Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kritiikki Jari Saariota kohtaan yltyy

Vierailija
12.01.2026 |

Kommentit (406)

Vierailija
141/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se muille kuuluu missä kukin soutelee!

Vierailija
142/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl o jengi sekasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika neitimäinen uhriutuja koko tyyppi. Ehkä tekee noita seikkailujaan näyttääkseen olevansa tosimies, vaikka todellisuudessa on täysi tuhnu.

Mitä olet itse saanut aikaiseksi? 

Ai että olenko itse aiheuttanut kalliin meripelastustehtävän? En ole.

Joittekin mielestä ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin lähteä merelle soutamaan, tai olla koko elämänsä tekemättä mitään.  Sanovat, että tuollaisia miehiä ei ole montaa! No se on sinänsä kyllä hyvä, koska mitä siitäkään tulisi jos joka viikko tuolla olisi merellä soutuveneensä kanssa rimpuilemassa. Tilanne on hyvä näin.

Vierailija
144/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä eteenpäin sit vain sisäsoutua.

Sinä moukka et määrää kenenkään harrastuksia.

Mulla ei ole mitään nokan koputtamista muiden harrastuksiin niin kauan kun maksavat kustannuksensa itse. Sitten kun kustannus muuttuu kaikkien jaettavaksi, niin kuin tässä tuo pelastuskulu, niin sepä ei olekaan enää vain hänen oma asiansa.

Saisiko lisätietoja että kenenkä maksettavaksi tämä Saarion pelastus siis jäi maksettavaksi? Minä en ainakaan maksanut siitä penninjeniä. 

Voisitko kertoa yhdenkin tahon ketä näihin kaikkien jaettavaksi konkreettisesti sisältyy, ja kuka tässä köyhtyi?

Tuo kommentoija meinaa että tuli hirveet kulut kun oli nämä nykyajan viestintäyhteydet. Ja sitten se, että rahtilaiva laitetaan kääntymään ja pelastmaan, niin siitähän se ei tuolle länkyttäjälle koidu mitään maksettavaa.... Tiedä sitten mikä vakuutusyhtiö korvaa ne varustamon mahdolliset ekstrakulut, ehkä se on jokin kansainvälinen organisaatio joka meriliikenteeseen liittyy... Niih...

Aivan turhaa länkyttämistä. Mutta kas, minä itsekin tässä jatkan tätä ketjua ja länkyttämistä... Oonpa tyhmä!

Ja kritiikki yltyy... Niin missä: Vauva.fi:ssä ja iltapäivälehtien uutisoinnin myötä somessa...

Vierailija
145/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika neitimäinen uhriutuja koko tyyppi. Ehkä tekee noita seikkailujaan näyttääkseen olevansa tosimies, vaikka todellisuudessa on täysi tuhnu.

Miehet ottaa turhia riskejä ja uhriutuu. Miehinen, ei neitimäinen piirre.

Epävarmuuden ja typeryyden merkki.

Hän on sankari ja esikuva.

Vierailija
146/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottaa turhia riskejä ja uhriutuu. Miehinen, ei neitimäinen piirre.

Epävarmuuden ja typeryyden merkki.

Kaikki ihmiset tekevät virheitä sekä naiset että miehet! Kannattaa pohtia omia virheitä, eikä muiden. 

Vierailija
147/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävit viime viikolla prismassa ja riisi oli siiretty eri paikkaan,piti metsästää henkilökunta paikalle tilanne pelastamaan ja löytyuihän se riisipaketti. Hyvä sinä,arjen sankari,siihen se sitten jääkin.

Vierailija
148/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et varmaan, kun et uskalla tietokoneesi ääreltä mihinkään lähteä. 

Vierailija
149/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut eihän sitä tiedä, vaikka joskus tuolla Itämerellä, Saaristomerellä tai Suomenlahdella olisit pulassa, ja aattele näissä oloissa matkaan saatetaan todellakin lähettää helikoptereita ja Sar-veneitä .... ÖÖÖÖ!

Entäs jos sut joudutaan pelastamaan autokolarista.... Vitsi mitkä kulut!

Vierailija
150/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon Atte Kalevasta maksettiin?

Niinpä... Kukaan pakottanut sinne menemään.... kuka maksoi???   😝😝😝😝

Kalevaa jopa varoitettiin menemästä, mutta hänen piti osoittaa olevansa tosimacho. 

Koomukselainen.... Kuka maksoi Atte Kalevan  pelastamisen ja kuukausia kestäneen asioiden hoitamisen???       Se vaan on sillälailla että ihmisyyteen  ja kansainväliseen sopimukseen kuuluu ja velvoitetaan hätään joutuneen auttaminen jokaisessa tapauksessa...ei puliukkoakaan saa jättää lumihankeen kuolemaan , saa muuten tuomion.  AAAMEN.  

Vierailija
151/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä vaivaa? Ai palomiehenä ihminen ei kelpaa teille, miettikää monenko ihmisen hengen hän on saattanut pelastaa! Järki nyt käteen! Hänellehän oli tärkeintä saada suomalaisen nimi maailman kartalle, ei niinkään omaa nimeään. Voiko pyyteettömämpää olla! 

Vierailija
152/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävit viime viikolla prismassa ja riisi oli siiretty eri paikkaan,piti metsästää henkilökunta paikalle tilanne pelastamaan ja löytyuihän se riisipaketti. Hyvä sinä,arjen sankari,siihen se sitten jääkin.

Keksit tällaisia satuja työksesi?

Jos haluaa äärikokemuksia, niin turvallisia suorituskyvyn äärirajoja koettelevia urheilutapahtumia löytyy tästä maasta lukuisia ja, joista "pelastaminen" vaatii vain tavallisen henkilöauton.

Vierailija
153/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkään tässäkään ketjussa ulisevien pussista ei ole hänen soutunsa tai pelastamisensa pois. Porukka on vaan tyytyväisiä ja iloisia siitä ettei hän onnistunut niin pääsee arvostelemaan ja haukkumaan sekä puolestamielensäpahoittamaan mieltään jonkun tuntemattoman tahon puolesta joka maksaa nuo kustannukset. 

Se on kamalaa se katkeruus ja kateus siellä sossun maksamassa betonikuutiossa tai muuten vaan epäonnistuneessa elämässä(joka on tietenkin muiden syy) kun tietää ettei ikinä itsestä olisi samaan tai edes vähempään. 

Minä en ainakaan pystyisi joten hattu päästä.

Vierailija
154/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HElppohan se on lyötyä lyödä. Ihme porukkaa.

Tyhmyydestä pitääkin sakottaa

Paljonks ite maksat omastas. Tuo on kyllä sinultakin äärimmäisen tyhmää paskoa yhtä urheimmista suomalaisista. Mikä ihme sinulla on hänt vastaan?

Onko hän voittanut sinut jossain ja se korpee?

On täysin idioottimaista lähteä soutelemaan tuolla lailla pitkin maailman meriä.

En arvosta.

Vierailija
155/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksenne, että laitoin Saariolle viestiä, että häntä maalitetaan ja solvataan vauva.fissä. Asianajaja selaa ketjuja läpi ja nostaa kanteita tarvittaessa.

Vierailija
156/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen soutureissu ei päättynyt hyvin... ei tullut mainetta ja mammonaa, vaan mainehaitta.

Vierailija
157/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voinut jäädä uhriutumaan vaikka Keravalle?

Vierailija
158/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MAKSOIVATKO  ESTOONIASTA PELASTUUEET  APUNSA ITSE... EI OLUT PAKKO MENNÄ LAIVAAN JOKA EI KESTÄ...  PITIKÖ NE PELASTAA KUN  VAPAAEHTOISESTI MENNÄÄN  NIIN HUONOON LAIVAAN JOKA MERELLÄ VOI UPOTA TAI JOUTUA MYRSKYYN...  NIIN KIVAA TIETÄÄ KUKA MAKSOI 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔..

Niin tässä meni iso lössi ihmisiä uhmaamaan henkensä kun ei voi taata mitään laivaa uppoaako vai ei ja joutuko myrskyyn...  niin kuka maksoi.....Mitä tästä poikotoidaan..  

Vierailija
159/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HElppohan se on lyötyä lyödä. Ihme porukkaa.

Tyhmyydestä pitääkin sakottaa

Paljonks ite maksat omastas. Tuo on kyllä sinultakin äärimmäisen tyhmää paskoa yhtä urheimmista suomalaisista. Mikä ihme sinulla on hänt vastaan?

Onko hän voittanut sinut jossain ja se korpee?

On täysin idioottimaista lähteä soutelemaan tuolla lailla pitkin maailman meriä.

En arvosta.

Riskinotto saadakseen äärimmäistä onnistumisen tunnetta ja sankariglooriaa ei ole urheaa nähnytkään. 

Enemmän urheutta olisi ollut Saarion pysyä päivätöissä muita auttamassa ja oman perheensä arkea pyörittämässä. Mutta riskialtis irtiotto tylsistyttävästä perhearjesta oli taas vaan saatava!

Vierailija
160/406 |
12.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdenkään tässäkään ketjussa ulisevien pussista ei ole hänen soutunsa tai pelastamisensa pois. Porukka on vaan tyytyväisiä ja iloisia siitä ettei hän onnistunut niin pääsee arvostelemaan ja haukkumaan sekä puolestamielensäpahoittamaan mieltään jonkun tuntemattoman tahon puolesta joka maksaa nuo kustannukset. 

Se on kamalaa se katkeruus ja kateus siellä sossun maksamassa betonikuutiossa tai muuten vaan epäonnistuneessa elämässä(joka on tietenkin muiden syy) kun tietää ettei ikinä itsestä olisi samaan tai edes vähempään. 

Minä en ainakaan pystyisi joten hattu päästä.

En minäkään pystyisi. Itseltä puuttuu kokonaan tuontyylinen itsetuhoisuus, joka on kohtuullisen välttämätöntä että lähtee edes yrittämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän