Kritiikki Jari Saariota kohtaan yltyy
https://www.iltalehti.fi/muutlajit/a/d5646515-7d5c-4eb2-b3c6-766b89c13e…
Mikki Hiiri merihädässä show pyörii
Kommentit (355)
Vierailija kirjoitti:
MAKSOIVATKO ESTOONIASTA PELASTUUEET APUNSA ITSE... EI OLUT PAKKO MENNÄ LAIVAAN JOKA EI KESTÄ... PITIKÖ NE PELASTAA KUN VAPAAEHTOISESTI MENNÄÄN NIIN HUONOON LAIVAAN JOKA MERELLÄ VOI UPOTA TAI JOUTUA MYRSKYYN... NIIN KIVAA TIETÄÄ KUKA MAKSOI 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Mikä taho laitetaan boigottiin ja kuka maksoi ???
Kuinka paljon Atte Kalevasta maksettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako tuollainen mitään vakuutusta mistään? Älytöntä touhua uhmata luonnonolosuhteita.
Älytöntä että ESTONIA LAIVAAN UHMATIIN MENNÄ JUHLIMAAN YM. KUN LAIVA VOI UPOTA . KUKA MAKSOI PELASTAJILLE ETTÄ NÄMÄ ÄLYTÖMÄT UHMAAJAT OSA SAATIIN PELASTETTUA ????? 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Vertaat ruotsinristeilyä yksinsoutuun valtamerellä? On sulla rankat risteilyt :D
Ei ole pakko mennä risteilylle kun laiva voi upota.
Ilmeisesti kykysi laskea riskien suuruusluokka on heikko. Koko elämää ei kannata viettää pumpulissa, muttei myöskään ottaa ottaa järjettömiä riskejä (Saario).
Aika neitimäinen uhriutuja koko tyyppi. Ehkä tekee noita seikkailujaan näyttääkseen olevansa tosimies, vaikka todellisuudessa on täysi tuhnu.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuollainen "kyllä joku pelastaa jos tulee hätä" asenne vähän nyt risoo näissä tyypeissä jotka ottaa riskejä ja ylittää itsensä yms
Juuri tämmöisen takia vakuutuksissakin on tosi tarkat ehdot, että mitä kattaa ja mitä ei. Kansainvälisessä meripelastuksessa ei ole ehtoja, eli kuka tahansa voi lähteä merille soutelemaan ja apu tulee paikalle. Onko se oikein vai väärin, en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksoi kun aikoinaan luolaan jääneet poikaryhmä jäi kallioluolaan kun sinne nousi vesi ??? Oliko pakko uhmata.... kuka maksoi nämä vai maksoivatko itse tämän valtavan ison operaation ammattisukeltajineen.. kuka pannaan boigottiin ????😬😬😬😬😬🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Että nyt sitten vaadit lapsilta samaa riskientajua kuin aikuisilta. Heidän olisi pitånyt toimia vastoin heidän aikuisen oppaansa ohjeita?
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksoi kun aikoinaan luolaan jääneet poikaryhmä jäi kallioluolaan kun sinne nousi vesi ??? Oliko pakko uhmata.... kuka maksoi nämä vai maksoivatko itse tämän valtavan ison operaation ammattisukeltajineen.. kuka pannaan boigottiin ????😬😬😬😬😬🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Niin kaikki partiot, urheilut, harrastukset pitää kieltää että eivät vammautuessaan joudu tarvitsemaan apua. Nämä ovat vapaa ehtoista ajanviettoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MAKSOIVATKO ESTOONIASTA PELASTUUEET APUNSA ITSE... EI OLUT PAKKO MENNÄ LAIVAAN JOKA EI KESTÄ... PITIKÖ NE PELASTAA KUN VAPAAEHTOISESTI MENNÄÄN NIIN HUONOON LAIVAAN JOKA MERELLÄ VOI UPOTA TAI JOUTUA MYRSKYYN... NIIN KIVAA TIETÄÄ KUKA MAKSOI 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔
Mikä taho laitetaan boigottiin ja kuka maksoi ???
No Estonia-aluksella ei ole onnettomuuden jälkeen matkustanut kukaan. Täysi boikotti siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kaikki partiot, urheilut, harrastukset pitää kieltää että eivät vammautuessaan joudu tarvitsemaan apua. Nämä ovat vapaa ehtoista ajanviettoa.
Joo siis partio ja avomerisoutu on täysin samalla viivalla jos riskejä arvioidaan. Ehdottomasti pitää kieltää partio.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä... Kukaan pakottanut sinne menemään.... kuka maksoi??? 😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Aika neitimäinen uhriutuja koko tyyppi. Ehkä tekee noita seikkailujaan näyttääkseen olevansa tosimies, vaikka todellisuudessa on täysi tuhnu.
Miehet ottaa turhia riskejä ja uhriutuu. Miehinen, ei neitimäinen piirre.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä... Kukaan pakottanut sinne menemään.... kuka maksoi??? 😝😝😝😝
Kalevaa jopa varoitettiin menemästä, mutta hänen piti osoittaa olevansa tosimacho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HElppohan se on lyötyä lyödä. Ihme porukkaa.
Tyhmyydestä pitääkin sakottaa
Joo, en kyllä tajua mitä vit... järkeä lähtee soutelemaan Atlantille, kylläkustapäässäsaa olla mutta ei noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ottaa turhia riskejä ja uhriutuu. Miehinen, ei neitimäinen piirre.
Epävarmuuden ja typeryyden merkki.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet itse saanut aikaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vähän tuollainen "kyllä joku pelastaa jos tulee hätä" asenne vähän nyt risoo näissä tyypeissä jotka ottaa riskejä ja ylittää itsensä yms
Enpä usko, että on vain noin ajateltu. Vaan tällaisessa tapauksessa on tasan taatusti suunnitelmaan sisältynyt myös vaaraan joutumista koskevat pohdinnat ja miten toimitaan jos vaaraa tulee.
Nythän lehdessä oli se pelastusoperaation kulku. Eli tyypillä oli valmiina henkilö johon hän voi ottaa yhteyttä ja joka hoitaa asioista sitten eteenpäin...
Kyllä joku pelastaa!
No, mites noi avaruussukkulat... Kyllä joku pelastaa....
Verorahoja jossain päin laitetaan noihinkin puuhiin...
Lopettakaa jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo siis partio ja avomerisoutu on täysin samalla viivalla jos riskejä arvioidaan. Ehdottomasti pitää kieltää partio...
Haista poika paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä eteenpäin sit vain sisäsoutua.
Sinä moukka et määrää kenenkään harrastuksia.
Mulla ei ole mitään nokan koputtamista muiden harrastuksiin niin kauan kun maksavat kustannuksensa itse. Sitten kun kustannus muuttuu kaikkien jaettavaksi, niin kuin tässä tuo pelastuskulu, niin sepä ei olekaan enää vain hänen oma asiansa.
Saisiko lisätietoja että kenenkä maksettavaksi tämä Saarion pelastus siis jäi maksettavaksi? Minä en ainakaan maksanut siitä penninjeniä.
Voisitko kertoa yhdenkin tahon ketä näihin kaikkien jaettavaksi konkreettisesti sisältyy, ja kuka tässä köyhtyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet itse saanut aikaiseksi?
Ai että olenko itse aiheuttanut kalliin meripelastustehtävän? En ole.
Millähän mammapalstan logiikalla se on muiden auttamista, että tahallaan hankkiutuu toisten suurella vaivalla pelastettavaksi, kun omat taidot, kunto ja järki ei riitä mihinkään?