Kuka varastaa ihmisten pyykkejä taloyhtiön kuivaushuoneesta?
Pari uutta paitaa hävisi kuivaushuoneesta hetki sitten, nyt lähti lakana. Kuka idiootti pöllii toisten pyykkejä ja miksi?? : (
Kommentit (43)
Kakkos rapun se outo tyyppi eka ovei vasemmalla. Jätä lappu kolmanteen oveen niin hoidamme penan kanssa asian kuntoon. Kiitos kun otit yhteyttä tänne.
Vanhat paidat on käteviä esim. auton vahauksessa
Kuivaa pyykkis asunnossas telineessä tms
Meiltäkin varastettiin aikoinaan puhtaita kuivumassa olleita pyykkejä. Mm. uudet petivaatteet, joita en kerennyt sitten edes kertaakaan käyttämään. Toivottavasti meni edes tarpeeseen... Mutta ällöttävää, et ties kuka käynyt paskasilla käsillään hipelöimässä niitä omia tekstiilejäni varatuilla vuoroillani. 🤮🤢 Ja epäilen et oli jotkut alkkikset, keitä asui samassa rapussa syyllisiä.
Nykyään asutaan omakotitalossa, ni eipähän kukaan tuu pölliin enää, tai on haulikko naaman edessä. Olen nähnyt kerrostalojen nurjat puolet, ei ikinä enää, kiitos. Muutama pyöräkin varastettiin pyöräkellarista, vaikka oli lukittu...
Tukia leikattiin eikä ole enää varaa ostaa. Niinpä joudun varastamaan. Sori naapurit, ei ole henkilökohtaista. Haravoin extraa sitten talkoissa teidänkin edestä.
Vahingossa joku saattaa ottaa jos on samoilla naruilla pyykit. Miehet eivät katso mitä pyykkejä on vaan kahmivat kaikki mukaan
En jättäs sinne mitään kuivumaan. Pesukoneen pestessäkin siellä voi istua rennosti ja kuunnella vaikka äänikirjaa. Kun kone pessyt,vie kotiin kuivumaan.
Ompele niihin jäljittimet. Älä kuivaa kuivaushuoneessa, jos et itse jää vahtimaan.
Niin muuten, jää nurkan taa vahtimaan seuraavalla kerralla, piiloudu pyykkikorin taakse ja kuvaa sitä kun joku astuu kuivaushuoneeseen.
Mä olen joskus napannut vahingossa jonkun muksun pöksyt pyykkieni mukaan.
Palautin kyllä pyykkitupaan ja kai löysi oikeaan osoitteeseen.
En uskaltaisi jättää mitään kallista. Noh eipä mun vaatteita varmasti kukaan haluakaan mutta talossa hameväkeä joka tykkää mm marimekosta ja vallilasta ja jostain löytävät hassusti myyntiin.
Arvokkaammat tekstiilit kotiin kuivumaan.
Tee seuraavalla kerralla jäynä. Laita kuivumaan jotain ihan muuta, vaikka paperilappuja joissa kerrot että varas on jäänyt kiinni tai sitten jotain lakanoita ja kirjoita niihin mukaan lappu päälle jossa lukee "lude-ongelma, testi-pesu 30 astetta".
Itse vien aina naapurin naisten pikkuhousut kuivaustuvasta. Niitä on kiva haistella ja katsella ko. naisia ikkunasta kun pihan läpi kulkevat 😘
Varmaan on ihan eri henkilö eri taloyhtiöissä.
Vierailija kirjoitti:
En jättäs sinne mitään kuivumaan. Pesukoneen pestessäkin siellä voi istua rennosti ja kuunnella vaikka äänikirjaa. Kun kone pessyt,vie kotiin kuivumaan.
En siedä, että joku käpälöisi pyykkejäni. Kylppärin remontin aikaan pesin pyykkituvassa muutaman kerran pyykkini, mutta kannoin kaikki kotiin kuivumaan. Ikävää että kaikki on mennyt hurjaan suuntaan maassamme.
Jos on niin typerä,että vie julkisiin tiloihin kuivumaan uusia tai arvokkaita tekstiileitään,saa kyllä syyttää ihan itseään. Arvokkaimmat pyyykit kuivataan huoneistossa tai kuivausrummussa ellei taloyhtiöllä ole kiinnostusta videovalvontaan. Kellarikomeroissa ei kannata säilyttää mitään arvokasta,eikä pyörää pyöräkellarissa,pihasta puhumattakaan.
En osaa vastata. Luuletko oikeasti, että joku täällä tietää vastauksen.