Vihreiden Ville Niinistö suolasi vasemmiston. Varsinkin Erkki Tuomioja saa lokaa yllensä.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/838fbe8f-9b88-4a6e-8beb-286b3cacf…
Ville Niinistö ottaa hajurakoa vasemmistoon.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Ville Niinistöstä on tullut Maga. Odotettavissa on ilmastonmuutoksen väittäminen huijaukseksi ja öljy-yhtiöiden osakkeisiin sijoittaminen puhtaasti rikastumis
----
Pysytään asiassa. Ville
Niinistö on luonnonsuojelija.
Niin minäkin olen.
Minulla on kuitenkin määrättyjä arvoja jotka katsottaisiin konservatiivisiksi. Maga - vouhottajat ovat ärsyttäviä. Yliampuvaa, teatraalista vouhutusta.
Persuillakin on joitakin ihan ok periaatteita, mutta en voisi äänestää persuja, koska olen sydämeltäni luonnonsuojelija.
Ihmisten laittaminen karsinoihin on itselleni
äärimmäisen vastenmielistä ja lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini jåi vähän piiloon
Eli Linkola oli todellinen aatteen mies, mutta niin on ollut myös Pekka Haavistokin mitä tulee luonnonsuojeluun
Vihreiden pitää skarpata ja keskittyä luonnonsuojeluun - muu vouhkaaminen saa jäädä.
Luonnonsuojelulla ei tavoiteta hallituspuolueisiin pettyneitä liikkuvia äänestäjiä, enemmistöltään kepun ja PS:n välillä seilaavia varttuneempia konservatii
---
Jotkut ovat sydämeltään luonnonsuojelijoita
Kaikki eivät tavoittele valtaa keinolla millä hyvänsä.
Kaikki eivät myy sieluaan
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vaalit ovatkaan seuraavaksi?
V. Niinistön tuntien, tämä ulostulo on pelkkää hyveposeerausta. Kommunistit ja vihreät ovat käytännössä samaa porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä vaalit ovatkaan seuraavaksi?
V. Niinistön tuntien, tämä ulostulo on pelkkää hyveposeerausta. Kommunistit ja vihreät ovat käytännössä samaa
---
Koska et näytä tietävän tarpeeksi
Ville Niinistöstä, ole hiljaa.
Tiedän että hän on luonnonsuojelija.
Ei ole olemassa mitään "vihervasemmistoa."
Se on laitaoikeiston keksimä termi.
Suomessa on laitavasemmisto sekä laitaoikeisto, l. kiihkomielisimmät persut. Mm
katson että joku Vigelius ja Bergbom edustavat itselleni laitaoikeistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Niinistöstä on tullut Maga. Odotettavissa on ilmastonmuutoksen väittäminen huijaukseksi ja öljy-yhtiöiden osakkeisiin sijoittaminen puhtaasti rikastumis
----
Pysytään asiassa. Ville
Niinistö on luonnonsuojelija.
Niin minäkin olen.
Minulla on kuitenkin määrättyjä arvoja jotka katsottaisiin konservatiivisiksi. Maga - vouhottajat ovat ärsyttäviä. Yliampuvaa, teatraalista vouhutusta.
Persuillakin on joitakin ihan ok periaatteita, mutta en voisi äänestää persuja, koska olen sydämeltäni luonnonsuojelija.
Ihmisten laittaminen karsinoihin on itselleni
äärimmäisen vastenmielistä ja lapsellista.
Kuulostaa siltä, että olet juuri sitä kohderyhmää keihin Niinistö yrittää Östmanin tyylisesti vedota. Oletko harkinnut KD:n äänestämistä?
Wokettajat ovat uktramarxilaista uus - laitavasemmistoa. Surkuhupaista on se, että kepu on myynyt sille sielunsa saadakseen äänestäjiä.
Vihreässä puolueessa näyttävät olevan älykkäimmät ja fiksuimmat ihmiset.
Niillä ominaisuuksilla ei saada äänestäjiä.
Sivistymätön tyyli auttaa saamaan äänestäjiä - ainakin Suomessa.
Vihreät yrittävät epätoivoisesti luikerrella ulos islamo-kommunistisesta instituutiosta.
Mitä yhteistä on V. Niinistöllä ja kommunistien puheenjohtajalla Tiina Sandbergilla.
87/88
En ole enkä aio äänestää Kristillisdemokraatteja.
Syy: Essayah hehkuttaa eläinrääkkäystä, kuten turkistarhausta. Todella kylmä ja säälimätön tyyppi.
Vihreitä olen äänestänyt.
Sitten jos lopettavat woketuksen, voin äänestää heitä edelleen.
Toistaiseksi olen lopettanut kokonaan äänestämisen.
Viimeksi Villen suunnitelmissa oli hukuttaa metsät, että saadaan lisää suota Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Niinistö on populistien aatelistoa. Suu käy ja mitään ei tapahdu, ei ihme että se Ruotsalainen vaimo pisti ton vätyksen pihalle. Setä saa hävetä silmät päästään kun toi avaa suunsa.
Räyräy räks räks.
Räkyttävä rakkikoira ja on aina ollut. Surullista kun suku antaisi odottaa vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
87/88
Syy: Essayah hehkuttaa eläinrääkkäystä, kuten turkistarhausta. Todella kylmä ja säälimätön tyyppi.
Mikä siinä tasa-arvon ja ihmisoikeuksien puolustamisessa tökkii? Kun jätetään pilkkanimi "woketus" pois "magan" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreissä on ollut aatteen miehiä ja naisia.
Ja puhun nyt luonnonsuojelusta.
Vihreät eivät aiemmin wokettaneet.
Jätetään woketus laitavasemmistolle ja kepulle.
Olen itse luonnonsuojelija. Tähän ei tarvita mitään wokea
Ville Niinistö on myös luonnonsuojelija.
Suomen ainoita oikeita luonnonsuojelijoita oli Pentti Linkola, youtubesta löytyy hänen loistava puheensa vihreästä liitosta.
Varmaan oli oikea ja lukenut mies. Mutta pentiltä taisi unohtua, ettei ole konkretiaa siirtää koko yhteiskunta 1800- luvun alkuun, vaikka se muuten tarjoaisi puitteet. Myös se maapallon väkiluvun pudottaminen oliko sadasosaan? On toki teoriana hyvä, mutta kohtaa käytännön ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihreissä on ollut aatteen miehiä ja naisia.
Ja puhun nyt luonnonsuojelusta.
Vihreät eivät aiemmin wokettaneet.
Jätetään woketus laitavasemmistolle ja kepulle.
Olen itse luonnonsuojelija. Tähän ei tarvita mitään wokea
Ville Niinistö on myös luonnonsuojelija.
Suomen ainoita oikeita luonnonsuojelijoita oli Pentti Linkola, youtubesta löytyy hänen loistava puheensa vihreästä liitosta.
Varmaan oli oikea ja lukenut mies. Mutta pentiltä taisi unohtua, ettei ole konkretiaa siirtää koko yhteiskunta 1800- luvun alkuun, vaikka se muuten tarjoaisi puitteet. Myös se maapallon väkiluvun pudottaminen oliko sadasosaan? On toki teoriana hyvä, mutta kohtaa käytännön ongelmia.
Donroe-opilla, mikä pohjaa 1800-luvun Monroe-oppiin ja kolmannen maailmansodan sytyttämisellä maapallon väkilukua saadaan pudotettua.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kuinka persut suojelevat täällä vassareita.
Nytkö vihreät ovatkin vassareita? Eli vihervassarius onkin olemassaoleva ilmiö. Yrittäkää päättää :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
87/88
Mikä siinä tasa-arvon ja ihmisoikeuksien puolustamisessa tökkii? Kun jätetään pilkkanimi "woketus" pois "magan" kanssa.
Wokettamisella ei ole mitään tekemistä ihmisoikeuksien kanssa, vaan intersektionaalisen rotuopin, islamin fanituksen ja transuilun tuputuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kuinka persut suojelevat täällä vassareita.
Nytkö vihreät ovatkin vassareita? Eli vihervassarius onkin olemassaoleva ilmiö. Yrittäkää päättää :DDD
Vihreät ovat Schrodingerin vassuja, eli ovat vassuja silloin kun se hyödyttää vassuja.
Vierailija kirjoitti:
"Vasemmistoliiton pj Koskela muistuttaa kirjoittaneensa Iranin mielenosoituksista eilen muun muassa Facebookissa.
Nostin siinä esiin, että vasemmistoliiton toimijat ovat olleet tässä asiassa hyvin johdonmukaisia. Esimerkiksi 2022 vaadimme Iraniin oikeutta ja vapautta mielenosoitusten aikana. Minun viestini on ollut ja on, että iranilaisilla on oikeus vapauteen ja demokratiaan ja mielenosoittajia tulee tukea näissä" pyrkimyksissä, Koskela painottaa.
Mainitsiko Koskela Iranin ja muslimiyhteisöjen ongelman juurisyyn, eli islamin ja vasemmiston tukeman islamismin?
Niin. Onko sinulla asiaa aiheesta, ap?
Luonnonsuojelulla ei tavoiteta hallituspuolueisiin pettyneitä liikkuvia äänestäjiä, enemmistöltään kepun ja PS:n välillä seilaavia varttuneempia konservatiivimiehiä.