Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Heräsin klo 16.
...huomenna on hurjinta, että menen nukkumaan joskus klo 6 NHL -matsin jälkeen. Hurjuus jatkuu joskus klo 14-16, kun herään ja lähden JUOMAAN.
Hymyilin yllättyneesti kaupassa nuorelle miehelle, joka sanoi "kiitos", kun väistin, että mies pääsi ostoskärryineen pois hyllyvälistä, jonne olin itse aikeissa mennä.
Ostin vähän kalliimpia karjalanpiirakoita kuin niitä halvimpia!
Vierailija kirjoitti:
Hymyilin yllättyneesti kaupassa nuorelle miehelle, joka sanoi "kiitos", kun väistin, että mies pääsi ostoskärryineen pois hyllyvälistä, jonne olin itse aikeissa mennä.
Hyi häpeä vanha munahaukka kun yritit jallittaa nuorta miestä....
Menin töihin vaikka uhmasin uutenavuotena, että tammikuussa vain lötkötellän ja sulatellaan kinkkua eikä käydä töitä tekemässä hetkeäkään.
Näin alastoman naisen, vielä oikein rehevän. Kävin siis vaimon kanssa saunassa.
Käänsin aamulla kuvetta ja pieraisin, kun naapuri lähti töihin.
Otin taas oluen, siis jo neljäs menossa.
-ap
Kävin syömässä aasialaista ruokaa, ekaa kertaa siinä ravintolassa. Vieläkin sydän jyskyttää. Pitänee ottaa unilääkettä, muuten valvon koko yön.
Näin ensimmäistä kertaa elämässäni kuolleen ruumiin.
Söin reippaasti vanhentuneen mansikkajogurtin. Maistui ihan hyvältä.
Teen konsultointia ja heitin uusille asiakkaille rasistista-vitsiä. Onneksi upposi.
Vierailija kirjoitti:
Söin reippaasti vanhentuneen mansikkajogurtin. Maistui ihan hyvältä.
Mä söin kerran kaksi viikkoa vanhaa makkaraa. Ihan hyvin toimi ja maistui hyvälle.
Kysyin asiakkaalta että mikä helvetti sua vaivaa, kun naama irvessä kiukutteli
Tein lumityöt noin vartissa. Söin 7 pientä palaa pannukakkua.
Huusin bussikuskille että voiko avata ovet. Tuo on aina kiusallista ja epäilen että osa kuskeista tekee sitä ihan tahallaan että jättää oven kiinni, ihan vaan koska se on niin kiusallista ja katsovat meneekö suomalainen seuraavalle pysäkille :(