Kuunteletko koskaan "Kansanradio"-ohjelmaa sunnuntaisin puolilta päivin Yle Radio Suomi-kanavalta?
Mitäpä olet mieltä kyseisestä jo vuosikymmeniä pyöritetystä Kansanradio-ohjelmasta?
Kommentit (27)
Minä lähettäisin terveisiä Pirjolle ja Penalle Juupajoelle, isän serkulle Martalle Mikkeliin...Siinä onniin kuulkaa niin virkiä ysikymppinen, että oksat pois! Sitten lähettäsin terveiset tietysti siskonpoika Matiakselle, siskolleni Marjatalle, meidän mökkinaapureille Paulalle ja Jussille, kutomapiirin kaikille tytöille, Annelle ja Hannekselle! He ovat siis minun pikkuserkunkaimannaapurinserkkuja...
Voi hyvän tähren, meitin Musti meinas unohtua! Terkkuja mamman mussukka- Mustille, omalle hauvelivauvelillemme!
Ai se on vielä olemassa? Mä kuulin sitä viimeks kasarilla kun olin lapsi "Ääni kun on taas kansanradion"
Vierailija kirjoitti:
Meillä kuule vanhemmat kuuntelee vieläkin. Tai no, kuuntelee ja "kuuntelee". Radio on auki, molemmat omissa touhuissaan. Olen joskus ehdottanut, että voisko tuota radiota kenties laittaa edes hiljemmalle tai sulkea...Ei vastausta, kummaltakaan.
Ja mitähän hemmettiä alapeukutat? Sinäkö väität tuntevasi MUN vanhemmat???? Enkä tarkoittanut aiempaa kommenttiani mitenkään ilkeästi, jos sen niin tulkitsit.
Aina kuuntelen. Laatu ohjelma. Hyvä YLE.
Joku kuuntelija nyt ihan selkeästi loukkaantui, kun hänen kustannuksellaan hieman hassuteltiin...
Kuuntelen ja otan opiksi. T. kansanedustaja