Onko ihan normaalia olla hulluna mieheensä vielä yli 10 vuoden jälkeen?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet hullun miehen kanssa?
Ei nyt oikeen edes naurattanut.
No jos mun mies olisi La Promesan Manu, niin olisi rakastunut vielä 50 vuoden päästä.
On normaalia. Jopa toivottavaa. Ei sitä kyllästymistä (onneksi) kaikille tule.
Olen rakastunut vielä yli 40 vuoden jälkeenkin enkä voisi kuvitella elämää ilman häntä.
Ei ole. Olet todennäköisesti vahvasti läheisriippuvainen.
Ei ole. Tossa kohtaa katkeruuden, pettymyksen ja vihan pitäis olla valtatunteita.
Ei! Mutta se on mahtava asia. Antaa uskoa ihmisyyteen, että teikäläisiä on olemassa.
Rakastan mieheni lompakkoa vielä 22 vuoden jälkeenkin!
- kotirouva
Vierailija kirjoitti:
Rakastan mieheni lompakkoa vielä 22 vuoden jälkeenkin!
- kotirouva
Tämä on puolestaan ihan normaalia.
Siis häviääkö se hohto jokaisessa pitkässä suhteessa? Ettei enää katso miestään ja ajattele kuinka komea ja ihana hän on?
Yli 30 vuotta naimisissa, ja rakastan miestäni paljon. En edes uskalla ajatella, että hän joskus kuolisi.
Vierailija kirjoitti:
Siis häviääkö se hohto jokaisessa pitkässä suhteessa? Ettei enää katso miestään ja ajattele kuinka komea ja ihana hän on?
En ole koskaan ajatellut tuollaista koska hän ei ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Yli 30 vuotta naimisissa, ja rakastan miestäni paljon. En edes uskalla ajatella, että hän joskus kuolisi.
Minulla on sama ja kamalaa olisi ajatellakkin jäädä yksin. Meidät elämä ja alun vastoinkäymisetkin liimasi vain yhteen eikä kasvettu erilleen.
Menehtyisin suruun varmasti nopeasti jos puolisoni kuolisi minua ennen. Mitään järkeä eikä iloa ole yksin elämisessä. Ketään ei voi passata eikä ilahduttaa muuta kuin yksin masentuisi lopullisesti.
Minäkin olen hulluna mieheeni 10 vuoden jälkeen. Meillä on sellainen tasainen suhde ollut aina. Mieheni on paras kaverini enkä halua luopua siitä.
Miksi olet hullun miehen kanssa?