Mikä estää sinua olemasta rikas ja menestynyt?
Kysymys ei ole tarkoitettu niille, jotka ovat sairauden vuoksi työkyvyttömiä.
Kommentit (56)
Sama kuin edellä eli saamattomuus. Olen antanut todellisten rikastumismahdollisuuksien valua sormien välistä ihan puhtaasti saamattomuuttani, vieläpä moneen kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen tyhmä ja laiska. Vähään tyytyväinen.
No jos on tyytyväinen niin se toki riittää. Moni ei kuitenkaan ole tyytyväinen vähään, mutta ei silti tee mitään muuttaakseen asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin edellä eli saamattomuus. Olen antanut todellisten rikastumismahdollisuuksien valua sormien välistä ihan puhtaasti saamattomuuttani, vieläpä moneen kertaan.
Uskotko, että omaa saamattomuuttaan pystyy muuttumaan? Haluaisitko muuttaa sitä?
Vierailija kirjoitti:
Rahan ja menestyksen puute. Muita tyhmiä kysymyksiä?
No mistä luulet, että johtuu se sinun rahan ja menestyksen puute?
Olen menestynyt ammatissani mutta en ole koskaan ollut kiinnostunut rikastumisesta. Rahaa on sen verran että voin auttaa työtöntä poikaani ja sairasta miniääni ilman että minun tarvitsee tinkiä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Olen menestynyt ammatissani mutta en ole koskaan ollut kiinnostunut rikastumisesta. Rahaa on sen verran että voin auttaa työtöntä poikaani ja sairasta miniääni ilman että minun tarvitsee tinkiä mistään.
No sehän on jo menestymistä, että on kaikki mitä itse kokee tarvitsevansa ja pystyy vielä auttamaan muitakin
Vastaan silti, että sairaus. Mutta ei täällä 12 h/vko töillä pääse rikastumaan. Sen verran että tulee toimeen eikä tarvi tukimyllyssä pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahan ja menestyksen puute. Muita tyhmiä kysymyksiä?
No mistä luulet, että johtuu se sinun rahan ja menestyksen puute?
Johtuu pääosin siitä, että pidän jatkuvaa kilpailemisen tarvetta aavistuksen imbesillinä puuhasteluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän on jo menestymistä, että on kaikki mitä itse kokee tarvitsevansa ja pystyy vielä auttamaan muitakin
Juu, mutta en ole rikas. En sijoita enkä omista mitään. Luovuin kaikesta omaisuudesta avioeron yhteydessä. Asun vuokralla.
Ei mikään, minulla on enemmän rahaa kuin tarvitsen. Ihminen ei ole rikas silloin kun voi ostaa kaiken haluamansa, vaan silloin kun ei halua ostaa enempää
Moraali. Ulkonäköä olisi ollut mallin hommiin tai edes onlyfansiin, mutten halua olla p*rno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että omaa saamattomuuttaan pystyy muuttumaan? Haluaisitko muuttaa sitä?
Vaikeaa se on. Aina välillä ottaa itseään niskasta kiinni, mutta yleensä siinä vaiheessa on jo myöhäistä ja se todellinen suuri tilaisuus on mennyt. Mahdollisuuksien aikaikkuna on niinsanotusti sulkeutunut. Siitä sitten valuu taas nopeasti saamattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Moraali. Ulkonäköä olisi ollut mallin hommiin tai edes onlyfansiin, mutten halua olla p*rno.
Miten moraali estää mallin hommat? Mallikin voi kieltäytyä epäeettisistä töistä kuten pitämästä turkiksia ja jos tulee menestyneeksi niin silloinhan sinulla on nimenomaan mahdollisuuksia edistää oikeudenmukaisuutta ja toimia äänenä niille joilla on vähemmän vaikutusvaltaa.
Saamattomuus