhan se persoonaltaan aika rasittava välillä...
Pääsääntöisesti ei harmita, rakashan se on, ja kuinka ikävä sitten onkaan kun häntä ei enää ole... on jo seniori.
Minä olen käyttänyt samaa hoitopaikkaa jo 20 vuotta. Suunnittele lomat hyvissä ajoin ja teen varaukset hoitopaikkaan ajoissa, että tilaa vielä on.
Ei ole koskaan kaduttanut ja nyt on 4. koira. Kauhulla odotan, koska se pitää päästää pois, mutta toivottavasti se ei ole vielä muutamaan vuoteen ajankohtaista.
Ymmärrän kyllä, että ihmiset ei monetkaan tajua, miten haastavaa koiran pito on ja sitten kadutaan. Ihmisiltä puuttuu monelta kärsivällisyys, eikä edes osata kouluttaa/hallita koiraa niin, että se pitäminen olisi helppoa.
itse olen opettanut koirat pysymään pihassa ja ei tarvii joka pissalenkkiä lähteä ulos viemään vaan koiran voi vaan päästää ovesta.
Alkoi 13 vuoden jälkeen vähän harmittamaan. Mut sit vein piikille ja olen taas vapaa
True story