Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuunteletko koskaan "Kansanradio"-ohjelmaa sunnuntaisin puolilta päivin Yle Radio Suomi-kanavalta?

Vierailija
13.01.2026 |

Mitäpä olet mieltä kyseisestä jo vuosikymmeniä pyöritetystä Kansanradio-ohjelmasta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen ja otan opiksi. T. kansanedustaja

Vierailija
22/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähettäisin terveisiä Pirjolle ja Penalle Juupajoelle, isän serkulle Martalle Mikkeliin...Siinä onniin kuulkaa niin virkiä ysikymppinen, että oksat pois! Sitten lähettäsin terveiset tietysti siskonpoika Matiakselle, siskolleni Marjatalle, meidän mökkinaapureille Paulalle ja Jussille, kutomapiirin kaikille tytöille, Annelle ja Hannekselle! He ovat siis minun pikkuserkunkaimannaapurinserkkuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvän tähren, meitin Musti meinas unohtua! Terkkuja mamman mussukka- Mustille, omalle hauvelivauvelillemme!

Vierailija
24/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on vielä olemassa? Mä kuulin sitä viimeks kasarilla kun olin lapsi "Ääni kun on taas kansanradion"

Vierailija
25/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuule vanhemmat kuuntelee vieläkin. Tai no, kuuntelee ja "kuuntelee". Radio on auki, molemmat omissa touhuissaan. Olen joskus ehdottanut, että voisko tuota radiota kenties laittaa edes hiljemmalle tai sulkea...Ei vastausta, kummaltakaan.

Ja mitähän hemmettiä alapeukutat? Sinäkö väität tuntevasi MUN vanhemmat???? Enkä tarkoittanut aiempaa kommenttiani mitenkään ilkeästi, jos sen niin tulkitsit.

Vierailija
26/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kuuntelen. Laatu ohjelma. Hyvä YLE.

Vierailija
27/27 |
13.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuuntelija nyt ihan selkeästi loukkaantui, kun hänen kustannuksellaan hieman hassuteltiin...