Saako työtön ostettua auton rahoituksella?
Kommentit (38)
Työttömälle riittää polkupyörä kulkineeksi..
Sinullehan on jo työ jos kuljet sinne autolla, jos ei ole niin osta auto sitten kun saat työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa. Maksukyky tarkistetaan.
Saahan tuo Halinenkin Santanderin, kun ottaa rouvan mukaan rahoittamaan.
Toki saa, jos pystyy rahoittamaan sen itse.
Vierailija kirjoitti:
Työttömälle riittää polkupyörä kulkineeksi..
Turhan pitkä matka on pyöräillä 70 km.
Ap
Saa kyllä takapihan luottomyyjältä.
Vierailija kirjoitti:
Sinullehan on jo työ jos kuljet sinne autolla, jos ei ole niin osta auto sitten kun saat työpaikan.
Palkka maksetaan vasta jälkikäteen ja auto pitäisi olla jo ennen työn alkamista, joten en tiedä millä muulla sen voi rahoittaa kuin rahoituksella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, rahoitukseen pitää olla tuloja, joilla lyhentää auton osamaksua, pystyy maksamaan vakuutuksen jne.
Moni työtön saa enemmän tuloja kuin töissäkäyvä duunari.
Vierailija kirjoitti:
Monella työttömällä on parempi maksukyky kuin duunarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palkka maksetaan vasta jälkikäteen ja auto pitäisi olla jo ennen työn alkamista, joten en tiedä millä muulla sen voi rahoittaa kuin rahoituksella.
Ap
No jos kyse lyhyestä ajasta niin yritä lainata autoa vaikka kaverilta tai naapurilta tai vanhemmilta.
En saanut edes 2000 nettotuloilla tonnin autoon rahoitusta.
Jos auto pitää ostaa rahoituksella siten ettei ole omaa rahaa siihen vaikka osakkeiden muodossa niin silloin ostaa liian kalliin auton omiin tuloihinsa nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tee kuten minä. Joku halpa, siis muutaman satasen bensa auto alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No auton rahoitukseen joka tapauksessa vaaditaan vaihtoauto tai käteinen, ilman rahaa sitä ei saa. Bussilla pääsee töihin tai jos pystyt todistamaan että olet töissä ja on maksukykyä niin voit saada, mutta ongelma on tuo ettei koko summaa saa ilman käsirahaa. Osta joku satasen rassi enshätään jos et bussilla pääse. Minä olen niin tehnyt, satasen auton kolmen kuukauden ajoajalla työmatkoilla, kun leima loppui ostin jo 300 auton noin vuoden leimalla, töihin ei aamulla kulkenut busseja eikä iltavuorosta olisi päässyt pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tee kuten minä. Joku halpa, siis muutaman satasen bensa auto alle.
Auton pitäisi olla sellainen, jolla pääsee varmasti töihin ja vielä kotiinkin. Muutamalla satasella ei nykyään saa ehjää ja katsastettua autoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella työttömällä on parempi maksukyky kuin duunarilla.
Aikoinaan paloi hihat kun en meinannut saada tehtyä leasingsopimusta kun olin osa-aikaduunissa. Ei auttanut vaikka heiluttelin tiliotetta...
Miten työtön voi hakea töihin jos ei saa autoa millä sinne on mahdollista mennä tai vaikka työ olisi lähellä mutta edellyttää oman auton käyttöä, kuten vaikka moni siivoustyö?
Tuskin, rahoitukseen pitää olla tuloja, joilla lyhentää auton osamaksua, pystyy maksamaan vakuutuksen jne.