Gigantti vei köyhän yksin huoltajan rahat
Vanha mikro menirikki sossu virkailija nainen lupasi saadaan maksarilla uusi no ei paska kelvannut giganttiin ananastukka myyjä sanoi ettei käy no sinne meni viimeiset rahat pakko oli ostaa uusi ruoan laittoon 80 euroa meni!!! Nyt ei ole rahaa ruokaan ennen kuin tuet tulee,, että ottaa päähän kusetus
Kommentit (42)
Töihin vaan sitten niin ongelmat hälvenee
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset ostavat kodinkoneensa ja laitteensa itse omilla rahoilla. Ihan oikein meni siis.
Kyllä ne kelan ja sossun rahat on omia rahoja silloin kun ne on sinun omalla tilillä.
Avauksen tekstistä on helppo päätellä, miksi ap ei ole työelämässä.
Olisit käynyt ostamassa mikron Prismasta, niin ei olisi tarvinnut itse maksaa.
Olisit ostanut Prismasta. Siellä kelpaa maksari.
Gigantissa on 14 päivän palautusoikeus kokeilluille tuotteille. Ostan sieltä usein tuotteita ja käytän 13 päivää ja palautan. Joskus ostan jotain jota tuttu haluaa ja kun palautan tuotteen Giganttiin on se muutaman päivän päästä myynnissä Outlet-puolella noin 20% alennuksella.
Ihan omaa tyhmyyttäs. Kärsi nahoissas nyt vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset ostavat kodinkoneensa ja laitteensa itse omilla rahoilla. Ihan oikein meni siis.
Kyllä ne kelan ja sossun rahat on omia rahoja silloin kun ne on sinun omalla tilillä.
Jos on maksusitoumuspaperi, niin ne eivät ole omia rahoja. Niissä on tarkat rajoitukset, mitä maksusitoumuksella voi ostaa.
No miksi ostit kun ei kelvannut maksusitoumus? Mihin muuten kukaan mikroaaltouunia tarvitsee edes ?
Vierailija kirjoitti:
Olisit ostanut Prismasta. Siellä kelpaa maksari.
Gigantissa on 14 päivän palautusoikeus kokeilluille tuotteille. Ostan sieltä usein tuotteita ja käytän 13 päivää ja palautan. Joskus ostan jotain jota tuttu haluaa ja kun palautan tuotteen Giganttiin on se muutaman päivän päästä myynnissä Outlet-puolella noin 20% alennuksella.
Maksatat siis ensin perseilysi veronmaksajilla ja sitten toiseen kertaan Gigantin asiakkailla. Palautuksista aiheutuvat kulut maksavat kaikki asiakkaat. Olet varmasti ylpeä itsestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotiäiti se on minun työ
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on veronmaksajien selkänahasta revittyjä rahoja eikä mitään taikakeijun tuomia lahjarahoja.
Sinä olet juuri niitä soaaupummeja ja kelarottia minkä takia kaikkia teitä vihataan.
Yhyy yhyy en saa muiden maksamana asioita mitä haluan enkä todellakaan halua hankkia omia tuloja että saisin itse ostettua mitän haluan. Yhyy yhyy paha yhteiskunta ei maksa vaikka kuinka vaadin enkä anna mitäön yhteiskunnalle takaisin
Vierailija kirjoitti:
No miksi ostit kun ei kelvannut maksusitoumus? Mihin muuten kukaan mikroaaltouunia tarvitsee edes ?
Ei kaikilla ole uunia tai hellaa, silloin mikro on pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiitä ei ole itse tienannut eikä ole mitään niiden rahojen eteen tehnyt niin ne ei ole sinun omia rahoja ja sinun putää olla kiitollinen työlaisille joiden työn tuloksesta sinunkin kaltaiset pummit joudutaan pitämään elossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kotiäitiys on ns. "vapaaehtoistyö" eli sitten vaan suuvärkkiä soukemmalle ja elämään valintansa mukaan kitkutelleen ilman kiukutteluja ja väninöitä.
Ja ap... Me kaikki tiedämme, että sinä et ole yhtään kenenkään äiti, et edes niiden pehmolelujesi etkä leikkinukkiesi. Olet pelkkä säälittävä ja nolo trolli.
Gigantti : mikroaaltouuni 49,99 €
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kiitä ei ole itse tienannut eikä ole mitään niiden rahojen eteen tehnyt niin ne ei ole sinun omia rahoja ja sinun putää olla kiitollinen työlaisille joiden työn tuloksesta sinunkin kaltaiset pummit joudutaan pitämään elossa
Tukihakemuksen ja töiden hakeminen on työttömän työ josta tuet on palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No missä lasten isä on ? Häipynyt vai koti-isä myös kun maksusitoumuksia tarvitsee. Kotiäitinä ei olla jos ei ole varaa ja elättäjänä joku muu kuin yhteiskunta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole uunia tai hellaa, silloin mikro on pakollinen.
Silloin airfryer on parempi.