Kritiikki Jari Saariota kohtaan yltyy
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/d5646515-7d5c-4eb2-b3c6-766b89c13e…
Mikki Hiiri merihädässä show pyörii
Kommentit (506)
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kohua. Se nyt vaan kuuluu ihmiselämään, että tulee onnistumisia ja epäonnistumisia. Lähtekääpä te pahimmat lynkkaajat ja tilille vaatijat itse kokeilemaan samaa suoritusta. Epäilen että ei löydy intohimoa, eikä ole rahkeita.
Itse pelkäsin hänen puolestaan ja epäilin, että tämä extreme koituu hänen kohtalokseen. Olen helpottunut, että matka päättyi evakuointiin. Epäonnistujaa hänestä ei saa tekemälläkään, sillä reissun olosuhteille ei kukaan voinut mitään.
Hän yritti parhaansa, ja joutuu itse käsittelemään pettymyksensä. Voisimme ennemmin kannatella ja tukea häntä siinä. Vanha sananlaskukin sanoo että auta miestä mäessä, älä mäen alla. Kyllä olisi ollut selkään taputtelijoita ja yhteiskuvaan pyrkijöitä, jos hän olisi onnistunut, mutta ihan samalla tavoin niin voisi toimia nytkin. Ei se ole keneltäkään pois.
Miksi ihmeessä täältä kenenkään pitäisi lähteä kokeilemaan tuota? Kun noin kokenut soutajakaan ei siihen pysty, niin lisääkö sinne pitäisi mennä sohlaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kohua. Se nyt vaan kuuluu ihmiselämään, että tulee onnistumisia ja epäonnistumisia. Lähtekääpä te pahimmat lynkkaajat ja tilille vaatijat itse kokeilemaan samaa suoritusta. Epäilen että ei löydy intohimoa, eikä ole rahkeita.
Itse pelkäsin hänen puolestaan ja epäilin, että tämä extreme koituu hänen kohtalokseen. Olen helpottunut, että matka päättyi evakuointiin. Epäonnistujaa hänestä ei saa tekemälläkään, sillä reissun olosuhteille ei kukaan voinut mitään.
Hän yritti parhaansa, ja joutuu itse käsittelemään pettymyksensä. Voisimme ennemmin kannatella ja tukea häntä siinä. Vanha sananlaskukin sanoo että auta miestä mäessä, älä mäen alla. Kyllä olisi ollut selkään taputtelijoita ja yhteiskuvaan pyrkijöitä, jos hän olisi onnistunut, mutta ihan samalla tavoin niin voisi toimia nytkin. Ei se ole keneltäkään pois.
<
Et joudu jos sulla on vakuutukset kunnossa, kuten Jarilla oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja lukiessa ei ihmetytä, että suomalaisilta on jäänyt amerikat löytämättä ja muutlin maanosat valloittamatta. 😄 Parempi pysyä metsän keskellä omassa pihapiirissä ja haukkua ivallisesti kaikki, jotka yrittää vähänkin jotain isompaa. 👍 Mistä tää perusluonne oikein kumpuaa, en vaan tajua.
Niinpä! Samaa mäkin mietin, ihan super ankeeta jengiä täällä, pakko oikeesti varmaan muuttaa takaisin jenkkeihin kun ei täällä pysty näiden aukeuttajien kanssa elää mitenkään sovussa😂😅
Ite mietin että en varmaan sittenkään muuta takaisin Suomeen vaikka koti-ikävä vaivasi hetken. Nyt muistankin miksi lähdin aikoinaan. Jääköön sinne keskenään narisemaan että pitikö lähteä töiden perässä ulkomaille kun kotimaan ankeus ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan täällä Suomessa tällä hetkellä siinä jamassa, että parempaa ei ole näköpiirissä ilman tuollaisia tyyppejä, jotka uskaltaa jotakin yrittää todennäköisyyksistä ja vastoinkäymisistä huolimatta.
Ollaan todellakin sellaisessa jamassa, että sponsorirahat pitäisi laittaa asiaan, joka hyödyttää useampaa ihmistä, eikä yhtä itsetuhoista seikkailijaa.
Moukka sitä et määrää sinnä enkä MINÄ SPONXORIT YKTYIS FIRMOiSTAAN LAUTTAA MAINOKSENSA IHAN MIHIN ITSE PÄÄTTÄVÄT. JOTEN ITKE LISÄÄ. 😭🥱🥱🥱🥱😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan täällä Suomessa tällä hetkellä siinä jamassa, että parempaa ei ole näköpiirissä ilman tuollaisia tyyppejä, jotka uskaltaa jotakin yrittää todennäköisyyksistä ja vastoinkäymisistä huolimatta.
Ollaan todellakin sellaisessa jamassa, että sponsorirahat pitäisi laittaa asiaan, joka hyödyttää useampaa ihmistä, eikä yhtä itsetuhoista seikkailijaa.
Mitä se sulle kuuluu mitä joku yksityinen firma lähtee sponsoroimaan? Varmaan väität kohta että kaikki mainontaankin käytetyt rahat pitäisi jakaa köyhille.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä, saako hankittua sponsoreita seuraavaan yritykseen. Tämä keskeytynyt projekti maksoi 450 000 euroa, mistä itse rahoitti noin kolmasosan. 140 000 euron vene taisi jäädä merelle 3000 km:n päähän Etelä-Afrikan kärjestä.
ParhIten ne ponsorikuvat tuli tässä.mainostettua ympäri maailmaa kuvat.
Joten seuraa vaan sinä monesko päivä tukirahat tulee. Tämä ei kuulu sulle eikä mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä kommentteja lukiessa ei ihmetytä, että suomalaisilta on jäänyt amerikat löytämättä ja muutlin maanosat valloittamatta. 😄 Parempi pysyä metsän keskellä omassa pihapiirissä ja haukkua ivallisesti kaikki, jotka yrittää vähänkin jotain isompaa. 👍 Mistä tää perusluonne oikein kumpuaa, en vaan tajua.
Niinpä! Samaa mäkin mietin, ihan super ankeeta jengiä täällä, pakko oikeesti varmaan muuttaa takaisin jenkkeihin kun ei täällä pysty näiden aukeuttajien kanssa elää mitenkään sovussa😂😅
Ite mietin että en varmaan sittenkään muuta takaisin Suomeen vaikka koti-ikävä vaivasi hetken. Nyt muistankin miksi lähdin aikoinaan. Jääköön sinne keskenään narisemaan että pitikö lähteä töiden perässä ulkomaille kun kotimaan ankeus ei kelvannut.
Itsekin kuulin tota aikoinaan, kun jenkkeihin muutin töihin. Itse palasin auttaakseni vanhempiani, mut koko ajan enemmän ja enemmän tää näyttäytyy niin ankeena kateellisena maana et heti vaan pois, kun mahdollista ja omat veroeurot mukaan👍🏽
tossa hommassa tulee varmasti käsiin hiertymiä. Tuli vaa mieleen kun kuukausia nykii menemään tuolla ja kädet vielä koko ajan märkänä niin onkohan ihoa kämmenissä enää ollenkaan. Hurja suoritus joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Itä-Suomesta. Länsi-Suomessa on aina uskallettu enemmän eikä merikään ole vieras elementti. Savolaiset kitisee kun eivät ite viitsi mitään. Täytteeksi sitä romuautoakaan pihasta siirtää, eihän se oo kuin vasta kymmenen vuotta siinä maannut. Ja tarviiko sitä nyt kunnianhimoa olla.
En ymmärrä mutta onneksi on meitäkin joilta tuo perusluonne puuttuu. Ja sekös kitisijöitä ärsyttää.
Älä mollaa meitä itäsuomalaisia. Minä mummoihminenkin olen sieltä, ja ihailen Saarion yritystä ja kaikkia muitakin, jotka pyrkivät elämässään ylittämään vähintään itsensä! Kyllä se on ihan toinen ihmislaji, joka moittii muita sanoen ettet sitten tuohonkaan pystynyt, tai pitihän se arvata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moukka sitä et määrää sinnä enkä MINÄ SPONXORIT YKTYIS FIRMOiSTAAN LAUTTAA MAINOKSENSA IHAN MIHIN ITSE PÄÄTTÄVÄT. JOTEN ITKE LISÄÄ. 😭🥱🥱🥱🥱😭😭😭
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Elikkä somi ei maksa mitään tuosta pelastuksesta. Hänellä on varmasti miljoonaveneeseensä kaike kattava vakuutus. niin kuin itselläki.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nolo tuo anteeksipyyntö. Aivan kuin oikeasti olisi pahoillaan, ihan tietoisestihan hän tuonne lähti!
Pyysii seuräjiltaan ja perheeltään. Eerola ja kumppanit joutuivat pakonsanelemaba pyytämään anteeksi koko maailmalta razidtiduuttaan.. Lisäksi pääministeri joutui pyytämään anteeksi Japanilta, Aasialt a koko maailmalta. IHAN TIETOISESTI NÄMÄ IRVISTELI. 🤪🤪...
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhiä sohvasotureita, jotka ei uskalla kodistaan poistua. Hyökätään elämänsä muiden auttamiselle omistanutta vastaan, kun ei itsestä ole mihinkään muuhun.
ketä se tuolla merellä auttoi? omia sponsoreitaan
Tuolla merellä varmaan vaan itseään, mut palomiehenä lienee auttanut myös tupakka suussa nukahtaneita ja munkin paistossa epäonnistuneita oman elämänsä riskinottajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan Itä-Suomesta. Länsi-Suomessa on aina uskallettu enemmän eikä merikään ole vieras elementti. Savolaiset kitisee kun eivät ite viitsi mitään. Täytteeksi sitä romuautoakaan pihasta siirtää, eihän se oo kuin vasta kymmenen vuotta siinä maannut. Ja tarviiko sitä nyt kunnianhimoa olla.
En ymmärrä mutta onneksi on meitäkin joilta tuo perusluonne puuttuu. Ja sekös kitisijöitä ärsyttää.
Aika usein on Sulkavan souduissa tullut soudettua ja kyllä se varmaan itä-suomea jo on.
ole tarkka ota pirkka.
vai oli niin halpa pirkka-vene, että jouti jättää mereen? Ei huolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kritisoi Saariota. Luulisi, että ihmisillä olisi parempaakin tekemistä kuin moittia muita. Katsokaa peiliin.
Eikä katsota.Me katsotaan niitä Eerolan ,Tynkkysen, ja Genoveevan rasistisia kuvia olohuoneemme sinulle suurennettuna missä persujen logo.
Ne samat kuvat on suurennettuna eduskunnan kahvihuoneen ja vessan seinllä. 😂😂😂..
No hei, nyt on keksitty hyvä keino työllistyä. Suomalaiset lähtevät soutuveneellä maailman vaarallisimmille vesille ja kreikkalaiset hakevat pois hädän hetkellä. Win-win tilanne molemmille maille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kritisoi Saariota. Luulisi, että ihmisillä olisi parempaakin tekemistä kuin moittia muita. Katsokaa peiliin.
Eikä katsota.Me katsotaan niitä Eerolan ,Tynkkysen, ja Genoveevan rasistisia kuvia olohuoneemme sinulle suurennettuna missä persujen logo.
Ne samat kuvat on suurennettuna eduskunnan kahvihuoneen ja vessan seinllä. 😂😂😂..
Nämä it istyskuvat ovat juuri sopivia persujen vaalimainontaan joka business pysäkille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkärikeskus Aava mainokset kyljessä, K-kauppa, muita? Jos iranomainen maksaa niin se on Suomi, koska täältä hälytettiin apu ja johdettiin pelastusoperaatiota. Pelastusjohtajaa ihailen sekä laivan miehistöä: kiva lähgeä myrskyyn jäävuorien sekaan yhxen umpihullun seikkailijan takia.
Saario voisi olla piilossa loppuelämänsä ajan ja kertoa rehellisesti, mitä reissu maksoi, kuka maksoi ja mitä pelastus maksoi!
Pelastusjohtaja oli Saarion kaveri, ja teki työnsä ihan ilmaiseksi.
Se itse itsensä pelastusjohtajaksi ylentänyt ja itseään Hesarissa hehkuttanut Saarion kaveri oli kyllä nolo.. tuoko on nykyään ihmisten mentaliteetti? Ei mitään nöyryyttä kenelläkään enää?
Täh! Etelä-Afrikan pelastuslaitos e
Hei, se uutinen kyllä kertoi että Saarion viestintätiimi ei saanut yhteyttä e-afrikan meripelastukseen, mutta tuo Saarion tuttu ja työtoveri sai.
"Olihan tässä siinä mielessä hyväntekeväisyyttä että tempauksen ajatuksena oli kannustaa suomalaisia liikkumaan"
Itse hän ei pystynyt liikkumaan ilman sponsoreita.