Kannattaako tehdä deittiprofiili vaikka vielä virallisesti naimisissa?
Mies muuttanut jo pois, mutta on välillä öitä perheasunnossa lasten kanssa kun teen yövuoroja. On siis erikoinen järjestely. Meillä ei kuitenkaan ole ollut seksiä neljään vuoteen, enkä ikinä enää halua palata hänen kanssaan yhteen, olen 100% varma.
Mitä miehenä ajattelisit tällaisesta ?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat seuraa, niin mikä ettei. Kerrothat tilanteesta rehellisesti? Panosuhdetta tuossa sulle ounasteltiin, mutta saattaa tuosta saada vaikka ystäviäkin.
Joo tottakai kerron. Sitä vaan kun melkein kaksi vuosikymmentä on ollut suhteessa jossa ei ole rakkautta tai lämpöä niin kaipaa kovasti sellaista että joku huomaisi ja olisi kiinnostunut. Tottakai toivon vielä löytäväni joskus rakkauttakin, mutta en halua ketä tahansa kuitenkaan ja nyt kuvio vähän sekava että ei varmaan mikään järkevä tässä ehkä onnistuisikaan. T. Ap
Haluat niin epätoivoisesti seksiä, ettet malta odottaa eron virallistumista. Samalla et kuitenkaan halua ketä tahansa. Jotenkin ei ihan looginen tuo sinun logiikkasi.
Rehellisesti suosittelen tätä. Suoraan peniksestä toiseen hyppääminen on varma tapa pilata oma että lastensa elämä
Itse olin eron jälkeen kolmisen vuotta yksin, kunnes koin olevani edes valmis suhteeseen. Mutta tuo aika taas jalosti itseäni niin paljon paremmaksi kuin keskiverto häntäheikit, että sinkkuus jatkunee loppuelämän, ellei jotain ihmettä tapahdu.
Jumalan silmissä eroa ei tosiaan ole. Lapsin kohdistuva väkivalta monikymmenkertaistuu uusperheissä, tulee perintöriidat ja muita konflikteja. Kannattaisi siis etsiä jotain muuta sisältöä elämään kuin munalla ratsastaminen. "Miehen rakkaus" on muutenkin aika hataraa, ei kannata tuudittautua että saisit muilta miehiltä mitään sen kummempaa kuin tältä ekaltakaan. Kuhnureita ovat.
No ovathan itsekin hakemassa yhtä lailla 🤣 Ja sanoinko että haen panoseuraa? Mielestäni en.
//
Sanoit siinä kohtaa, kun kerroit olevasi naimisissa. Silloin haussa on panoseura, ei mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sielä apeissa pyörii myös kaltaisiasi miehiä ja pahempiakin. Eli tasosi edustajia löytyy.
No, tämä väliaikainen tilanne ei määritä tasoani. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
No ovathan itsekin hakemassa yhtä lailla 🤣 Ja sanoinko että haen panoseuraa? Mielestäni en.
//
Sanoit siinä kohtaa, kun kerroit olevasi naimisissa. Silloin haussa on panoseura, ei mikään muu.
Eli kaikki hakee joko panoseuraa tai aviomiestä/naista?
Jos et etsi panoseuraa niin miksi etsit miestä, etkä esim. Uusia naiskavereita? A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat seuraa, niin mikä ettei. Kerrothat tilanteesta rehellisesti? Panosuhdetta tuossa sulle ounasteltiin, mutta saattaa tuosta saada vaikka ystäviäkin.
Joo tottakai kerron. Sitä vaan kun melkein kaksi vuosikymmentä on ollut suhteessa jossa ei ole rakkautta tai lämpöä niin kaipaa kovasti sellaista että joku huomaisi ja olisi kiinnostunut. Tottakai toivon vielä löytäväni joskus rakkauttakin, mutta en halua ketä tahansa kuitenkaan ja nyt kuvio vähän sekava että ei varmaan mikään järkevä tässä ehkä onnistuisikaan. T. Ap
Haluat niin epätoivoisesti seksiä, ettet malta odottaa eron virallistumista. Samalla et kuitenkaan halua ketä tahansa. Jotenkin ei ihan looginen tuo sinun logiikkasi.
Rehellisesti suosit
Missä kohtaa Jumala on sanonut, että avioeroa ei ole olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sielä apeissa pyörii myös kaltaisiasi miehiä ja pahempiakin. Eli tasosi edustajia löytyy.
No, tämä väliaikainen tilanne ei määritä tasoani. T. Ap
Sinun tasosi on naimisissa, avionrikkoja ja monisuhteinen eli polygamisti. Eivät muutkaan polygamiset yleensä samaan aikaan eri kumppaneita pane, vaan vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä skippaisin tuollaiset naiset. Eiokö niitä lapsia saa nakitettua sille miehelle 24/7?
Olen ollut tilanteessa, kun tapasin naisen. Oltiin viikko tapailtu, niin joo tota tota mutku mutku,.. Hei, ihan rauhassa. Hyvää jatkoa.
Miehenä sanoisin, että kiiruulla nyt tekemään profiilia. Ja mielestäni ihan koko stooria ei tarvitse kertoa profiilissa vaan voit sanoa esim., että olet eronnut ja sitten tarkennat/oikaiset ekoilla viesteillä/treffeillä asian kuten se on. Jotkut voi ottaa tuollaisesta nokkiinsa, mutta minun mielestäni kuitenkin tarkoitus on hyvä ja pyrkimys on siihen uuden suhteen aloittamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos et etsi panoseuraa niin miksi etsit miestä, etkä esim. Uusia naiskavereita? A
Koska minulla on jo naiskavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//
Eli kaikki hakee joko panoseuraa tai aviomiestä/naista?
Ei, vaan kaikki Tinderissä roikkuvat naimisissa olevat hakevat panoseuraa. Vaikea siinä on mitään vakavampaa suhdetta luoda, kun exä roikkuu vielä lahkeessa kiinni ja viettää öitäkin ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanoisin, että kiiruulla nyt tekemään profiilia. Ja mielestäni ihan koko stooria ei tarvitse kertoa profiilissa vaan voit sanoa esim., että olet eronnut ja sitten tarkennat/oikaiset ekoilla viesteillä/treffeillä asian kuten se on. Jotkut voi ottaa tuollaisesta nokkiinsa, mutta minun mielestäni kuitenkin tarkoitus on hyvä ja pyrkimys on siihen uuden suhteen aloittamiseen.
Ihanaa kiitos. Ensimmäinen fiksu ja järkevä vastaus! T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit aloituksen, kun hyväksyt vain sinun ajatuksiasi myötäilevät vastaukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska minulla on jo naiskavereita.
Ja mihin tarvitset miestä siis ellet panemiseen? Mitä mies sinulle tarjoaa muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💖 Ole hyvä, toivottavasti löydät ihanan rakastavan puolison itsellesi, onnea etsintään 💖
Vierailija kirjoitti:
Ihan omalla naamallako sitä seuraa hakisit? Kuvaton profiili = varattu etsii salasuhdetta. No tavallaan etsitkin ja varmasti halukkaita on jonoksi asti. Miehille kelpaa pelkkä seksi, mitään vakavaa hakevat eivät koske tikullakaan
Miksi en hakisi omalla naamallani? Avioeroprosessi on siis jo hyvässä vauhdissa. En pidä itseäni enää naimisissa olevana. Etenkin kun mies ei ole koskaan edes rakastanut minua, joten oikeasti ei ole mitään. Lähinnä mietityttää tämä että mies välillä vielä öitä täällä kun itse olen töissä. Siihenkin on tulossa muutos kun mies saa isomman asunnon ja tämä myydään pois.Sua ei siis haittaa että sinkkuna olevat sukulaiset, työkaverit, ym muut tutut näkee sun hakevan panoseuraa.
'Vakavaa parisuhdetta hakemassa' meinaat kirjoittaa profiiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli olet jo päättänyt mitä teet ja haluat vaan sosiaalisen hyväksynnän alhaiselle toiminnallesi. Johan se tuolla todettiin, että tinder on täynnä alhaisia ihmisiä, eli sinne vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teit aloituksen, kun hyväksyt vain sinun ajatuksiasi myötäilevät vastaukset?
Hyväksyn kyllä muitakin mutta ei ollut järkeviä perusteita juuri kellään ja lisäksi tahalleen vaan vääristeltiin ja väärinymmärrettiin asioita.