Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka varastaa ihmisten pyykkejä taloyhtiön kuivaushuoneesta?

Vierailija
12.01.2026 |

Pari uutta paitaa hävisi kuivaushuoneesta hetki sitten, nyt lähti lakana. Kuka idiootti pöllii toisten pyykkejä ja miksi?? : (

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa vastata. Luuletko oikeasti, että joku täällä tietää vastauksen. 

Vierailija
2/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 🙋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

M a nn et

Vierailija
4/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset. 

Vierailija
5/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkos rapun se outo tyyppi eka ovei vasemmalla. Jätä lappu kolmanteen oveen niin hoidamme penan kanssa asian kuntoon. Kiitos kun otit yhteyttä tänne.

Vierailija
6/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat paidat on käteviä esim. auton vahauksessa

Vierailija
7/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan elävät?

Vierailija
8/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaa pyykkis asunnossas telineessä tms 

Vierailija
9/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltäkin varastettiin aikoinaan puhtaita kuivumassa olleita pyykkejä. Mm. uudet petivaatteet, joita en kerennyt sitten edes kertaakaan käyttämään. Toivottavasti meni edes tarpeeseen... Mutta ällöttävää, et ties kuka käynyt paskasilla käsillään hipelöimässä niitä omia tekstiilejäni varatuilla vuoroillani. 🤮🤢 Ja epäilen et oli jotkut alkkikset, keitä asui samassa rapussa syyllisiä. 

Nykyään asutaan omakotitalossa, ni eipähän kukaan tuu pölliin enää, tai on haulikko naaman edessä. Olen nähnyt kerrostalojen nurjat puolet, ei ikinä enää, kiitos. Muutama pyöräkin varastettiin pyöräkellarista, vaikka oli lukittu...

Vierailija
10/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukia leikattiin eikä ole enää varaa ostaa. Niinpä joudun varastamaan. Sori naapurit, ei ole henkilökohtaista. Haravoin extraa sitten talkoissa teidänkin edestä. 

Vierailija
11/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa joku saattaa ottaa jos on samoilla naruilla pyykit. Miehet eivät katso mitä pyykkejä on vaan kahmivat kaikki mukaan 

Vierailija
12/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäs sinne mitään kuivumaan. Pesukoneen pestessäkin siellä voi istua rennosti ja kuunnella vaikka äänikirjaa. Kun kone pessyt,vie kotiin kuivumaan.

Vierailija
13/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele niihin jäljittimet. Älä kuivaa kuivaushuoneessa, jos et itse jää vahtimaan.

Niin muuten, jää nurkan taa vahtimaan seuraavalla kerralla, piiloudu pyykkikorin taakse ja kuvaa sitä kun joku astuu kuivaushuoneeseen.

Vierailija
14/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus napannut vahingossa jonkun muksun pöksyt pyykkieni mukaan.

Palautin kyllä pyykkitupaan ja kai löysi oikeaan osoitteeseen.

En uskaltaisi jättää mitään kallista. Noh eipä mun vaatteita varmasti kukaan haluakaan mutta talossa hameväkeä joka tykkää mm marimekosta ja vallilasta ja jostain löytävät hassusti myyntiin.

Arvokkaammat tekstiilit kotiin kuivumaan.

Vierailija
15/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee seuraavalla kerralla jäynä. Laita kuivumaan jotain ihan muuta, vaikka paperilappuja joissa kerrot että varas on jäänyt kiinni tai sitten jotain lakanoita ja kirjoita niihin mukaan lappu päälle jossa lukee "lude-ongelma, testi-pesu 30 astetta".

Vierailija
16/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien aina naapurin naisten pikkuhousut kuivaustuvasta. Niitä on kiva haistella ja katsella ko. naisia ikkunasta kun pihan läpi kulkevat 😘

Vierailija
17/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta 

Vierailija
18/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on ihan eri henkilö eri taloyhtiöissä.

Vierailija
19/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jättäs sinne mitään kuivumaan. Pesukoneen pestessäkin siellä voi istua rennosti ja kuunnella vaikka äänikirjaa. Kun kone pessyt,vie kotiin kuivumaan.

En siedä,  että joku käpälöisi pyykkejäni. Kylppärin remontin aikaan pesin pyykkituvassa muutaman kerran pyykkini, mutta kannoin kaikki kotiin kuivumaan. Ikävää että kaikki on mennyt hurjaan suuntaan maassamme. 

Vierailija
20/43 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin typerä,että vie julkisiin tiloihin kuivumaan uusia tai arvokkaita tekstiileitään,saa kyllä syyttää ihan itseään. Arvokkaimmat pyyykit kuivataan huoneistossa tai kuivausrummussa ellei taloyhtiöllä ole kiinnostusta videovalvontaan. Kellarikomeroissa ei kannata säilyttää mitään arvokasta,eikä pyörää pyöräkellarissa,pihasta puhumattakaan.