Päätin etten ota yhteyttä mieheen
Mies jaksoi yrittää muutaman kuukauden mutta nyt kommunikaatio on kutistunut eikä mies ota itse yhteyttä minuun, vaan minä otan aina yhtyettä ja kun hän vastaa niin hänen kommunikaationsa on peukkuja, meemejä tai kuvakaappauksia ilman saatetekstiä. Hyvässä lykyssä valitusta hänen elämästään, ei kysymystä minun elämästäni tai mitä minulle kuuluu. Päätin etten tapaa häntä ennen kuin saan normaalia kommunikaatiota häneltä. Eli kun hän soittaa yllättäen että haluaa tulla käymään niin tavoistani poiketen, sanon ei. Mitä ennustatte että tapahtuu? Miten kauan menee että kuulen hänestä vai katoaako kuin pieru Saharaan?
Kommentit (24)
No miehelle olet vain panoalusta, eikä aina voi ennakoida, milloin sattuu panettamaan. Mikään parisuhde tuo ei todellakaan ole. Suosittelen kyllä, että irtaudut kuviosta kokonaan. Et tule saamaan hänestä sitä, mitä haluat. Toki ymmärrettävä, jos haluat vähän näpäyttää, mutta parempi vain jatkaa elämää eteenpäin ja unohtaa koko tyyppi mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Haisee vahvasti varatulle, tai ainakin niin, että sinut on laitettu pörräämään kiertoradalle odottamaan, kun jotain toista daamia tsekataan lähemmin. Sorry. Tätä tapahtuu meille miehillekin. Tervetuloa kerhoon.
Haisee itseasiassa sille, että oli muka eronnut ja varmasti jokin kriisi ollut suhteessa. Nyt ns exä on takaisin, kun asiat on sovittu taas tuhannen kerran.
Katoaa ,kuin pieru saharaa. Joskus puutteessa voi ottaa yhteyttä kokeillakseen kepillä jäätä. Yrittää ,josko suostut antamaan.
Entäpä sinä, onko pyllyäsi ahkerasti rassattu?