Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffeillä tarjoaminen??

Vierailija
15.01.2026 |

Oon käyny aika monesti treffeillä miesten kanssa. Yleensä he tarjoo sen kahvin tai ruuan, missä nyt sit käydäänkin. Nyt oon tapaillu miestä pari kk ja HÄN on ehdottanu välillä ulos syömään menemistä. Ollaan käyty ja aina sitä maksun hetkellä sanoo että erikseen maksu. Ei edes huoltoaseman kahvia tarjonnut vaikka liikutaan aina mun autolla. Esim 50 km matka suunaan sinne syömään. Oon varmaa jotenkin vanhanaikainen mut mulle jää vähän outo olo. Ehkä kun on tottunut siihen et saa olla vähän "prinsessa". Kyllä mulla rahaa on ostaa ruokani itse, ei se siitä ole kiinni. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä seurustelin 5 vuotta miehen kanssa joka aina ryntäsä sanomaan että laskut erikseen. Aina häiritsi ihan järjettömän paljon. Kertoi hyvin siitä että miehelle raha oli tärkeämpää kuin parisuhde. Nykysin en suostuisi enää toisille treffeille jos mies sanoisi että maksetaan erikseen. 

ei sitä tarvi "rynnätä sanomaan". Siis jos mä menisin treffeille ja nainen vastaisi tarjoilijalle, että maksetaan samasta, niin mä sanoisin naiselle vain että kiitos - ei olis tarvinnut tarjota.

Vierailija
42/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä seurustelin 5 vuotta miehen kanssa joka aina ryntäsä sanomaan että laskut erikseen. Aina häiritsi ihan järjettömän paljon. Kertoi hyvin siitä että miehelle raha oli tärkeämpää kuin parisuhde. Nykysin en suostuisi enää toisille treffeille jos mies sanoisi että maksetaan erikseen. 

ei sitä tarvi "rynnätä sanomaan". Siis jos mä menisin treffeille ja nainen vastaisi tarjoilijalle, että maksetaan samasta, niin mä sanoisin naiselle vain että kiitos - ei olis tarvinnut tarjota.

Tai voi tarjoutua maksamaan seuraavalla kerralla. Sekin on ihan toimiva tapa jakaa kustannuksia. Me ainakin kumppanin kanssa maksetaan silleen vuoron perään vähän miten sattuu. Tuntuisi hölmöltä, että toisen pitäisi aina olla se joka maksaa. 1800-luku meni jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies maksaa aina, kun mennään ulos syömään. Aina.

Vierailija
44/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen 55 vuotias sinkku nainen. Mulla on yli 30 kokemus sairaalloisen pihistä ihmisestä.

Nyt kun menen treffeille niin seuraan tarkkaa treffikumppanin käytöstä.

En ota enää mitää saitajaakkoa taakakseni. Lompakkoloisia löytyy ihmeen paljo miehistä. 

Ja jos toinen on kiltti, tyyliin kynnysmatto, niin pakkohan parasiitin se on kupattava tyhjäksi.

Ap, ei toi mies yhtä-äkkiä muutu anteliaaksi. Ihmisen perusluonne on jo muokkaantunut tolla iällä. 

Vierailija
45/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ne ravintolat joissa itse tykkään käydä (ja paikat jonne tykkään matkustaa) ovat sitä hintaluokkaa, etten voi odottaa treffiseuralaisen voivan pidemmän päälle kustantaa omaa osuuttaan. Eli siis tarjoan. Vaihtoehto olisi olla käymättä näissä paikoissa, ja se taas laskisi minun treffikokemustani.

Ei se kebab nyt niin kallista ole.

Vierailija
46/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vielä ymmärrän, että ensitreffeillä maksetaan erikseen, mutta jos tapailu jatkuu, niin haluaisin, että maksetaan vuorotellen kun mennään ulos syömään.

Vierailija
47/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiva kuulla, että kuitenkin yleensä miehet ovat tarjonneet sinulle ensitreffeillä. Itse olen käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa ja heistä ehkä 15-20% halusi tarjota minulle.

Vierailija
48/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvosta ja kaiken puolittamisesta rääkyvät miehet haluavat aina olla itse hyötymäpuolella kuten aloittajankin tapauksessa. Oikeasti kiinnostunut mies menee suurinpiirtein matoksi jalkojen alle ettei naisen tarvitse astua lätäkköön.

Suomi on täynnä näitä muka tasa-arvoisia suhteita joissa mies usein tienaa enemmän mutta panostaa rahallisesti vähemmän ja passuuttaa itseään naisella. Ne vähät kotityöt tekee vähän sinne päin että saa naisen tekemään ne lopulta. Jos on lapsia ne jäävät naisen hommaksi tietysti! 😊 Ihanan romanttista ja niin tasa-arvoista

Nyt osuit kyllä täysin naulan kantaan.

Omassa tapauksessani niin maksoin lasten kaikki kulut, myös ulkomaanmatkat.

Talolainan. Huonekalut, viihtyvyyttä kotiin, ihan kaikki ukosta turhaa niin meni mun pussista.

Uus teevee piti ukon saada, kappas siintäkin maksoin puolet, vaikka vanhakin toimi.

Ukko makso sähkön, vuorilämpö ja varaava takka, roskienhaun. Ja ruuat osti. Suurpyhä niin maksoin puolet ruuistakin. Jos mun sukulaisia tuli niin sillon ostin minä ruuat.

No tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Kanssasisaret antakaa niitten kitupiikkien paritella toistensa kanssa. Tietty kitupiikki haluaa naisen joka tarjoaa, tämähän on parasiitille tyypillistä.

Vierailija
49/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vielä ymmärrän, että ensitreffeillä maksetaan erikseen, mutta jos tapailu jatkuu, niin haluaisin, että maksetaan vuorotellen kun mennään ulos syömään.

Tämä on kyllä red flag jos mies ei tarjoa ensi treffeillä.

Vierailija
50/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutustuin mieheeni, hän halusi aina maksaa kuppilassa. Minä vuorostani rupesin kutsumaan luokseni syömään ennen viihteelle lähtöä. Eli kokkasin hienot ateriat. Asuttiin toki lähekkäin. 

Vierailija
51/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen useammassa suhteessa naisena ollut se, josta on loppupeleissä hyödytty. Olemme viettäneet pääasiassa aikaa minun asunnollani, jossa tapailukumppani on ihan pokalla syönyt ostamiani ruokia eikä ole kertaakaan tarjoutunut täydentämään varastoja. Mökille on ajettu autolla, jonka olen tankannut ennen lähtöä, bensoista ei ole maksettu mitään. Olen kahvilassa ohimennen maksanut molempien ostokset. Mutta auta armias, sen yhden kusisen kerran, kun mies on leffassa maksanut molemmille limut, niin johan on MobilePay-pyyntöä tullut perästä päin. Koska enhän minä nyt voi mikään toisesta hyötyvä kullankaivaja olla.

Vierailija
52/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ne ravintolat joissa itse tykkään käydä (ja paikat jonne tykkään matkustaa) ovat sitä hintaluokkaa, etten voi odottaa treffiseuralaisen voivan pidemmän päälle kustantaa omaa osuuttaan. Eli siis tarjoan. Vaihtoehto olisi olla käymättä näissä paikoissa, ja se taas laskisi minun treffikokemustani.

Ei se kebab nyt niin kallista ole.

Meillä lienee nyt aika erilainen käsitys siitä, millaiset on laadukkaat treffit. Mutta you do you.

Vierailija
53/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihanäkyväksi

Ap on mies. Miesprinsessa. 

Vierailija
54/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te ette nyt huomaa sitä että me ajetaan aina mun autolla, ja mun polttoaineella. Olis ihan kohtuullista tarjota edes se huoltoasema kahvi.. minun mielestäni 

Ap

Sinä et kertonut tätä aloituksessa, ja se muuttaa paljon / varmistaa asian. Mieshän on ihan juntti, miksi ihmeessä jatkat juttua? 

Aloituksessa: Ei edes huoltoaseman kahvia tarjonnut vaikka liikutaan aina mun autolla. Esim 50 km matka suunaan sinne syömään.

Vierailija
55/55 |
15.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt eletään vuotta 2026. Ketään itseään kunnioittavaa miestä ei enää kiinnosta  lokkiprinsessat.

No se mieshän tässä on se lokki kun ei edes bensakuluihin osallistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi