Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä estää sinua olemasta rikas ja menestynyt?

Vierailija
12.01.2026 |

Kysymys ei ole tarkoitettu niille, jotka ovat sairauden vuoksi työkyvyttömiä.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamattomuus

Vierailija
2/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä ja laiska. Vähään tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut asiat kiinnostavat enemmän.

Vierailija
4/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan ja menestyksen puute. Muita tyhmiä kysymyksiä?

Vierailija
5/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin edellä eli saamattomuus. Olen antanut todellisten rikastumismahdollisuuksien valua sormien välistä ihan puhtaasti saamattomuuttani, vieläpä moneen kertaan.

Vierailija
6/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin elostani näin. Kaikki, mitä tarvitsen, se minulla on.

Vierailija
7/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyhmä ja laiska. Vähään tyytyväinen.

No jos on tyytyväinen niin se toki riittää. Moni ei kuitenkaan ole tyytyväinen vähään, mutta ei silti tee mitään muuttaakseen asiaa.

Vierailija
8/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kuin edellä eli saamattomuus. Olen antanut todellisten rikastumismahdollisuuksien valua sormien välistä ihan puhtaasti saamattomuuttani, vieläpä moneen kertaan.

Uskotko, että omaa saamattomuuttaan pystyy muuttumaan? Haluaisitko muuttaa sitä?

Vierailija
9/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä luulet, että johtuu se sinun rahan ja menestyksen puute?

Vierailija
10/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menestynyt ammatissani mutta en ole koskaan ollut kiinnostunut rikastumisesta. Rahaa on sen verran että voin auttaa työtöntä poikaani ja sairasta miniääni ilman että minun tarvitsee tinkiä mistään.

Vierailija
11/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menestynyt ammatissani mutta en ole koskaan ollut kiinnostunut rikastumisesta. Rahaa on sen verran että voin auttaa työtöntä poikaani ja sairasta miniääni ilman että minun tarvitsee tinkiä mistään.

No sehän on jo menestymistä, että on kaikki mitä itse kokee tarvitsevansa ja pystyy vielä auttamaan muitakin

Vierailija
12/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan silti, että sairaus. Mutta ei täällä 12 h/vko töillä pääse rikastumaan. Sen verran että tulee toimeen eikä tarvi tukimyllyssä pyöriä.

Vierailija
13/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistä luulet, että johtuu se sinun rahan ja menestyksen puute?

Johtuu pääosin siitä, että pidän jatkuvaa kilpailemisen tarvetta aavistuksen imbesillinä puuhasteluna.

Vierailija
14/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rikastuminen on tehty mahdottomaksi normaalille ihmiselle.

Vierailija
15/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän on jo menestymistä, että on kaikki mitä itse kokee tarvitsevansa ja pystyy vielä auttamaan muitakin

Juu, mutta en ole rikas. En sijoita enkä omista mitään. Luovuin kaikesta omaisuudesta avioeron yhteydessä. Asun vuokralla.

Vierailija
16/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, minulla on enemmän rahaa kuin tarvitsen. Ihminen ei ole rikas silloin kun voi ostaa kaiken haluamansa, vaan silloin kun ei halua ostaa enempää

Vierailija
17/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali. Ulkonäköä olisi ollut mallin hommiin tai edes onlyfansiin, mutten halua olla p*rno.

Vierailija
18/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotko, että omaa saamattomuuttaan pystyy muuttumaan? Haluaisitko muuttaa sitä?

Vaikeaa se on. Aina välillä ottaa itseään niskasta kiinni, mutta yleensä siinä vaiheessa on jo myöhäistä ja se todellinen suuri tilaisuus on mennyt. Mahdollisuuksien aikaikkuna on niinsanotusti sulkeutunut. Siitä sitten valuu taas nopeasti saamattomuuteen. 

Vierailija
19/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys.

Vierailija
20/56 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moraali. Ulkonäköä olisi ollut mallin hommiin tai edes onlyfansiin, mutten halua olla p*rno.

Miten moraali estää mallin hommat? Mallikin voi kieltäytyä epäeettisistä töistä kuten pitämästä turkiksia ja jos tulee menestyneeksi niin silloinhan sinulla on nimenomaan mahdollisuuksia edistää oikeudenmukaisuutta ja toimia äänenä niille joilla on vähemmän vaikutusvaltaa.