Kannattaako tehdä deittiprofiili vaikka vielä virallisesti naimisissa?
Mies muuttanut jo pois, mutta on välillä öitä perheasunnossa lasten kanssa kun teen yövuoroja. On siis erikoinen järjestely. Meillä ei kuitenkaan ole ollut seksiä neljään vuoteen, enkä ikinä enää halua palata hänen kanssaan yhteen, olen 100% varma.
Mitä miehenä ajattelisit tällaisesta ?
Kommentit (50)
Itse miehenä skippaisin tuollaiset naiset. Eiokö niitä lapsia saa nakitettua sille miehelle 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena skippasin tuollaiset miehet. Eikö voi odottaa, että on ihan oikeasti eronnut
Voin odottaa. Tuli vaan mieleen. Enkä mitään vakavaa ole edes hakemassa. Ihan mielenkiintoista olisi tavata uusia ihmisiä.
Itsekin suhtautuisin epäilevästi!
Ihan omalla naamallako sitä seuraa hakisit? Kuvaton profiili = varattu etsii salasuhdetta. No tavallaan etsitkin ja varmasti halukkaita on jonoksi asti. Miehille kelpaa pelkkä seksi, mitään vakavaa hakevat eivät koske tikullakaan
No panosuhde, mikä ettei. Mutta ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan omalla naamallako sitä seuraa hakisit? Kuvaton profiili = varattu etsii salasuhdetta. No tavallaan etsitkin ja varmasti halukkaita on jonoksi asti. Miehille kelpaa pelkkä seksi, mitään vakavaa hakevat eivät koske tikullakaan
Miksi en hakisi omalla naamallani? Avioeroprosessi on siis jo hyvässä vauhdissa. En pidä itseäni enää naimisissa olevana. Etenkin kun mies ei ole koskaan edes rakastanut minua, joten oikeasti ei ole mitään. Lähinnä mietityttää tämä että mies välillä vielä öitä täällä kun itse olen töissä. Siihenkin on tulossa muutos kun mies saa isomman asunnon ja tämä myydään pois.
Jos kaipaat seuraa, niin mikä ettei. Kerrothat tilanteesta rehellisesti? Panosuhdetta tuossa sulle ounasteltiin, mutta saattaa tuosta saada vaikka ystäviäkin.
No itellä oli eroprosessi käynnissä kun eka kerran latasin tinderin. Tapasin herra oikean kahden viikon päästä ja mentiin naimisiin kun sain eropaperit .
T: onnellisesti aviossa nyt 9 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Jos kaipaat seuraa, niin mikä ettei. Kerrothat tilanteesta rehellisesti? Panosuhdetta tuossa sulle ounasteltiin, mutta saattaa tuosta saada vaikka ystäviäkin.
Joo tottakai kerron. Sitä vaan kun melkein kaksi vuosikymmentä on ollut suhteessa jossa ei ole rakkautta tai lämpöä niin kaipaa kovasti sellaista että joku huomaisi ja olisi kiinnostunut. Tottakai toivon vielä löytäväni joskus rakkauttakin, mutta en halua ketä tahansa kuitenkaan ja nyt kuvio vähän sekava että ei varmaan mikään järkevä tässä ehkä onnistuisikaan. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
No itellä oli eroprosessi käynnissä kun eka kerran latasin tinderin. Tapasin herra oikean kahden viikon päästä ja mentiin naimisiin kun sain eropaperit .
T: onnellisesti aviossa nyt 9 vuotta
Täh? Menitte samantien naimisiin??
Onhan siellä niitäkin, jotka asuvat yhdessä ja harrastavat seksiä puolisonsakin kanssa. Jokainen tyylillään, kunhan on rehellinen omasta tilanteestaan.
Odota kunnes ootte eronneet. Sittenkin olette kaikkivaltiaan edessä edelleen naimisissa. Joten hauskaa loppuelämää "eronneena".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo tottakai kerron. Sitä vaan kun melkein kaksi vuosikymmentä on ollut suhteessa jossa ei ole rakkautta tai lämpöä niin kaipaa kovasti sellaista että joku huomaisi ja olisi kiinnostunut. Tottakai toivon vielä löytäväni joskus rakkauttakin, mutta en halua ketä tahansa kuitenkaan ja nyt kuvio vähän sekava että ei varmaan mikään järkevä tässä ehkä onnistuisikaan. T. Ap
Haluat niin epätoivoisesti seksiä, ettet malta odottaa eron virallistumista. Samalla et kuitenkaan halua ketä tahansa. Jotenkin ei ihan looginen tuo sinun logiikkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en hakisi omalla naamallani? Avioeroprosessi on siis jo hyvässä vauhdissa. En pidä itseäni enää naimisissa olevana. Etenkin kun mies ei ole koskaan edes rakastanut minua, joten oikeasti ei ole mitään. Lähinnä mietityttää tämä että mies välillä vielä öitä täällä kun itse olen töissä. Siihenkin on tulossa muutos kun mies saa isomman asunnon ja tämä myydään pois.
Sua ei siis haittaa että sinkkuna olevat sukulaiset, työkaverit, ym muut tutut näkee sun hakevan panoseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Odota kunnes ootte eronneet. Sittenkin olette kaikkivaltiaan edessä edelleen naimisissa. Joten hauskaa loppuelämää "eronneena".
Ketään täysipäistä ei kiinnosta tuollainen kaikkivaltias. Evankelisluterilainen kirkko ei tuolla tavalla avioliittoon suhtaudu.
Kyllä minulle tulisi tuosta yökyläilymenosta heti mieleen, että puheet seksittömyydestä ovat puhdasta paskaa. Mahtuu ne lapset pienempäänkin kotiin isänsä kanssa.
Eiköhän se sun mieskin ole jo Tinderissä
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se sun mieskin ole jo Tinderissä
Oli jo ennen kuin avioero tuli puheeksi. Jos 4v menty ilman seksiä ap:n kanssa, on miehellä ollut jo monta panoa tässä välissä.
Kyllä sielä apeissa pyörii myös kaltaisiasi miehiä ja pahempiakin. Eli tasosi edustajia löytyy.
Itse naisena skippasin tuollaiset miehet. Eikö voi odottaa, että on ihan oikeasti eronnut