Aiotko katsoa Lover tv-sarjaa?
Itse en katso mitään ihmissuhdedraamaa tai nordic noiria ym. skeidaa.
Katso lähetysajat : L/over - ikuisesti minun - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (467)
Vierailija kirjoitti:
Ukko vaan pelmahtaa hotellihuoneeseen, toiseen maahan ilmoittamatta! Kukaan ei pitäisi tuommoista säntäilyä normaalina.
Niin, mutta huomasitko kuinka taitavasti Juha käänsi asian omaksi edukseen ja syyllisti Roosaa. Näin se menee, kääntyy ihan nurinniskon, se toinen on outo ja kiittämätön ja pyytelee anteeksi.
Tekevät kaikella tavalla toisesta riippuvaisen itsestään eli narskusta. Koko elämä on psykologista ohjailua. Ehdollistamista kuin koiralle. Hyvä merkki on myös se, että kun tunnet selittämätöntä pahaa oloa, tiedät, että ei voi olla oikein, silloin mene, miten vain, kunhan pääset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko vaan pelmahtaa hotellihuoneeseen, toiseen maahan ilmoittamatta! Kukaan ei pitäisi tuommoista säntäilyä normaalina.
Niin, mutta huomasitko kuinka taitavasti Juha käänsi asian omaksi edukseen ja syyllisti Roosaa. Näin se menee, kääntyy ihan nurinniskon, se toinen on outo ja kiittämätön ja pyytelee anteeksi.
No niinpä. Juha leimasi roosan oudoksi, sanoo sinä pelotat minua. Silloin kohde alkaa jo epäilemään itsekin itseään. Erittäin hyvin tuotu esiin sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää silmät auki ihmissuhteissanne. Raskas aihe tv-sarjassa, mutta hyödyllinen.
Hyödyllinen on juu. Ehkä sitäkin, mutta vähintään yhtä haitallinen saadessaan hysteeriset ja luulosairaat naiset tarkkailemaan miestensä jokaista elettä vainoharhaisesti sekä tulkitsemaan aivan normaalit eleet narsismiksi ja ties miksi.
Tämä tulee aiheuttamaan useita tarpeettomia avioeroja ja muita suhteiden tuhoutumisia.
Sitten voikin syöksyä uuteen suhteeseen ja kohdata taas omat päänsisäiset riivajat tässäkin suhteessa.
Mutta hei, ainahan voi vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää silmät auki ihmissuhteissanne. Raskas aihe tv-sarjassa, mutta hyödyllinen.
Hyödyllinen on juu. Ehkä sitäkin, mutta vähintään yhtä haitallinen saadessaan hysteeriset ja luulosairaat naiset tarkkailemaan miestensä jokaista elettä vainoharhaisesti sekä tulkitsemaan aivan normaalit eleet narsismiksi ja ties miksi.
Tämä tulee aiheuttamaan useita tarpeettomia avioeroja ja muita suhteiden tuhoutumisia.
Sitten voikin syöksyä uuteen suhteeseen ja kohdata taas omat päänsisäiset riivajat tässäkin suhteessa.
Miestäkö pelottaa? Jos ei ole aihetta, ei ole syytä. Huoli pois.
Katsoin kakkosjakson mikä sattui tulemaan kolmoselta äsken. Ja on todenmukainen, itse en ole Roosa, vaan se Paula, kaveri, joka katselee vierestä kun toista viedään kuin litran mittaa ja mikään järkipuhe ei tehoa. Toinen vaan selittelee miehen teot valkoiseksi, ja juuri tuota, että pitääkin lähteä kotiin jne. Aina löytyy selitys ja ovat niin rakastuneita ja minä olen ilkeä. Emme ole väleissä enää tästä syystä, en vaan voinut enää katsella sitä vierestä ja sanoin monta kertaa suoraan, mitä olen asioista mieltä. Sitä siis jatkui vuosia ja mies sai aina anteeksi. Ja ilmeisesti saa edelleen.
Jos joku oikeasti täälläkin alistuu tällaiseen, niin kasvattakaa selkäranka ja lähtekää. Ei normaalissa parisuhteessa tarvitse aikusten ihmisten tekoja ystäville ja sukulaisille jatkuvasti selitellä ja puolustella. Älkääkä altistako lapsia tällaiseen pskaan, he traumatisoituvat loppuelämäksi tai vastaavasti saavat mallin, miten toista suhteessa kohdellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin voikin, myös sen hysteerisen ja luulosairaan vaimonsa. Sehän on muuten monen narsistin keino manipuloida: olet hysteerinen, ylireagoit, olet luulosairas jne.
Mutta jos parisuhteessaan toimii normaalisti ei ole pelkoa, että tulee epäillyksi narsistiksi.
Joskus on hyvä kuunnella ystävää (vaikka kuinka olisi rakastunut).
En pysty katsomaan kynnysmattoja, jotka alistuvat barbaarien miesten mielivallalle.
Narssuja on tutkittu ympäri ämpäri, mutta mitä on sanottu narssun uhreista? Ei kuka vaan voi todellakaan joutua narssun uhriksi, vaikka niin sanotaan. Se ei tietenkään tarkoita mitään viallisuutta tai syyllisyyttä. Uhrit, osaatteko kuvailla itseänne?
Näyttelijät todella hyviä. Hieno tuo Volasen roolin näytteleminen. Varmasti katson.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööhysteeriset ja luulosairaat naiset?? Jep, jep. Sehän oli sulta sitten kivasti muotoiltu. Käytätkö ihan lähipiirissäkin tuollaisia nimityksiä?
Vierailija kirjoitti:
En pysty katsomaan kynnysmattoja, jotka alistuvat barbaarien miesten mielivallalle.
Oon Conan Barbaari ja naiset haluavat alistua minulle.
Onhan siinä paljon tuttua. Nyt katsoin ekaa kertaa. Paljon tuttua ja nosti vanhoja muistoja pintaan.
Toinen vanhemmistani oli narsisti. Aina piti olla varuillaan, millä tuulella sattui olemaan. Meidät sisarukset narskun sai toisiamme vastaan, kun normi perheessä lapset pitävät toistensa puolia. Tunteitaan ei voinut näyttää avoimesti. Jos narsku oli hyvällä tuulella, vaikka harvemmin oli, niin kaikkien muidenkin piti olla, tai raivostui siitä. Aina ei voinut edes sanoa, mitä ajatteli. Opin pitämään suuni kiinni. Mielipiteillä ei ollut mitään arvoa. Jos oli eri kun narskun, niin hän raivostui. Parin viikon mykkäkoulut olivat ihan ok., koska hän voi. Selviytymiskeinoni oli, että opin välttelemään hänen seuraansa. En kertonut mitään omia asioitani kummallekaan vanhemmistani. Harmaa kivi taktiikalla menin. Nautti suunnattomasti, kun sai kertoa minulle noloja tapahtumia kenelle tahansa. Lähdin kotoa heti, kun se oli mahdollista. Ymmärsin tuon kaiken sairaan touhun vasta kaksikymmentä vuotta myöhemmin. Mikä onkin hyvin tyypillistä. Nyt molemmat vanhemmat jo kuolleet, eikä sisaruksiinkaan mitään yhteyttä.
Tuossa sarjassa aika ilmeistä tuo narskun touhu. Myöhemmin kun olen ollut narskujen kanssa tekemisissä, niin ovat kyllä paljon hienovaraisempia toimissaan.
Kosonen ja Volanen ovat uskomattoman hyviä näyttelijöitä. Hyvä käsis, hyvä sarja.
Cannesin kuvissa Volanen näyttää omalta itseltään, poissa kaikki ulkoinen synkkyys, joka on tuohon sarjan hahmoon taitavasti ympätty.
Frog Stone (käsis) on varmaan taiteilijanimi? Vähän niin kuin kirjailija Remeskään ei ole Remes.
Mun mies on samanlainen. Nuorena se huomasi että tyttökaverini oli seurusteluamme vähän vastaan kielsi mies olemasta enää tyttökaverin kanssa ja muutkin kaverit jätin kun syyllisti minua niin taitavasti että aloin syyllistämään ja häpeemään itseäni. Jopa sisaruksiani haukkui ja valehteli millaisia huijaajia olivat mutta oma sukunsa oli niiin hyvä vaikka ne olivat ihan muuta.