Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapunvietosta tuli ongelma

Vierailija
26.04.2007 |

Miehen kaveri oli vuokrannut jonkun saunatilan vapuksi. Meidätkin kutsuttiin. En erityisen hyvin tunne mieheni kavereita eikä huvita mennä näyttämään väljähtynyttä kroppaani muille. Toki siellä on myös minulle tuttuja pariskuntia, mutta vain muutama.

Lisäksi olen aivan alkuvaiheessa raskaana ja alkoholin käyttö ei siis tule kysymykseen. Tästä nousisi taas yksi haloo. Jokusen keskenmenon kokeneena, en halua raskaudestani kertoa vielä kenellekään.

Pari viikonloppua sitten oltiin laivareissulla ja lapsi oli hoidossa, en haluaisi taas laittaa lasta hoitoon.

Eli: En siis halua mennä sinne, mutta mies haluaa. Kuitenkin tuntuu tyhmältä, että vietettäisiin miehen kanssa vappua eripaikoissa. Minä jään sitten lapsen kanssa kotiin kaksin, jos/kun mies päättää mennä. Tuttava pariskunnat ihmettelevät, kun en ole paikalla saunatiloissa ja tunnen oloni tyhmäksi...

Pitäisikö siis vaan mennä ja viettää (omasta mielestäni) tyhmä vapunaatto vai jättää menemättä ja olla kaksistaan lapsen kanssa kotona?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerran juuri olitte ja nyt pitäisi taas päästä.

Entä kun lapsi syntyy,aikooko miehesi

edelleen juosta noinkin usein viihteellä?

Olisin aika huolissani.

Vierailija
22/22 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on menossa juhliin ja minä jään kotiin. Kyllä se on ihan ok minulle, vaikka välillä tuleekin olo, että mitä ihmettä tuon miehen mielessä oikein liikkuu. Luulisi, että hänestäkin olisi kivaa viettää vappua meidän kanssa.

No mutta näitä kavereitaan hän ei ole vähään aikaan nähnyt ja oli hommannut meille seuraavaksi päiväksi vappulounaan ravintolassa, joten meneehän tämä näinkin :)

Miehen kaverit varmasti ajattelee, että olen tosi kalkkis ja nalkuttava ämmeli, mutta ehkä ymmärtävät sitten aikanaan, että lapsi muuttaa elämää jonkin verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän