Gigantti vei köyhän yksin huoltajan rahat
Vanha mikro menirikki sossu virkailija nainen lupasi saadaan maksarilla uusi no ei paska kelvannut giganttiin ananastukka myyjä sanoi ettei käy no sinne meni viimeiset rahat pakko oli ostaa uusi ruoan laittoon 80 euroa meni!!! Nyt ei ole rahaa ruokaan ennen kuin tuet tulee,, että ottaa päähän kusetus
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit ostanut Prismasta. Siellä kelpaa maksari.
Olen itsekin veronmaksaja eikä tukien saaminen ole perseilyä. Et tiedä tilanteestani mitään!
Ei ole minun tehtäväni myöskään ajatella Gigantin asiakkaiden parasta.
Olen itsestäni ylpeä vaikka nämä m
Alapeukuttajat voivat mennä perseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Töihin vaan sitten niin ongelmat hälvenee
No ei hälvene, ainakaan siellä tulevalla työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotiäiti se on minun työ
ap
Kotiäiti, joka Kelan sitoumuksilla yrittää ostaa 80 euron mikroa Gigantista ja nyt ei ole loppukuuksi ruokaan rahaa. Kotiäidin ja perheen elatuksen hoitaa töissäkäyvä mies, ei Kela!
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti, kuulostaa melkein vitsiltä, mutta itse en usko, että maailmassa on sellaista työnantajaa, joka vaikkapa tämän palkkaisi.
Eli kyllä tässä aikamoiset ongelmat on, millä ihmeellä nämä asiat tullaan ratkomaan, vai meneekö tässä vaan koko valtio nurin ja kehitysmaaksi?
Miksi gigantin olisi pitänyt ottaa paskaa vastaan?
Kesto vakio trolli. Yksinkertainen yksinhuoltaja.
Maksusitoumuksessa lukee mihin se kelpaa. Sitä ei vasta alkanut trolli tiennyt.
Kokeile vetää yhtä hyvin, kuin tyypit vitsillä 20 vuotta sitten. Se oli viihdyttävää. Tuossa muodossa trollauksesi on tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kotiäiti se on minun työ
ap
"Kotiäiti" ei ole työ. Äitinä/ lasten huoltajana / vanhempana sinun tehtäväsi on elättää ja kasvattaa hankkimasi lapset. Yhteiskunta ei ole sinusta eikä jälkeläisistäsi vastuussa, Sinä olet- ihan itse.
Terv. Äiti kolmelle
Vierailija kirjoitti:
Opettele ensin kirjoittamaan.
Kyllä. Opetellaan ensiksi kirjoittamaan ymmärrettävää tekstiä ennen kuin niitä kirjoitelmia julkaistaan muiden nähtäville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi ostit kun ei kelvannut maksusitoumus? Mihin muuten kukaan mikroaaltouunia tarvitsee edes ?
Ei kaikilla ole uunia tai hellaa, silloin mikro on pakollinen.
käytännössä KAIKISSA asunnoissa moiset ovat.
Kirjoitustaidoistasi voisi päätellä yhtä jos toistakin.
Nytkö sitten gigantti, kun aikaisemmin köyhän yksin huoltajan rahat vei parkki Pate, polliisi ja vakuutus yhtiö.
Vierailija kirjoitti:
Gigantti : mikroaaltouuni 49,99 €
No kuule köyhälle ei halvin kelpaa, ne on keskituloisia joille noin halvat mikroaaltouunit kelpaa.
Tekisin kantelun oikeuskäsittelyistumeen. Ei tollanen peli mielestäni vetele.
Vierailija kirjoitti:
Gigantti : mikroaaltouuni 49,99 €
Kalliin mikron osti. Itselläni myös tuollainen 50€ maksava malli.
Tekisin kantelun siitä ananastukasta oikeuskanslerille! Siitäpähän oppii sitten!
Olen itsekin veronmaksaja eikä tukien saaminen ole perseilyä. Et tiedä tilanteestani mitään!
Ei ole minun tehtäväni myöskään ajatella Gigantin asiakkaiden parasta.
Olen itsestäni ylpeä vaikka nämä mainitsemasi asiat eivät liity siihen mitenkään.