Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (214)
Pidin vaimon likaisia mustia pitsipikkareita jalassa, kun hän lähti töihin. Tuli vähän tuhma olo 😏
Panikoin, kun pesukone jätti vaatteet likomäriksi ja painaviksi. Onneksi "irtolinkous" auttoi.
Kaadoin makaryllia pussista kattilaan suoraan enkä mittaillut. Nyt eletään vaarallisesti!
Lähdin töihin vaikka ei ole selvää jatkuuko työt tammikuun jålkeen, oon vaan keitellyt kahvia ja chillaillut, työkohde lopettaa toimintansa joten olen ainoa tässä rakennuksessa (muut menneet etätöihin), oon alisuorittanut töitä koska ketuttaa.
Söin yhden karkin. Olen ollut karkkilakossa 1.1.2025 lähtien ja nyt reilun vuoden jälkeen repäisin ja söin Marianne-karkin, en tykännyt.
Söin aamupalan lähellä keskipäivää, vaikka heräsin jo aamulla. Että semmonen hurjapää se minä olen.
Moikkasin naapuria. Pelotti ihan hirveästi ja näin jälkikäteen hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lähikaupassa ja ulkovaatteideni alla oli pelkät pyjamat koska en jaksanut vaivautua vaihtamaan normivaatteisiin joten vetaisin vaan ulkovaatteet niiden päälle.
Minullakin on käynyt tämä mielessä, koska roskia viedessä teen itsekin niin, että laitan vain ulkovaatteet yöpaidan päälle ja piilotan helmat takin alle. Kauppaan asti en kumminkaan ole rohjennut lähteä, jos vaikka sattuu reissulla jotain ja sitten onkin semmoisissa rytkyissä.
Olen joskus käynyt kauppareissulla niin, ettei takin ja housujen alla ollut kuin kerrasto.
Kommentoin vauvapalstalle työpaikalta.
Valmistelin palapaistin hautumaan, tai kypsymään, mitkä ikinä ovatkaan oikeita termejä. On se hurjaa tämä elämä.
Ajoin rikkinäisen auton korjaamolle. Vähä jännitti räjähtääkö se matkalle. Ei räjähtäny.
Tein käsipainopenkkiä salilla. Hurjin vaihe on päästä istualtaan sinne makuuasentoon käsipainojen kanssa. 20 kg on kevyt sarjoissa, mutta treeniasentoon pääseminen on melko rankka suoritus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin lähikaupassa ja ulkovaatteideni alla oli pelkät pyjamat koska en jaksanut vaivautua vaihtamaan normivaatteisiin joten vetaisin vaan ulkovaatteet niiden päälle.
Minullakin on käynyt tämä mielessä, koska roskia viedessä teen itsekin niin, että laitan vain ulkovaatteet yöpaidan päälle ja piilotan helmat takin alle. Kauppaan asti en kumminkaan ole rohjennut lähteä, jos vaikka sattuu reissulla jotain ja sitten onkin semmoisissa rytkyissä.
Tulkaapas joskus meille töihin katsomaan kun kokkiasuni alla ei ole yhtikäs mitään!
T: Marko
Söin ranskalaiset ja grillimakkaran aamupalaksi
Huusin kurkku suorana ikkunasta työmiehille ja sit menin matalaksi kun ne rupes katsomaan ympärilleen kuka huutaa:D
Heräsin klo 1.30, mutta nukuin vielä neljään!