Työtön, mikä on pienin palkka jolla menisit töihin?
Kommentit (85)
3000€/tunti ja työ sekä päivän pituus itse valittavissa.
Ainoa tuki on nettona 590€ kuukaudessa. Kun siihen vertaa niin 1000 € olisi jo luksusta.
1400 käteen, jos työpaikka olis mielekäs ja koulutusta vastaava. Osa-aikainen toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan tukina 1900€/kk netto joten 3000€ pitäisi jäädä töistä käteen.
Et saa.
Hyvin voi saada jos asuu Helsingissä ja on lääkemenoja
Täytynee olla niin paljon lääkemenoja, että muutenkin tulisi tukena lääkekatto.
Vierailija kirjoitti:
11e tunti jos töitä olisi kokoaikaisesti.
Olet "ainut" porukasta jota työnteko kiinnostaa . Toivon sulle kaikkea hyvää 👍
Mä lähdin 1800 eurolla brutto ja sain haukut kun lähdin polkemaan palkkoja, olis vissiin pitänyt olla työttömänä sitten mutta tuo oli enemmän kuin mitä sain, paljonkin enemmän kun en kuulunut muiden tukien piiriin (omistusasunto, säästöjä, työssä käyvä puoliso jne) Mutta tuo oli se mitä tarjottiin ja otin vastaan. Nyt saan 3300 brutto päätyöstäni, olen vaihtanut työpaikkaa sen jälkeen ja lisäksi saan sivutyöstäni, joka on samalla harrastus, muutaman satasen kuukaudessa.
2000€/kk verojen jälkeen ns. matalan vaatimustason työstä. Se on minimi millä pärjää. Todellisuudessa tarjotaan 1300-1800€ jopa vaativammastakin työstä niin onpas kerrassaan ihme ettei nappaa.
Jos peruselinkustannukset olisi muutoin turvattu, tekisin intohimo ja/tai yhteisölle/yhteiskunnalle hyödyllistä työtä vaikka ilmaiseksi.
5 päivänä viikossa töissä, brutto noin 1050e/kk, ihan vain töissä käyvän näkökulmasta laitan, kun näitä ehdotuksia tässä ihmeissäni katselen.
Vierailija kirjoitti:
N.17€/h
Pienet on vaatimukset, mulla on 20 € ja nostopainetta olisi.
En ole työtön, mutta voinen kai vastata kokemuksella, kun olin työtön tein kaikkea työtä vaikka sain tukia samaan aikaan nykyään olen ihan täysin kokopäivätyössä. Ja kyllä kun hain töihin, niin katsottiin myös sitä, mitä tein työttömänä ollessani. Vastaukseni siis on: en laskisi euroja, vaan hyötyä siitä ja sitä tietoa, että toimetonta ei palkata, vaan henkilö, joka tekee
No tuet on 1340e nettona plus laskut maksetaan, eli noin 1400e saan nettona. Sen alle en lähde. Töissä käynnistä tulee yleensä myös kuluja. 2000e brutto, siinä se minimi aikalailla olisi.
Joku 800 euroa netto. En ole nirso enkä kallis mutta eihän kukaan 50 vuotiasta enää palkkaa.
MnjaaaaaAAaa...... Olettaisn että kätee pitäisi jäädä joku 3 000.'
Riippuu työstä. Joku epämiellyttävä työ niin 3500€ jos jää käteen niin voisin miettiä.
1070 e. Sama kuin nyt tuilla (sisältää 9e/päiväpalkan) Mielellään kyllä pari sataa enemmän, että saa säästettyä rahaa esim. vakuutuksiin ja lääkkeisiin.
4000€ tuloilla jäisi 30€ enemmän kouraan. Siihen kun laskee sen että tuohon pitäisi omaa aikaa käyttää, niin varmaan jossain 8000€/kk paikkeilla voisi jo harkita.