Päätin etten ota yhteyttä mieheen
Mies jaksoi yrittää muutaman kuukauden mutta nyt kommunikaatio on kutistunut eikä mies ota itse yhteyttä minuun, vaan minä otan aina yhtyettä ja kun hän vastaa niin hänen kommunikaationsa on peukkuja, meemejä tai kuvakaappauksia ilman saatetekstiä. Hyvässä lykyssä valitusta hänen elämästään, ei kysymystä minun elämästäni tai mitä minulle kuuluu. Päätin etten tapaa häntä ennen kuin saan normaalia kommunikaatiota häneltä. Eli kun hän soittaa yllättäen että haluaa tulla käymään niin tavoistani poiketen, sanon ei. Mitä ennustatte että tapahtuu? Miten kauan menee että kuulen hänestä vai katoaako kuin pieru Saharaan?
Kommentit (24)
Niin tai mikset sanoisi, nyt ei käy, tuletko huomenna, se käy paremmin?
Ei kuulosta yrittämisen arvoiselta 🤔
Haisee vahvasti varatulle, tai ainakin niin, että sinut on laitettu pörräämään kiertoradalle odottamaan, kun jotain toista daamia tsekataan lähemmin. Sorry. Tätä tapahtuu meille miehillekin. Tervetuloa kerhoon.
En jaksaisi jatkaa tuollaisen kanssa ollenkaan. Jos ei oikeasti olla yhteydessä ja suunnitella tulevia tapaamisia, mies ei ole tosissaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Niin tai mikset sanoisi, nyt ei käy, tuletko huomenna, se käy paremmin?
Hei totta, tämä on tosi hyvä :D sanon näin. Hän ei tule, mutta sanon näin. Kiitos. Hän ei siis pysty sopimaan etukäteen . Suora lainaus
-ap
Vierailija kirjoitti:
Haisee vahvasti varatulle, tai ainakin niin, että sinut on laitettu pörräämään kiertoradalle odottamaan, kun jotain toista daamia tsekataan lähemmin. Sorry. Tätä tapahtuu meille miehillekin. Tervetuloa kerhoon.
Joo näin uskon itsekin. Miehen käytös alkoi yhtäkkiä. Yhtäkkiä mä en enää ollutkaan kiinnostava tai prioriteetti hänelle.
Ap
En minäkään hetkeen ottanut yhteyttä naiseen. Kun viimein laitoin viestiä ja kysyin kuulumisia niin vastasi "hyvää kuuluu, miesystävän kanssa hengailen". No se siitä sitten. Vaikka aiemmin vannoi että ei seurustele kun varattuihin kanssa että eivät jää roikkumaan.
t.osa-aika sinkku
mitäpä itse luulisit uhriutumisella saavuttavasi?
Tuskinpa miestä haittaa. Sinua tämä tulee mietityttämään enemmän.
Vierailija kirjoitti:
mitäpä itse luulisit uhriutumisella saavuttavasi?
Tämä toiminta ei ole uhriutumista. Jos jatkaisin yksipuolista kommunikaatiota ja valittaisin tekemättä asialle mitään, se olisi uhriutumista. Tämä nimenomaan on siitä asetelmasta poistumista.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa miestä haittaa. Sinua tämä tulee mietityttämään enemmän.
Todennäköisesti. Mutta ainakin näen itse asiat selkeämmin, enkä tyydy olemattomaan ihmissuhteeseen toisen ehdoilla.
Ap
Mikset kysy suoraan mikä teidän kqhden välinen suhde on.
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy suoraan mikä teidän kqhden välinen suhde on.
Olen kysynyt, parisuhde hänen mielestä :D tuntuu että se määritelmä on hänellä vain siksi, että minä en tapailisi muita.
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
En, siitäkö se on kiinni? :D
Kuivuu kokoon koko kok.. homma. Ei sitä napostele riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Kuivuu kokoon koko kok.. homma. Ei sitä napostele riittävästi.
Tämähän se.
Ap
Ja taas tällainen ketju.
Aloittaja jaksaa näitä tehtailla
Vierailija kirjoitti:
Otatko ahnaasti pyllyyn?
Tästä on pakko kysyä että onko oikeasti olemassa miehiä jotka teeskentelisivät parisuhdetta leivänmurustellen vain saadakseen pari kertaa kuussa kakkoseen?
Miksi sinulle ei käy sopia puhelimitse tapaamisista?