Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tehdä deittiprofiili vaikka vielä virallisesti naimisissa?

Vierailija
14.01.2026 |

Mies muuttanut jo pois, mutta on välillä öitä perheasunnossa lasten kanssa kun teen yövuoroja. On siis erikoinen järjestely. Meillä ei kuitenkaan ole ollut seksiä neljään vuoteen, enkä ikinä enää halua palata hänen kanssaan yhteen, olen 100% varma.

Mitä miehenä ajattelisit tällaisesta ? 

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse naisena skippasin tuollaiset miehet. Eikö voi odottaa, että on ihan oikeasti eronnut

Vierailija
2/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä skippaisin tuollaiset naiset. Eiokö  niitä lapsia saa nakitettua sille miehelle 24/7?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena skippasin tuollaiset miehet. Eikö voi odottaa, että on ihan oikeasti eronnut

Voin odottaa. Tuli vaan mieleen. Enkä mitään vakavaa ole edes hakemassa. Ihan mielenkiintoista olisi tavata uusia ihmisiä. 
Itsekin suhtautuisin epäilevästi!

Vierailija
4/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis panosuhteen?

Vierailija
5/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omalla naamallako sitä seuraa hakisit? Kuvaton profiili = varattu etsii salasuhdetta. No tavallaan etsitkin ja varmasti halukkaita on jonoksi asti. Miehille kelpaa pelkkä seksi, mitään vakavaa hakevat eivät koske tikullakaan

Vierailija
6/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No panosuhde, mikä ettei. Mutta ei muuta.

Vierailija
7/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan omalla naamallako sitä seuraa hakisit? Kuvaton profiili = varattu etsii salasuhdetta. No tavallaan etsitkin ja varmasti halukkaita on jonoksi asti. Miehille kelpaa pelkkä seksi, mitään vakavaa hakevat eivät koske tikullakaan

Miksi en hakisi omalla naamallani? Avioeroprosessi on siis jo hyvässä vauhdissa. En pidä itseäni enää naimisissa olevana. Etenkin kun mies ei ole koskaan edes rakastanut minua, joten oikeasti ei ole mitään. Lähinnä mietityttää tämä että mies välillä vielä öitä täällä kun itse olen töissä. Siihenkin on tulossa muutos kun mies saa isomman asunnon ja tämä myydään pois.

Vierailija
8/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaipaat seuraa, niin mikä ettei. Kerrothat tilanteesta rehellisesti? Panosuhdetta tuossa sulle ounasteltiin, mutta saattaa tuosta saada vaikka ystäviäkin.

Vierailija
9/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itellä oli eroprosessi käynnissä kun eka kerran latasin tinderin. Tapasin herra oikean kahden viikon päästä ja mentiin naimisiin kun sain eropaperit .

T: onnellisesti aviossa nyt 9 vuotta

Vierailija
10/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kaipaat seuraa, niin mikä ettei. Kerrothat tilanteesta rehellisesti? Panosuhdetta tuossa sulle ounasteltiin, mutta saattaa tuosta saada vaikka ystäviäkin.

Joo tottakai kerron. Sitä vaan kun melkein kaksi vuosikymmentä on ollut suhteessa jossa ei ole rakkautta tai lämpöä niin kaipaa kovasti sellaista että joku huomaisi ja olisi kiinnostunut. Tottakai toivon vielä löytäväni joskus rakkauttakin, mutta en halua ketä tahansa kuitenkaan ja nyt kuvio vähän sekava että ei varmaan mikään järkevä tässä ehkä onnistuisikaan. T. Ap

Vierailija
11/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itellä oli eroprosessi käynnissä kun eka kerran latasin tinderin. Tapasin herra oikean kahden viikon päästä ja mentiin naimisiin kun sain eropaperit .

T: onnellisesti aviossa nyt 9 vuotta

Täh? Menitte samantien naimisiin??

Vierailija
12/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä niitäkin, jotka asuvat yhdessä ja harrastavat seksiä puolisonsakin kanssa. Jokainen tyylillään, kunhan on rehellinen omasta tilanteestaan. 

Vierailija
13/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kunnes ootte eronneet. Sittenkin olette kaikkivaltiaan edessä edelleen naimisissa. Joten hauskaa loppuelämää "eronneena".

Vierailija
14/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tottakai kerron. Sitä vaan kun melkein kaksi vuosikymmentä on ollut suhteessa jossa ei ole rakkautta tai lämpöä niin kaipaa kovasti sellaista että joku huomaisi ja olisi kiinnostunut. Tottakai toivon vielä löytäväni joskus rakkauttakin, mutta en halua ketä tahansa kuitenkaan ja nyt kuvio vähän sekava että ei varmaan mikään järkevä tässä ehkä onnistuisikaan. T. Ap

Haluat niin epätoivoisesti seksiä, ettet malta odottaa eron virallistumista. Samalla et kuitenkaan halua ketä tahansa. Jotenkin ei ihan looginen tuo sinun logiikkasi. 

Vierailija
15/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en hakisi omalla naamallani? Avioeroprosessi on siis jo hyvässä vauhdissa. En pidä itseäni enää naimisissa olevana. Etenkin kun mies ei ole koskaan edes rakastanut minua, joten oikeasti ei ole mitään. Lähinnä mietityttää tämä että mies välillä vielä öitä täällä kun itse olen töissä. Siihenkin on tulossa muutos kun mies saa isomman asunnon ja tämä myydään pois.

Sua ei siis haittaa että sinkkuna olevat sukulaiset, työkaverit, ym muut tutut näkee sun hakevan panoseuraa. 

Vierailija
16/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota kunnes ootte eronneet. Sittenkin olette kaikkivaltiaan edessä edelleen naimisissa. Joten hauskaa loppuelämää "eronneena".

Ketään täysipäistä ei kiinnosta tuollainen kaikkivaltias. Evankelisluterilainen kirkko ei tuolla tavalla avioliittoon suhtaudu. 

Vierailija
17/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle tulisi tuosta yökyläilymenosta heti mieleen, että puheet seksittömyydestä ovat puhdasta paskaa. Mahtuu ne lapset pienempäänkin kotiin isänsä kanssa. 

Vierailija
18/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sun mieskin ole jo Tinderissä

Vierailija
19/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se sun mieskin ole jo Tinderissä

Oli jo ennen kuin avioero tuli puheeksi. Jos 4v menty ilman seksiä ap:n kanssa, on miehellä ollut jo monta panoa tässä välissä. 

Vierailija
20/50 |
14.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sielä apeissa pyörii myös kaltaisiasi miehiä ja pahempiakin. Eli tasosi edustajia löytyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme