Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (214)
Olen täällä töissä kommandona ilman alushousuja hameessa, kävi pieni vahinko märän pierun kanssa.
Siivosin ns oman laatikon senkistä. Ollut noin 10v työlistalla. 💪🎉🎉
Mää join, HILI-RIMPSIS, hirviänoloosta, hyi saaatana, inkivääriteetä koko kupillise ja viälä iliman sokuria ! Melekeen ku olis Kamppinryypyt ottanu taikka anopin varpaat pessy :( Tiärämpä ny minkälaasta olis siälä alimmas Helevetis... Ens pyhänä mää meen körttiseuroohi...varooksi.
Tulin töistä klo 14, ei muita kotona. Söin jääkaapista sinistä lenkkiä kera mörkökaljan. Jälkiruuaksi kolmen leijonan viskiä. Aika hyvä olo nyt.
Putsasin kissan hiekkalaatikon aamulla ja nyt juon inkiväärishottia, aika hurjaa.
Katsoin päivänvalossa suurentavalla peilillä onko ylähuulen yläpuolella tummia karvoja. Yksi sen verran pitkä karva löytyi, että sain pinseteillä vedettyä pois.
N64
Vierailija kirjoitti:
Ajoin rikkinäisen auton korjaamolle. Vähä jännitti räjähtääkö se matkalle. Ei räjähtäny.
Tiedän tunteen. Lyhytkin matka tuntuu ikuisuudelta.
-ap
Join kaksi mukia kahvia. Yleensä juon vain yhden mukin. Jännää tämä minun elämä...
Kävin k supermarketissa koiran kanssa, siellä on koira kärryt, se on siksi hurjaa kun jalat on ihan loppu ja matkaa tuli kolme kilometriä. En olisi millään jaksanut ja teki mieli heittäytyä hankeen makaamaan
Nakuilin rivitalon makuuhuoneessa verhot auki ja joku tuijotteli tuolta pyörätieltä. Aivan sama.
-rva 110J rintaliivit
Ylitin suojatien vaikka aamuyöstä oli nähty BMW kaupungilla... Täytyypä tarkistaa tilannehuoneesta kuolleet tienylittämistä yrittäneet.
Kuljin kukkaro taskussa liki persua...
Tein kotitreenin jo ennen lounasta, en iltapäivällä kuten yleensä.
Olin uimarannalla jossa oli haihyökkäys edellisenä päivänä. En toki itse mennyt uimaan koska se oli kielletty.
T: lomalla Australiassa
Kävin kastelemassa kukkaa tuulisella parvekkeella ja pysyin pystyssä.
Ajoin 250 km/h vieraan vallan agentin perässä, piilouduin rahtikoneen ruumaan, jossa kuljetettiin jotain salaisia osia, hyppäsin laskuvarjolla ennen kuin se laskeutui, räjäytin koneen ja hiihdin takaisin Suomen puolelle. Nyt nautin takan äärellä kuumaa kaakaota, joka on ravisteltu, ei sekoitettu. Terv. Jameski B.
En ole vielä käynyt kakalla, kohta täytyy mennä ja se on sentään aika hurjaa.
Vierailija kirjoitti:
Ylitin suojatien vaikka aamuyöstä oli nähty BMW kaupungilla... Täytyypä tarkistaa tilannehuoneesta kuolleet tienylittämistä yrittäneet.
Etelä-Afrikkalainen turisti ko sitä BMV:tä ajaa?
Vaihdoin parisänkyyn puhtaan aluslakanan. Sijauspatja paina "sata kiloa"