Kannattaako tehdä deittiprofiili vaikka vielä virallisesti naimisissa?
Mies muuttanut jo pois, mutta on välillä öitä perheasunnossa lasten kanssa kun teen yövuoroja. On siis erikoinen järjestely. Meillä ei kuitenkaan ole ollut seksiä neljään vuoteen, enkä ikinä enää halua palata hänen kanssaan yhteen, olen 100% varma.
Mitä miehenä ajattelisit tällaisesta ?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
No ovathan itsekin hakemassa yhtä lailla 🤣 Ja sanoinko että haen panoseuraa? Mielestäni en.
//
On eri hakea seuraa sinkkuna kuin naimisissa olevana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ovathan itsekin hakemassa yhtä lailla 🤣 Ja sanoinko että haen panoseuraa? Mielestäni en.
//
On eri hakea seuraa sinkkuna kuin naimisissa olevana
Ero jo haettu. Henkisesti olen eronnut jo vuosia sitten, ja ero virallistuu myös muutaman kuukauden päästä.
Tinder on täytnnä miehiä, joiden avioliitto on käytännössä ollut kuollut jo vuosia. Se virallinen ero vaan puuttuu tai lykätty lasten takia.
Niimpä niin...
Vierailija kirjoitti:
Tinder on täytnnä miehiä, joiden avioliitto on käytännössä ollut kuollut jo vuosia. Se virallinen ero vaan puuttuu tai lykätty lasten takia.
Niimpä niin...
Ai miehiä vaan? No, minulla tilanne sentään on totta, en valehtele asiasta 😅
Varmaan jos pelkkää seksiä hakee niin mikäs siinä. Jos jotain vakavampaa niin ehkä kannattaisi odottaa ettei ole enää "erikoisia järjestelyitä". En tiedä kuka järkevä ihminen oikeasti haluaisi aloittaa parisuhteen ihmisen kanssa jolla ero vielä kesken ja lasten isäkin käy yövieraissa. Joo, ymmärrän että liittyy lastenhoitoon mutta aika keskeneräiseltä silti kuullostaa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jos pelkkää seksiä hakee niin mikäs siinä. Jos jotain vakavampaa niin ehkä kannattaisi odottaa ettei ole enää "erikoisia järjestelyitä". En tiedä kuka järkevä ihminen oikeasti haluaisi aloittaa parisuhteen ihmisen kanssa jolla ero vielä kesken ja lasten isäkin käy yövieraissa. Joo, ymmärrän että liittyy lastenhoitoon mutta aika keskeneräiseltä silti kuullostaa.
No rehellisesti minulle ei olisi edes onglema jatkaa tätä järjestelyä lasten takia. Lapset nyt tulee ensin ja jos joku ei tätä ymmärrä niin sitten ei ole minua varten. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei käy sinulle selvästi, se on ihan fine. Mutta entäpä sellaiselle ihmiselle joka ihastuu ja rakastuu ap:n? Jos olisin itse miehenä (olen mies :) tällaisessa tilanteessa ap:n umpirakastuneena, silloin näkisin, että asiat löytää ajan kanssa tasapainon ja ymmärtäen, että lapset ovat nro 1 ap:lle aina ja ikuisesti. Mutta ap:lle vinkki, että näyttää miehelle myös sen, että miehellä on oma sijansa ap:n sydämessä 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
//
Sanoit siinä kohtaa, kun kerroit olevasi naimisissa. Silloin haussa on panoseura, ei mikään muu.
Eli kaikki hakee joko panoseuraa tai aviomiestä/naista?
Ei, vaan kaikki Tinderissä roikkuvat naimisissa olevat hakevat panoseuraa. Vaikea siinä on mitään vakavampaa suhdetta luoda, kun exä roikkuu vielä lahkeessa kiinni ja viettää öitäkin ap:n kanssa.
Eksä roikkuu siihen saakka kun nuorin 7v on aikuinen. Sellaista se on kun on lapsia yhdessä. En vaan suostu hyväksymään sitä etten voi sen takia enää kokea rakkautta koskaan. Ja en vietä öitä miehen kanssa! Viimeiset 4v yhdessäkin nukutti
Ei normaalilla ihmisellä exä roiku lahkeessa enää eron jälkeen. Lahkeessa roikkuminen on eri asia kuin lasten elämässä mukana oleminen. Lahkeessa roikkumiseen kuuluu mm. yökyläilyt exän luona, kuten teillä.
Älä kuuntele näitä katkeria valittajia. Mikäli tilanteesi on kuten kerroit eikä paluuta ole niin siitä vaan! Olette varmasti tehnyt eroa ja surutyötä jo ennen varsinaista asumuseroa. Kerrot vain kysyjille mikä tilanne on ja mihin on suunnitelmat. Osa ymmärtää ja jotka ei ymmärrä niin annat olla.
Itse olin samassa tilanteessa kuitenkin ilman avioliittoa + yksi lapsi. Suurin osa miehistä ymmärsi ja kun aloitin uuden suhteen, olen uuden kumppanini mielestä todellinen löytö jota kyllä moni muukin hehkutti vaikkei suhdetta heihin ollutkaan, mitään railakasta elämää en viettänyt. Ollaan menossa naimisiin ensi kesänä ja ehkä lapsiakin vielä suunnitellaan.
Älä tuhlaa elämää mikäli olet itse valmis uuteen. Tärkeintä on, että tiedät mitä haluat ja olet siihen itse valmis. Toki lapsille ei kannata uutta kumppania esitellä ennen kuin olette varmoja jatkosta. Pidä hyvät välit eksääsi, se helpottaa asioiden hoitoa.
Eksä roikkuu siihen saakka kun nuorin 7v on aikuinen. Sellaista se on kun on lapsia yhdessä. En vaan suostu hyväksymään sitä etten voi sen takia enää kokea rakkautta koskaan. Ja en vietä öitä miehen kanssa! Viimeiset 4v yhdessäkin nukuttiin eri huoneissa! T. Ap