Hurjinta, mitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (214)
Join kolmannen mukin teetä. Iltapäivällä. Yöunet on menetetty.
Pieraisin päivällä kylkeän käännelessäni sängyssä ja pitäis uskaltaa käydä paskalla ennen iltapäivä nokosia.
t. eläkeläinen
Vierailija kirjoitti:
Ajoin 250 km/h vieraan vallan agentin perässä, piilouduin rahtikoneen ruumaan, jossa kuljetettiin jotain salaisia osia, hyppäsin laskuvarjolla ennen kuin se laskeutui, räjäytin koneen ja hiihdin takaisin Suomen puolelle. Nyt nautin takan äärellä kuumaa kaakaota, joka on ravisteltu, ei sekoitettu. Terv. Jameski B.
Sama. Tosin vain takan ja kaakaon osalta. Ja toi kaakao on sekoitettu.
Katselin paljonko maksaa köräytellä bussilla Helsingistä Saksaan, Mucheniin.
97 euroa ja 40 tuntia!!
Vierailija kirjoitti:
Huusin kurkku suorana ikkunasta työmiehille ja sit menin matalaksi kun ne rupes katsomaan ympärilleen kuka huutaa:D
Mä oo halunnu tehdä just tollasta mutten oo uskaltanu! Mut nyt kun sinäkin.. 👍 Oon 74v, ei ne varmaan arvaa, että minä se olin, jollen saa sitä karmeeta yskänpuuskaa taas, niin että tekarit lentää suusta.
Tajusin miten lineaarimallin residual sum of squares johdetaan.
Mie paskansin housuun. Viimeksi tr ein tortun naapurin kieron maanilveilijän postilaatikkoon mutta sekin muutti kaupunkiin tukijaisijansa tärväämään.
Sähköpyörällä käväisin Cittarissa, edestakainen matka 52 km. Liukasta ja tihutti jäävettä.
No ei ihmeitä tänään, vielä. Uimassa just kävin, ulkoaltaassa.
Kävin bussilla afrikkalaisen miehen luona.
Hunaja unohtui kauppareissulla. No kahvia sitten vaniljaa.
Kenellähän on meiltä varastettu maalausteline / öljyvärit . Nyt pitää katsoa uudestaan suojelija TV sarja YLE Areena .
Söin lunta männyn oksalta. Oli hieman jano.
Nyt paleltaa.
Vierailija kirjoitti:
Sähköpyörällä käväisin Cittarissa, edestakainen matka 52 km. Liukasta ja tihutti jäävettä.
Miksi?
Pietaisin täydessä hississä ja otin tonninseteteli ilmaan sitten.
N 27