Kannattaako tehdä deittiprofiili vaikka vielä virallisesti naimisissa?
Mies muuttanut jo pois, mutta on välillä öitä perheasunnossa lasten kanssa kun teen yövuoroja. On siis erikoinen järjestely. Meillä ei kuitenkaan ole ollut seksiä neljään vuoteen, enkä ikinä enää halua palata hänen kanssaan yhteen, olen 100% varma.
Mitä miehenä ajattelisit tällaisesta ?
Kommentit (69)
On minulla ollu ainakin koko ajan. Ei vara venettä kaada ja niin edespäin..
Toivu nyt erosta ensin ja opettele elämään yksin. Laita lasten arki kuntoon ensin ja keskity sitten vasta deittailuun.
Miehet tekevät tuota joka kerta, kun on kova kiire löytää kuka tahansa uusi. Ehkä he tykkäävät jos joku nainenkin on samanlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena skippasin tuollaiset miehet. Eikö voi odottaa, että on ihan oikeasti eronnut
Voin odottaa. Tuli vaan mieleen. Enkä mitään vakavaa ole edes hakemassa. Ihan mielenkiintoista olisi tavata uusia ihmisiä.
Itsekin suhtautuisin epäilevästi!
No kevyttä seuraa saat varmasti noin. Tiedän parin, joka laittoi eropaperit vetämään ja sopi samantien, että voi alkaa deittailla. Erilleen muuttivat hieman myöhemmin. Molemmat saivat seuraa, melko pian päätyivät suhteisiinkin.
Hoitaisin kyllä nuo käytännön asiatkin mahdollisimman pian uuteen uskoon.
Ei ole hyvä hypätä heti uuteen suhteeseen. Tutustu ensin nykyiseen itseesi ja vasta sitten jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena skippasin tuollaiset miehet. Eikö voi odottaa, että on ihan oikeasti eronnut
Minä en skipannut ja nyt onnellisesti aviossa jo 15 vuotta.
Olen ollut jo neljä vuotta ilman seksiä ja käytännössä henkisesti yksin koko suhteen ajan. Miten pitkään pitää vielä odottaa ennen kuin antaa mahdollisuuden? T. Ap
Joku samanlainen rotta voi haluta. Miehellä saattaa olla helposti kolme tai neljäkin naista, joista yksi aviopuoliso ja toinen puolijulkinen tyttöystävä, pari muuta jotain panoja tai vonkauksia. Birds of a feather flock together